by amanda

| Vardag
Hej kompisar :) Igår så började jag halv 9 och slutade kvart över 10 pågrund av en massa introduktionssamtal i skolan. Så sjukt skönt, åkte till gymmet direkt och sedan hem för att duscha och så. När Meliina slutat åkte jag till Slussen och mötte henne plus henne tre kompisar. Vi tog en fika tillsammans och sedan åkte jag och Meliina till farsta centrum. Jag fick med mig ett par svarta jeans från Dr. Denim. På kvällen gick jag ut på en promenad med Madde.
 
Idag slutade vi strax över 1, jag och Sofia gick till Wayne's Coffee, satt där och pluggade och pratade. Det var riktigt trevligt. Vid 3 gick jag tillbaks till skolan för att gå på ett samtal, sedan åkte jag hem och nu sitter jag och kollar på PLL. Det är så sjukt bra, började kolla i söndags och är redan inne på säsong 2. Hehe, puss!
Elin

Jadå, vad ska du hitta på med imorgon?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen :D fin bild!

ANGELICA.BLOGG.SE

Så mysigt att kunna sitta och fika och plugga tillsammans :)

emma ♥

sv: tack så mkt :)

Caroline ♥

sv; ja, o jag hatar nya blogg.se :(

ANGELICA.BLOGG.SE

jättefint linne :D

Fannie

Hehe okej, kul :D

Fannie

Tacktack! :)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: finns den i rosa? :D

therese

Hej, nu kör jag dagens blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :)

kram /therese

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

fina du!

sv: hihi ja :D

sv: tack vännen! :)

sofia

okejj :D <3

Caroline ♥

sv; får väll hoppas det :/
är allt bra med dig ?

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: aahaa, det var ju mindre bra :P hihi

sv: hihi, vad gör du? :D <3

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Ja, alltså, du rensar ju kroppen :P Du dricker massa vatten, sedan kissar du ut det, då kommer massa baciller med på köpet :P

Man ska ju alltid dricka mycket vatten, för att rensa ur kroppen :)

LINA | FOTOGRAFI & KREATIVITET

Fint halsband! :) Allt bra med dig?

Emmy

Fin du är!
sv: tack vännen!

Emmy

Sv; Men eller hur, visst är det fint med fotovägg? Förr brukade jag ha hela väggen proppfullt med kort, direkt uppsatta på vägen, fanns typ 100-150 kort uppe ^^

SVAR: Nähe, haha, men du har väl hört att det alltid är bra att dricka vatten? :P

Fannie

hehe :) allt bra?

Bonnie

Fin topp!

Clara

så härligt med fika, och superfin blogg!

Fannie

Härligt, jo det är bra med mig med :)

Emmy

Sv: Tröttnade på det tillslut, de fick sitta uppe i ungefär 1 år men sen ville jag ändra lite i rummet och ha det lite mer "stilrent" och fint så tog ner det och valde ut några stycken och satte i ramar ist. Men funderar på att köpa lite mer ramar och sätta upp några fler hehe.

Emmy

sv: varse<3

sv: pll? :) jag lyssnar på musik! <3

Emmy

sv;
Aaah pizza är gott ^^ Har du någon slags favoritpizza då?

SVAR: Och det lär ju vara anledningen till det ;)

Emmy

Sv; Jo men eller hur, och jag tröttnar på saker så himla fort också. Håller alltid på och gör om i rummet osv. Joo förstår dig, en header kan man tröttna på ganska fort men jag tyckte korten i headern var riktigt fina! :)

sv: aha okej! :') just nu äre nicki minaj såklart! <3

LINA | FOTOGRAFI & KREATIVITET

SV: Tusen tack <3
Det är helt okej, ont i halsen. Vad gör du då? :)

Emmy

Sv; Äsch, det ska du inte göra, du e jättefin! tack så mycket :)

Nej men precis, jag vet aldrig hur jag vill ändra, jag vet bara att jag vill ändra nåt i rummet ^^

SVAR: Alltså ,man ska ju alltid dricka mycket vätska, men alltså vatten är ju så "rent" eller vad man säger. så det är ju det som rensar kroppen bäst. men det är ju alltid bra att dricka mycket, för liksom, man kissar ju ut det, och då kissar man ut baciller och "onödiga" saker i kroppen, hahahh vad dålig jag är på att förklara :P

Emmy

sv: typ inte så mycket sj? :)<3

sv: VAAA? vart va den konserten? :O <3

SV: MEEEEHHH!!!!! visste inte jag, annars hade jag fan gått :O :O :O <3

SVAR: Haha försökte iaf ;)

Mathilda

Vilket fint linne, vart har du köpt det? :)

BATT

fiiiin!

Emmy

sv: okej nice :)<3

LINA | FOTOGRAFI & KREATIVITET

SV: Ja, det är lite jobbigt. Just nu ska jag börja med franska läxa ;)

Elin

Imorgon är det skola som gäller!

Haft en bra dag?

Cajsa

hihi ja! ^^ Han är superfin! :)

Elin

Jadå :) gör du något kul ikväll?

Cajsa

Hahaha ja det va riktigt kul faktiskt! ^^

julia

jodå , det är bara bra!

Emmy

sv: jag ska egentligen gå i gymnasiet men jag går på en lite speciell skola där jag tar igen allting som jag har missat i åttan och nian dd?<3

det var faktiskt ganska länge sedan jag var ute och fikade med någon :O

sv: jaa! :( <3

Michelle W

PLaner för imorgon ?

- elin

Hej finis! Allt bra med dig? :)

Caroline ♥

sv; härligt :) jodå det är helt okej!

Fannie

Ja :D Idag har jag vart i skolan, tagit det lugnt, musik och bloggen. sj? :)

NILES (FOTO & VARDAG)

fint hår!

Caroline ♥

sv; tack :)
yes, vad gör du då?

Fannie

Okej najs :D

- elin

sv; Härligt, jo de är bra :)

SVAR: Jo, blir mer att man bjuder hem folk på fika hit hem, men det är ju mysigt att sitta i stan på en fika också :D

Emmy

Sv; Aha okej, jobbigt :o joo min säng är också ganska stor och har inte världens största rum precis så är lite svårt för mig med ^^

Emmy

sv: okej hur känns de att gå i gymnasiet då? :)<3

Nathalie Nyrén

Det är kul ja :)

Fin du är!

Evelina

Åh tack så mycket, kul att höra! :)
Låter som en trevlig dag + fin bild :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; Awe! Taaack! :D

tereseflinth - fotoblogg

sv; Hääärliiigt! Jag svarar på kommentarer :)

Elin

Kollade på tv, allt bra?

Mergimtare ♡

fin blogg du har! vill du följas på bloglovin? :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vad fint linne! :D

Matilda Johansson

Svar: (:

Vilket sött linne! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: