by amanda

| Vardag
Efter skolan idag så mötte jag Linnea i Medis. Vi gick till Café Fåtöljen och fikade. Det var super trevligt. Gick lite i affärer och åkte sedan vidare till T-centralen där vi fortsatte vårt shoppande. Det jag fick med mig hem idag visas lite senare. Nu är jag äntligen hemma, trots att jag haft en jätte trevlig dag med Linnea så är jag så sjukt trött. Ska fixa något att äta snart och sedan kolla på Desperate housewives. Puss&Kram
 
Här kommer lite blandade bilder :)
photosbyannah.blogg.se

Tack :) galet billig jacka med!

ebba

allt är bra med mig :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det är bra själv? :D

Anna med A

kollar teve:)

Caroline ♥

sv; hihi, haft en bra dag?<3

Anna med A

the big bang theory :)

Ina♥

Jasså? :) nice. Hur lång tid tar det för dig ? Och började du med någon eller ensam? :)<3

Ina♥

Jaha okej :o nice!

Jaha, det tar typ 50 minuter för mig att åka! :)<3

sofia

varse :D <3

Caroline ♥

sv; härligt, jodå helt ok :D <3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja eller hur visst är det:)

ANGELICA.BLOGG.SE

Så mysigt att fika :D

LINN

haha :D

Madde !

<3

Ina♥

Det är det inte :) det är super enkelt. Först tar du en direkt buss nedanför mig till gullmars. Sen så tar du vilken tub som helst till Thorildsplan och så äru framme :D ett byte bara ;)<3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad fikade du för gott?:)

Ellen

sv: Nej, i Kalmar, nere i Småland ;)

Anna med A

Ja :)

BATT

taack <3<3

Anna med A

Ja :)

sofia

tack :D <3

Monia - mamma till Tuvalie

Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar! En går ut redan på lördag så skynda dig vara med och vinna en valfri vara från Blingskal.com: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-valfri-vara-fran-blingskalcom.html

Om den inte passade dig så har jag fler tävlingar igång här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Tävlar man inte, kan man inte vinna ;) Lycka till :)

' elin - wild, young, and free.

sv ; varit i skolan ._.

Anna med A

vad gör du?:)

elin stridh

jaaa :D

Ina♥

Nääe :) rätt mysigt!<3

Anna med A

teve :)

elin stridh

ja och verkligen synd att det är långt bort a:/

elin stridh

ja :(

ANGELICA.BLOGG.SE

ser fram emot bilderna på vad du köpt :D

Sandra

Kul med shopping, vad fick du med dig hem?

Ikväll sitter jag och väljer ut bilder till min hemsida.

Kram

Anna med A

robinson :)

elin stridh

har varit där men inte åkt nåt men nu jävlar :D

elin stridh

haha förstår ;)

Anna med A

Jodå, men slut nu :)

Lajla

Hjälp mig vinna över Dennis M, klicka på länken :)

http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=689691&referer=3753683&rel=link

Emmy

Det låter som en trevlig dag! :D

FlizanLizan

sv: jag såg bröllopsduellen haha :P

eallo - mode, träning&hälsa

jaa den är fin!

MOAA

härliga bilder :)

Emmy

sv;
Härligt hihi :D

Leila

sv: polhem i lund, vilket gymnasie går du på? :)

Ina♥

Visst ? :D sen så bor en i klassen i farsta strand. Sen äre en som hoppar på i slussen med mig. Och massa sådant ! Det är bara rent av awesome :D <3

Ina♥

Yepp! :) jag började ensam oxå. Det gick fan bättre än jag tänkte att det skulle gå :D stolt! <3

F▲NNIE

Haha tack :D Ha en fortsatt bra kväll!

LINN

jajamen ;)

' elin - wild, young, and free.

sv ; segt D:

Alice

sv: Det var ju ett super pris, har självklart slarvat bort mina hörlurar som kom med mobilen så måste ha nya. Är det mikrofon på de där? (:

Caroline ♥

sv; ja :D vad gör du då?

Ina♥

Javisst gör man :D haha. Jag gör oxå alltid det! Men det gick faktiskt bra :) och idag ska jag fotograferas..<3

♫♪ sandra T

ha en fin dag :)

Angelina

sv: okej :) inte för att jag vet vart det är men men :P

MADDISENJ

söta bilder

Alice

sv: Åh det lät ju jättebra, ska absolut åka och kolla på dem!

LINN

igår låg jag hemma och var sjuk.. vad gjorde du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad bra :D

FlizanLizan

sv: hehe okej, jag har sätt den flera ggr :P

sandra

sv: ja det var det faktiskt :)

Fannie

Tack :D

LINNEA

åh han killen längst ner så söt hehehe

Anna med A

vad gör du?:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: jaha, gott:)

kram

fina bilder! :)

Sofia

Tävla om loreals nya mascara! Lämna bara en kommentar :D
http://bfnews.blogg.se/2012/august/giveaway-loreal-volume-million-lashes-black.html#comment

sofia

härligt bilder :D <3

Sofia

Kul att du är med och tävlar om L’Oréals nya mascara, lycka till! :)

LINNEA

sv; underbart ju ! :)
görs? kram<3

' elin - wild, young, and free.

sv ; ganska segt ;p

LINNEA

sv; haha aha :)
väntar på mamma, ska käka sen ska jag ut ! kram<3

LINNEA

sv; skit nice faktiskt hihi<3

tack amanda!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: