by amanda

| Vardag
Idag i skolan så gjorde vi en massa aktiviter med 2orna. Som ägg shots, dans stopp med papperspåse på huvudet, måla varandra i ansiktet osv. Allt gick på tid och man behövde klara grejerna för att få en bokstav och sen bildade vi ett ord. När skoldagen var slut åkte jag och Filippa till gymmet. Sedan hem för att duscha och äta. Om en stund ska vi träffa Filip och Sofia tror jag, och sedan Nicklas. Senare ska vi träffa resten av tjejerna. Ha en bra kväll, puss&kram
MADDISENJ

fin bild!

ANGELICA.BLOGG.SE

Haha vilken rolig dag :D

M I C H A E L A

- Gött :)

Caroline ♥

fin!

sv; vad härligt :) jag sitter och kollar på film just nu!

marina

Snygg topp :)

sv; tack detsamma!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :) här med!

FlizanLizan

sv: yea :)¨
haft en bra dag? :D

Amanda | Fotograf

fin! jag foljer dig :)

sofia

aarå :D <3

altin

fin blogg!:)

Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej!
Hoppas du har haft en bra fredag? :D

kaffehörnan

Gomorron fina du
Vad trevligt du haft de

Melinda Nyrén

Ha en bra dag!

j

svar; hej! har nog möjligtvis missat kommentaren, men ja, jag följer dig fortfarande ;)

Ellen

Låter som en rolig dag :)

Frida G

SV : hehe ;)
allt bra? :D

Leila

sv: okej, jag går på polhem :)

ella

- sorry för sent svar..
allt bra då?

ha en bra lördag! :)

marina

sv. Så lite så :)

ANGELICA.BLOGG.SE

du är ju så himla fin :D

hilda fromm - Vinn ett porträtt

Nu har du chansen att vinna ett egenteckat porträtt av antingen dig, en vän eller motsvarande!

Allt du behöver göra är att rösta på min bild NR3
Här:http://johannaj.se/2012/august/finalister-fototavling.html
Det skulle vara guld värt:)
Släng sedan in en kommentar på min blogg att du röstat så är du med och tävlar om ett egentecknat porträtt :)

Ber om uräkt om du inte gillar dessa kommentarer, ha en fortsatt bra dag!:) Kram

MADDISENJ

tack så mycket. vad gör du idag då?

♫♪ sandra T

snygg topP!

klickar in & önskar dig en fortsatt härlig lördag!
allt bra med dig idag? :)

Who?

Vinn ett presentkort värd upp till 300-500kr

FlizanLizan

sv: gr8, yea :P

Caroline ♥

sv; så lite så!
ja :D <3

M I C H A E L A

- Tack :) Du är också fin!

BATT

hehe taack!! :D

Zinja

Fin du är! :D

sofia

Har varit hos min mommo å moffa, dusj? :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket :)

Two Trollfaces

Hej!
Jag tävlar om att bli admin på en sida och den bilden som får flest likes har störst chans att vinna. Det skulle vara jättesnällt om du ville gilla min bild så att jag kan vinna! Alla som gillar bilden får en länkning på bloggen :D
http://twotrollfaces.blogg.se/2012/august/hjalp-mej-att-vinna-fa-en-lank-d3.html#comment (det är bara att klicka på bilden i inlägget för att komma till bilden + skriva en kommentar under inlägget) :D
Kram<3

sv; tack snälla du! :')

sandra

sv: jo jag lägger upp en bild i morgon :) den är fortfarande lite röd och så ^^

Ellen

sv: Jaså, där ser man. Vad fick dig att ångra dig? :)

Liza ▲

Hejhej, hur är de med dig? :D

tereseflinth - fotoblogg

Fin bild!

sv; Hur är det?

Fannie

hehe :)

rahel

sv: hihi tack du med! :D

så vad görs? :)

Rama

Riktigt fin header du har! Allt bra? :)

nicole kestola

tack så hemskt mycket för att du röstat, blir så galet glad, betyder otroligt mycket för mig, jag har länkat dig nu men glöm inte att gå in på din mail och aktivera dina röster om du redan har gjort det, tack! ! kram <3

theaottosson

sv. men oj då ;) hahahha XD

vart har du köpt den tröjan på bilden ? :)

Anonym

bra :D görs?

Pauline None

Hoppas du får en fin dag ❤ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

Felicia&Hanna♔

Lät som en kul dag, vad var roligast?:)

Melinda Nyrén

Vad ska du göra idag då?

ella

- jo de är bra! :D ha en bra söndag

Hanna Pettersson

Nu har vinnarna utsetts till veckans awesome! Blev det du? Checka in och kolla!
Om det inte blev du, anmäl dig gärna igen vettja! :) kram!

Länk: http://ssuddet.blogg.se/2012/august/veckans-awesome-268-2012.html#comment

Melinda Nyrén

Samma, här blixtrar det och åskar!:(

Tilda

Var med och tävla om två armband på min blogg! http://blooms.blogg.se/2012/august/tavling.html#comment

Michelle W- Y O L O

Vart är tröjan ifrån ? :)

Emetofob - Att leva med spyfobi

Låter skoj :)

Jeanette

Snyggt linne! :)

rahel

sv: Facebook, musik :P

haha har så trökit här för det regnar bara :P

Fannie

Ja visst är den! :)

Molly Boman

sv; de kommer bli så myys med höst! Måste bara hitta en jacka -.-

theaottosson

hur mår du idag ? :)

sv. okej, tack :)

polkapolka.blogg.se

Hur har din dag varit? :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; Aw taaack så mycket!

tereseflinth - fotoblogg

sv; Aw taack du! Men du är!

theaottosson

sv. jo jag mår bra, vad ska du göra ikväll ? :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; Så lite så! :)

Melinda Nyrén

Händer ikväll då?

Tommy Ky

Trevlig blogg! :)

____________
http://tommyky.blo.gg

theaottosson

pluggar historia.. har förhör imorgon -.-
vad för serie ? :)

Elin - longboard, streetwear & swag

Hejsan, jätte fin blogg verkligen!

är allting bra med dig ? :)

sofia

okejj :D <3

sofia

jodå, dusj? :D <3

Zinja

Fin!

M I C H A E L A

- Hur mår du ikväll då? :)

sofia

okejj härligt :D <3

- hihi! <3

Josefine Klashed

Åh vilket fint hår du har!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: