by amanda

| New in, Vardag
Skola idag igen och vi gjorde mest namn lekar, skrev om oss själva och så. Efter skolan gick jag, Filippa och Filip till Espresso house. Köpte en chai latte och sedan åkte jag vidare till pappas jobb. Vi åkte till net on net på några ärenden. Jag fick sedan skjuts till gymmet och efter det blev jag hämtad och vi åkte och käkade. Nu har jag just duschat och ska bara chilla resten av kvällen. Puss&Kram
 
Nytt!
BATT

sv yeepp! snygga saker<3

Ping Lowhngren

hur mycket kostade hörlurarna?C:

Ina♥

Jaha okej mysigt! :)

Daniella Book

Allt bra idag då?:)

eallo - mode, träning&hälsa

att skriva "by amanda" i mina rubriker när jag inte kommer på någon rubrik? XD heter ju också amnada :D

Daniella Book

Härligt! jo allt är toppen! Vad gör du då?:D

Daniella Book

Yes jag med, men det var för ett tag sen :)

F▲NNIE

tack du! :D

Daniella Book

Jag tar det bara lugnt, ska titta på dallas snart :D Dudå?<3

NICOLE

bra grejer :)
SV; åh vad kul :D det är kul med bowling!

Linda

någon gång kommer jag köpa den men vet inte riktigt :D har inte mkt pengar just nu :D

LINNEA

sv; men åh tack ! men dedu som är fin amanda juu<3

Ellen

Åh vilken fin tröja! Var köpte du den? :)
sv: Går på John Bauergymnasiet, själv? :)

NICOLE

SV; ja det var det :D ha en fin dag imorgon!

Ping Lowhngren

oh hihi var kan jag hitta dom då? (A) såg sjutk fina ut oxo C:

Ping Lowhngren

oh! onlien shopping... O.o inte vad vid alls xD

WhoIsThis

snyyyyygg tröja

BATT

sv hihi!!

fina & bra grejer :D

SV: hihi ja :) <3

madde!

sv; tack så mycket finis!:)
allt bra?:)

eallo - mode, träning&hälsa

hihi så bra :D

Ping Lowhngren

Thahha!^^ oj syns de så mkt? xD

LINNEA

va gör du då<3

sv: så lite så :)

madde!

sv; okej härligt! jo allt är bra här:)

Ping Lowhngren

hahah du sa att de verka som att jag inte visste mkt om online shopping8vilket jag inte gör hahah!^^) men ja undrade om de syntes på nåt sätt haha!^^ :)
Kram!

LINNEA

sv; åh saknar de !

kollar svenska hollywoodfruar typ oså :) kram

sv; ja blä! :(

madde!

sv; japp! planer för imorgon då?:):)

DIANA ÖSTERBERG

sv, aa ;P

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack :D

Ping Lowhngren

hahah urgh nu blev de bara snurr känner jag xD

DIANA ÖSTERBERG

sv; vad gör du? :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; och de är ? :)
kom nyss hem!

Ping Lowhngren

hahah smidigt av oss^^ men nu ska jag nog ta lite kvällsfika C:

' elin - wild, young, and free.

sv ; haha ja du jag vet inte ;o

DIANA ÖSTERBERG

sv; aha ;)

Ina♥

Varit på mitt gymnasium första dagen sen var jag hemma med min bästaste Amanda resten av dagen :) <3

DIANA ÖSTERBERG

sv; ibland :)

Ina♥

Gymnasiet var faktiskt ganska bra :) hur vare för dig?<3

DIANA ÖSTERBERG

sv; mmmm :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; letar efter kamera tillbehör :) själv då?

madde!

sv; okej först skola,sen har vi match på kvällen,men jag ska inte spela så ja ska bara kolla på den typ:)

Daniella Book

Okej, nice! :D

LINNEA

nice nya saker ju<3

Daniella Book

Imorgon blir det första dagen i skolan, självdå?:)

Emma Eriksson

sv: jaa så bra :) åå tröjan där är as snygg. vad kostar den? :D

Ina♥

Visst :D

Awsome :D<3

Daniella Book

Nja, skulle gärna fortsätta vilja ha sommarlov!
Vad kul:)

Caroline ♥

sv; tack :D haha najs ser det!

Ina♥

Hahah tackar :D<3

Caroline ♥

sv; tack så mycket söta du :D

K O K O S

Tröjan ser jättefin ut! :)

LINN

jaa, älskar att bada :D

Emma Eriksson

sv: okej, sugen på att köpa en. snygga nu till hösten :)

sv; hehe :D

Ny design uppe på bloggen! Skulle uppskatta om du kunde skriva vad du tycker!

Anonym

samhälle beteende sj? :D

kaffehörnan

Gott med latte, drack de lite då och då innan

Ina♥

Vilket gymnasium går du på ? :)<3

DIANA ÖSTERBERG

sv; aha okej :)

Ina♥

Vart ligger det? :P conradsbergs gymnasiet eller universitetet xD ligger i thorilsplan <3

Frida G

Snygga bilder! :)

Frida G

Woops, menade snygga saker! :)

Anna med A

vad gör du?:)

Felicia&Hanna♔

najs saker :D haft en fin dag?

F▲NNIE

Hoppas du får en bra dag! :D

sandra

sv: ja okej, jag var i Eskilstuna i helgen :)

Alice

Var köpte du hörlurarna och hur mycket kostade de? :)

kul med lite nytt :)

Sandra

Hej fina du ♥

Mysig blogg och fina bilder ♥
Vad ska du tillbringa dagen med?
Kram

aina [fotoblogg]

Fina grejer! :D

♫♪ sandra T

nice!

Molly Boman

sv; ja :)
Är det bara jag som vill ha höst nu och köpa mysiga halsdukar? ;)

ronja norlén

snygg tröjan va! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det lät som en okej dag det där. Alltid skoj med lite nya saker:)

elin stridh

mysig tröja!

sv: jaa, haha :')

FlizanLizan

sv: okej, jag kollar på en film :)

LINN

det som är så skönt och kul att bada :D

sofia

jadå, fina inköp :D <3

' elin - wild, young, and free.

sv ; haha jao, gjort något kul idag?:)

Hanna S

Hejsan! Vilken jättefin blogg, med undertart fina bilder!
Tänkte ochså bara sä ga att du får gärna vara med på min tävling! Det skulle betyda GULD!
Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/august/tavling-i-samarbete-med-iphoneskalse.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

Erika

vart är tröjan ifrån? :)

MOAA

ekonomi linjen är väll handel?:)

Lina Mellberg

snygg tröja!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

amina

vilken fin färg på tröjan :)

Anonym

allt bra idag? :D

Sara

Fin tröja!

Louise

Snygg tröja! :}

emma

snygg tröja vart är den ifrån? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: