by amanda

| Vardag
Första dagen på gymnasiet har varit.. grym! Vi samlades i aulan, blev uppropade och gick sedan till klassrummet. Jag, Filippa och Filip hamnade i samma klass, precis som vi önskat. Vi gick igenom en massa grejer, fick sl kort, schema för veckan osv. Sedan gick vi på lunch och därefter gick vi på tipsrunda i skolan. Jag har pratat med flera stycken i klassen och kom så bra överrens med en tjej som heter Lisa att jag och Filippa gick i affärer och åt glass med henne även efter skolan. Det har varit en bra dag idag. Träffade Hanna en stund och åt grillat till middag. Hoppas ni också har haft en bra dag, puss&kram
Petra

Sv. Verkligen tycker det är godast när man är i pulkabacken när det kallt

Ellen

Låter som en perfekt start ju :)
sv: Jag börjar andra på gymnasiet imorgon :)

Emma Eriksson

sv: joooo jag följer dig :) följa du mig?? :D sry för sent svar...

Angelina

det låter härligt!!! blev ni lika bra bilder som på bilden? ;) hehe ;) :)

vad valde du för linje? :)

Ina♥

Kul för dig att det gick bra :D jag är lite skärrad över imorn. Jag kommer börja ensam och sådant :/ hm.. <3

julia

sv: eller hur.

rahel

sv: hejsan, Aa jag följer din blogg fortfarande så du vet, Följer du min fortfarande? :)

' elin - wild, young, and free.

sv ; hihi, btw vilka är det på bilen? :)

Angelina

sv: okej jag går naturvetenskapsprogrammet :) men funderar på att bli ekonom ;)

jag menade om du och din nya vän blev lika bra vänner som på bilden? fattar du inte? x)

Sarah Persson

Vad bra att dagen gick bra! :)

eallo - mode, träning&hälsa

vsg! en fråga bara: varför döper du alla dina inlägg till by amanda? :)

Anna med A

Ja :)

Angelina

sv: nä jag fattade det men jag skämtade bara x) men du förstod visst inte det :P

Leila

Vad bra att det gick bra första skoldagen! Själv börjar jag gymnasiet på onsdag :)

Angelina

sv: nä det är sanT :)

Linda

Den var väll fett dyr va? :)

Angelina

sv: jaa det tkr jag också :)

Ina♥

Okeej Nice ! :)<3

Angelina

sv: haha jaa :) såg du inte dom från början? :)

Angelina

SV: OKEJ :p ska sova nu natti!! :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; det ska jag göra :)

Anna med A

tränat och vart i stan :) du?

DIANA ÖSTERBERG

sv; mm ;)

madde!

sv; inga problem!:) tack;D

Ping Lowhngren

hihi jo tack hur har den varit själv? C:

emma ♥

sv: härligt! jo, det är bra :)

ella

- tack detsamma! :D <3

LINN

jaa jag tycker det ;)

madde!

sv; :) vad är dina planer för imorgon då?:)<3

emma ♥

sv: tack :)

ella

- hihi! :) allt bra?

madde!

sv; har också skola,sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra:)

aw, söt bild :D

Ina♥

Den är sjukt bra :D kolla!<3

SVAR: Haha, alla skulle bara skratta åt mig om jag skulle spela :P

Linda

Är ju endå inte så farligt :D vill ha en väska i samma pris (;

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; vad har du för kamera då? :)

ANGELICA.BLOGG.SE

åh, saknar att få sl kort från skolan, haha nu kostar ett kort 700 spänn i månaden för mig :O

tereseflinth - fotoblogg

sv; en grej bara, men det blir väl bra snart, antar jag.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Du får samla pengar till en! :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; okej :P

' elin - wild, young, and free.

sv ; aaaaah okej ;D

Anna med A

Okej:)

Caroline ♥

sv; härligt, jo jag med :D <3

cajsa och beda

lust med bloglovinbyte?

Anonym

härligt att första dagen på gymnasiet var bra :D själv går jag 2:a året :)

ella

- jo med mig är de bra!

godmorgon, hoppas du sovit gott!

Felicia&Hanna♔

Taackkkk:) allt bra?

MADDISENJ

Jag tog det också bara lugnt igår. Tände lite ljus och låg i soffan och tittade på tv. Är lite mysigt att man kan börja tända ljus nu på kvällarna, tycker inte du det?

cajsa och beda

följer dig nu, säg till när du följer osS;)

Anna med A

Tack! :)

Jos

Härligt!

Anna

Samma här :) Härligt att skolan börjat så bra!

Ville börja önska dig en bra dag :] Kram

jos

Tack söta!

Elionia

fin blogg du har :)

Daniella Book

Tack så mycket!:)

DIANA ÖSTERBERG

sv; kom nyss hem:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag visste att det skulle gå bra för dig:)

Linda

den e vanlig brun med ett M hängande ;) haha Michael Kors väska, dålig på att förklara men den e enkel men svinigt snygg ! :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack :)
Ha en bra dag! :D
Kram

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

♫♪ sandra T

lycka till med gymnasiet :)

BATT

sv, nikon d7000! :)<3

Ina♥

Jo, det är klart! Igår eller i Söndags så laddade jag ner footloose :) så jo den finns. På tankafetast iallafall :)

LINN

gött ;))

Canan Zanyar <3

va kul att de gick bra i ditt gymnasium !
Hahah medans jag har fått helt randoma personer i min klass.. Skit dryga o kaxiga :/

sofia

jadåå :D <3

Fannie

HIhi :))

' elin - wild, young, and free.

sv ; haha för vem ? ;p

Michelle W- Y O L O

Planer för dagen ?

Caroline ♥

sv; ja verkligen :D

LINN

ja jag älskar den :D

ella

- ja absolut!
ha en bra kväll :D

Ping Lowhngren

hahha eller hur :D

LINNEA

visst vare kul med gymnasiet ändåååå? :D<3

eallo - mode, träning&hälsa

hehe okej nice :D lugnt om jag snor den idén ngn gång?:)

rahel

jaha okej va bra! :)

MOAA

vilken linje går du?:)

YO! Behöver grymmaste mode tipsen inför hösten 2012 om du har några tips skulle det vara grymt! kram!

Emetofob - Att leva med spyfobi

Roligt med ny klass!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: