Berlin 2012, del 2

| Resor


jättefina bilder!

sv: ska typ bara ta det lugnt ikväll. durå? :)

Ina♥

Okej bara undrar :) <3

MADDISENJ

ser fint ut, skulle också vilja åka till Berlin

anna

haha ibland går de inte å få till snygga bilder tycker ja, tror man har dagar då man får massa grymma å dagar allt går skit :P

Petra

härliga bilder :)

elsa:D

fina bilder!:D<3

tereseflinth - fotoblogg

sv; Hihih!

Aw tack så hemskt mycket!

' elin - wild, young, and free.

sv ; haha då är jag inte ensam ;p
btw, vad fotar du med för kamera? :)

Fina bilder! Åh, vill också åka till Berlin!

Hanna †

Fina bilder!

Jummi Von Minji - Swedish Ulzzang Blog

fina bilder där :D

Petra

haft en bra dag?

LINN

haha :D

Petra

sv den har varit okej

LINN

jaa :D men jag älskar skorna :DD

Petra

sv yes :)

Malin

Ser ut som du haft det jätte bra! KRAM

Ina♥

Typ går runt på fester och fotar två tjejer som grovhånglar i en soffa och lägger ut på fb :o man ba: ''jaha...'' :P<3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Söta zebror:)

Fanny Billefält

vilka fina bilder, hoppas du hade det bra där :) p.s Jag säljer ett par helt oanvända klackar för 400 kronor på bloggen. Kom in och kika om du är intresserad! Ha det bäst!

Anonym

haha :D

haft en bra helg då?

tereseflinth - fotoblogg

sv; Vad hittar du på imorn då? :)

Clara - TopElite

Fina bilder!
Sv. Visst är den?! :) Allt bra idag annars?
Kram

Petra

sv håller fullständigt med dig :)

Petra

sv jag vet inte riktigt Men det pratas om en uppföljare till ”Mamma Mia”,

Petra

sv yes tycker du om twilight?

Petra

sv ja absolut tkr både om böckerna och filmerna längtar nu tilld en sista ska komma på bio

Petra

sv kul

Ina♥

Ja, och när jag såg de kunde jag inte liksom hålla de hemligt för Amanda :p alltså min bästavän :)<3

Anonym

sv. Verkligen. :)

Ping Lowhngren

godenmorgon! ser ut som att du hade bra i Berlin allt! ;D

' elin - wild, young, and free.

sv ; såg det nu, planer in för dagen? :)

Sofie

Åhh jag vill också till Berlin ....

Ellen

sv: Nix, har dock velat se den hur länge som helst! Är den bra? :)

sofia

jadå :D <3

elsa:D

var det roligt där?:)
Har varit i tyskland men aldrig i berlin:(<3

K O K O S

Så mysiga bilder! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack snäckan:)

tereseflinth - fotoblogg

sv; Okey! Imorn ska jag vara med en kompis också! :) vad ska ni göra då? :)

sv: skoj! :) <3

Anna

JO tack det gick bra <3 Hur är det sj vännen?<3

Moa

Ser ut som att du haft det braa! Ha en toppen söndag!

FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

Anonym

hoppas du haft en bra start på veckan:)

Jummi Von Minji - Swedish Ulzzang Blog

SV: så lite så hehe och jag med ;) men vad händer hos dig då?

Ellen

Snygg hoodie!
sv: Härligt, får försöka se den snart då! :)

anna

härligt :D

jo min helg va fin :)

Sandra

- yes box :)
riktigt skönt!

anna

va har du gjort idag då?

ella

- hihi! allt bra då? :)

Sandra

- jaha där ser man haha :D

Jummi Von Minji - Swedish Ulzzang Blog

SV: åhh vad nice ;) jo jag sitter och titta på film typ hehe :D

Anna med A

allt bra? :)

Anna med A

samma här!

ella

- okej jodå! :)
vad gör du?

johanna <3 ♫♪

Fina bilder<3 :) hade varit kul om du skrev in lite text i delarna utav din resa.

Petra

sv :)

Petra

sv yes

Anna med A

ja:)

Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej! Hoppas du mår bra? :D

♫♪ Sandra T

ser mysigt ut :)

sv: jo vi börjar riktigt sent faktiskt! :) <3

sofia

tack :D <3

Evelina ♥

Haft en bra dag? :)

anna

mysigt :D!

ne haft praktik å promenerat :D

' elin - wild, young, and free.

sv ; varit i stan och hos en kompis, och så har jag hämtat mitt löshår :D

Ellen

sv: Vad händer imorgon då? :)

Jummi Von Minji - Swedish Ulzzang Blog

SV: jag titta på en thailändsk komendi film hehe xD

elin stridh

skönt att åka bort lite!

Molly Boman

sv; tack!
fina bilder du med !:D

Moving to California in 2013

Håller på att kolla upp mina bloglovinbyten och undrar om du fortfarande följer mig? :)

myrins - fotoblogg

åh, va kul!! vill också resa :(

Ping Lowhngren

hih så bra! ;D

tereseflinth - fotoblogg

sv; Åh vad mysigt!

Vi fotade lite, sen var vi i stan & åt & bara umgicks lite :)

kaffehörnan

Njuter av alla underbara bilder

Ina♥

Javisst har hon ;) sjukt fint! <3

Anna med A

haha ja !

Tess

Vad härligt det ser ut! :) Kram

Jättefina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: