by amanda

| New in, Vardag
I förrgår så åkte jag in till stan tidigt på dagen för hade tid hos en läkare. Efter det gick jag och min mamma runt i stan i flera timmar. Runt 3 tror jag träffade jag Johanna på en fika. Det var super mysigt! På kvällen åkte jag in till Ung 08 med Annie, Filippa, Elin, Olivia, Julia, Ulrika osv. Det var hemskt men ville ändå kolla läget, vi hängde ju faktiskt där varje dag 2008, haha. Nicklas och hans kompis Tobias (tror jag) kom också. Jag och Filippa sov hemma hos mig, träffade även Leo och David på kvällen.
 
Igår så mötte jag Elin och vi chillade lite i solen, satt på min altan, kollade på film osv. Sedan kom Filippa och Annie. Jag och Filippa åkte till centrum och sen hem till mig och då kom Elin, Max och Micke. Vi drog ut lite senare på kvällen och träffade Olivia, Julia, Svante, Melker, Joel, Jacob, Philip, Petter, Leo, David osv. Kom hem runt 00.
 
Idag är det första bowling träningen efter uppehållet under sommaren. Undra hur det kommer gå? Önska mig lycka till ♥
 
Nytt i garderoben!
julia

sv: jodå:)
fina inköp!

Daniella Book

Ja mitt har varit toppen! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Haha, det sa pojkvännen också:)

Daniella Book

Jaha okej, men vad roligt att ditt sommarlov har varit bra!:)

Anna med A

ja :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina köp:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte jag heller riktigt <3

Daniella Book

Vad händer idag då?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Aldrig fattat varför man ska ha det, men jag tycker den är bättre! :)

jättefina grejer! <3

Daniella Book

Nice! Antingen ska jag va med en kompis eller så ska jag följa med pappa o syrran ut o segla :)

Anna med A

hehe :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: precis :)

julia

sv: så lite så!:)
allt bra idag?:)

kaffehörnan

Fina plagg, hoppas de gick bra hos läkaren

sv; så lite så! <3

tereseflinth - fotoblogg

Snygga grejr!

sv; Bara en grej men det ordnar sig snart ska du se :)

vad gör du?

Eriica

Åh vilka snygga inköp! :o :)

elin stridh

naje inteså mkt sj?

snygga!

BATT

sv ja verkligen!! :D

Emma Lannebrink

Vad görs? :D
Regnar det hos dig med? -.-

Carro - http://four.blogg.se/

fina saker :)

Anonym

sv. Javisst var den bra. Snygga saker!

Angelina

sv: tack!! :D

anna

tackar :D

åh fina saker du har köpt :D

Ina♥

Haha, nääe det är rätt så jobbigt ^^<3

LINN

okej kul :D jag kom precis hem från skärgårn :D'

ååh så snygga :D

haha jag har aldrig varit på ung08 :O

Sandra

sv: jo det är bra här med :) lite trött efter jobbet bara :P

julia's

Jätte fina saker! :)

MADDISENJ

snygga saker

Sandra

sv: hehe ja :)

vad har du för planer för helgen? :)

Kajsa

Hej va gärna med i min veckans grymmaste blogg.

Ellen

Åh, jättefina grejer!
sv: Ja, det var roligt :)

alltid kul med lite nytt i garderoben :D

ella

- ja absolut! vad gör du? :)
ha en fin kväll!

PETRA

sv inget speciellt dd?

' elin - wild, young, and free.

sv ; hihi gjort idag? :)

F O T O S B

Hoppas att du hade en bra dag! :)

sofia

tack å fina inköp :D <3

Ulrika - Moving to California

Sv; Vad bra att du fortfarande följer mig. Hatar sånna som tar bort en efter en dag typ, därför "rensar" jag nu dom som inte följer mig längre!

LINNEA

sv; tackar amanda !! :)<3

M E L L Y

Snygga grejer ;)

hanna ♡

det har varit så jävla mycket i mitt liv bara, men jag försöker komma tillbaka bäst jag kan :)

aina [fotoblogg]

Fin blogg :) allt bra?

Ulrika - Moving to California

Älskar jackan!!

Sv; Tack så jätte mycket :)

sofia

varse :D <3

my:D

kolla gärna in min blogg!:)

' elin - wild, young, and free.

sv ; kolla rockså på tv :)

MADDISENJ

Det var så lite så :) Händer nåt kul ikväll?

Ulrika - Moving to California

Sv; var köpte du den? och tack så jätte mycket!

Ping Lowhngren

aw tack snälla du c:

LINN

vad gör du idag då? =D

LINN

okej :D samma här!

' elin - wild, young, and free.

sv ; jarrå, händer idag då? :D

Ulrika - Moving to California

Sv; jackan haha :D

Ping Lowhngren

hoppas du får en finemang dag nu C:

Ping Lowhngren

hihi tack C:

Ping Lowhngren

hihih idag ska jag chilla med min kära kompis Kakan;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: sjukt gott :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack fina Amanda :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Händer idag? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, jag ska väl äta mat :)

sofia

jadåå :D <3

' elin - wild, young, and free.

sv ; ska träffa en kompis senare, såf rå la se vad vi gör :D

madde!

sv; okej! idag har jag varit med kompisar (som jag sov hos) och resten av dagen ska jag sola och bara ta det lugnt:)

kaffehörnan

Jo de var det

julia

sv: härligt! här är de väl rätt så okej:)

vad händer ikväll?

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du har en underbar dag:)

Gud vad kul med bowling :D gick det bra?

tereseflinth - fotoblogg

sv; Åh vad kul, vad ska du göra då? :) Vet ej än :)

NICOLE

kul med nya grejer! :)

Anna med A

Tack!

Molly

sv; aha :) Idag så är jag med en kompis. Vi åker ut till hennes stuga snart :)

Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej!
Tänkte bara tipsa om att du kan vara med och tävla om att bli dagens blogg hos mig just nu! :D

Länk till inlägget: http://elsalouise.blogg.se/2012/august/dagens-blogg-1-2.html

Carro - http://four.blogg.se/

sv: vsg!
Ha en fortsatt bra fredag! :D
Kram

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :D

johanna <3 ♫♪

Hejsvej bruden! Nu har jag DAGENS BLOGG.
Missa inte chansen inför fler besökare!
Klicka bara in på min blogg och skriv i inlägget att du är med. ♥

Direktlänk: http://johannaxxxxx.blogg.se/2012/august/nu-kor-vi-dagens-blogg.html#comment

Sofia

Åh så snyggt!

Jos

Skoj!

Lisa Eriksson

snyggt!!

eallo - mode, träning&hälsa

SNYGGT :D

kaffehörnan

snyggt skal

Linda

Älskar den jackan!

idawesterberg<3

älskar jackan!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: