Tagga valborg!

| Vardag


Sara

Vill du vara med i veckans blogg? :)

Länk till inlägget: http://imsara.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment



//Sara :)

Linn

SV: härligt! jag mår toppen :) vad gör du? ♥

Louise - Flyttar till Turkiet

Önskar dig en fortsatt trevlig valborg :)!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ha en finfin måndagskväll :)

Vad gör du?

Bismillah <3

bra låt :D

Felicia

va gärna med i veckansblogg :)

http://feliciastid.blogg.se/2012/april/veckansblogg-2.html#comment

Sandra

Vi har varit nere hos sambons föräldrar och ätit god mat och nu är vi hemma och ska mysa framför teven med kladdkaka :)



Vad gör du?

Kram

Anonym

Hoppas du får en bra valborg! :)

sofia

haha jo :p

sofia

hoppas att du har haft en bra valborg! :D

ping lowhngren

o tack dessamma ;D

N

sv: oj har festat en massa!hoppas du hade det trevligt idag! :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en grym start på den nya månaden! ^^

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Hoppas du får en fin första maj :P

Cajsa

hehehe jo jag tror nog det..xD

EMMAS!

Hej, du tävlade om ett valfritt smycke i min blogg, se om du vann här:



http://eemma.se/2012/may/vinnarna-av-harvardsprodukter-smycke-en-va.html#comment :)

Sara

Hej cutie ♥



Just nu kör jag dagensblogg, delta gärna :)



menmen, GLAD FÖRSTA MAJ!

Ina♥

Jaha okej mysigt :) <3

h

Sv: Ja, det är mmmmmuuums! :D

marina

sv. så lite så och tack själv :)

Anna med A

Jag ska träna strax:)

EMMAS!

aah :D hade du en bra valborg?:D

Ella

Snygg header!:)

sanashaba'

sv; jag var ute med massa folk och hade det hur bra som helst! Hur blev dina planer tillslut? :)

ava miranda

hoppas att du hade en trevlig valborg! :>

sofia

sv: händer idag då? :)

Anonym

Ha en bra dag idag sötnos :)

Vadico

1. BESÖK MIN BLOGG!!! http://izabellegustafsson.blogg.se .

Jag är färgstark tjej på 16 vintrar som älskar att dansa och Michael jackson <3

Men min blogg handlar om så mycket mer, jag är stark imot dagen skönhets ideal och tror på hälsa, därför är jag också ett stort träningsfreak som har som största dröm att få jobba som dietist eller personlig tränare eller till och med försörja sej som dansare. Följ mina dagar i bilder och gör att the greek way! Vi ses där

Johanna

sv; vad bra, allt är bra här med :D



Hade du en bra Valborg? :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

hallå där tjejen! haft en bra valborg? kram

Louise - Moving to Turkey :)

allt bra idag? :)

Emma Lannebrink

sv: okej, nej då vet jag inte. maila dom och fråga :)

F R I D A ||fotoblogg||

Haft en bra valborg igår? :D

LINNEA

inget? kunde ju inte göra något när jag skrivit klart hela texten och hade typ 15 minuter kvar :(

F R I D A ||fotoblogg||

- Najs, de hade jag också! ;D

EMMAS!

sv: aa :D

EMMAS!

sv: nice :D japp :)

EMMAS!

händer idag då?:D

F R I D A ||fotoblogg||

- Ja :D

vad gör du?

Anna med A

Ja:)

F R I D A ||fotoblogg||

- Trevligt, ska snart gå ut :)

F R I D A ||fotoblogg||

- Hoppa studsmatta & sola :D

Anna med A

Tack:)

F R I D A ||fotoblogg||

- Ja :) Har ni också bra väder?

Cajsa

ok, här är första påminnelsen, rösta på mig! :D hehehe...xD

Isabelle Johansson

Hade du en bra valborg? :D

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Samma här :D Kramar!

Isabelle Johansson

sv; den var okej. anmäl dig gärna till veckans blogg och vinn en länk i menyn i en veckas tid framför mina 1000-1600 läsare per dag!

Bella Davis - MODELL BLOGG

låter bra! ja absolut :) allt bra med dig annars? kram

♫♪ Sandra T

bra låt!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ha en fortsatt fin tisdag :)

Underbart väder ute ju :D

F R I D A ||fotoblogg||

- De känns nästan som att sommaren är här.. ;)

Cajsa

göres?

Cajsa

kollar på tv. :P

Miss Sunshine

Söta :)

Cajsa

kollar på sex and the city. :) hehe... ^^ btw, kom ihåg att rösta snygging! :D

Louise - Flyttar till Turkiet

skönt att höra :)



jo de e bra va gör du? :)

Sara

Kul att du deltar, LYCKA TILL ♥

Louise - Flyttar till Turkiet

okej kollar på desperate :)

Cajsa

oj. :O Tackade jag dig också? :O Annars tack som fan! Och förlåt för då tackade jag någon annan...xD Not yourself; öppna inte två bloggar samtidigt!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Förstår :)

Hoppas du fick en riktigt bra Valborg! :D

Cajsa

hehehe...xD

nej nu ska jag ta och ta fram saker för duschning och myskväll! :)

Kajsa

TJÄNA PENGAR PÅ DIN BLOGG!

http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/april/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogg.html



EMMAS!

okej tråkigt:( får se:d

Tove

Hade du en bra valborg? :)

annah

Hoppas du hade en bra Valborg :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jodå :)

Anna med A

vad gör du?:)

Linora

Fin blogg!

Allt bra med dig? :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

aww :P

Ha en fortsatt fin kväll :)

sofia

tack :D <3

sofia

sv: varit med några kompisar, pluggat och tränat! :)

- bbella huuynh ::

Hej , kan du hjälpa mig att uppnå min dröm om att vara med i blog awards ? :) rösta på mig , mer info här : http://bellahuuynh.blogg.se/2012/may/nominera-mig-till-blogawards-.html#comment

TACK i förhand !

▲ a' fotoblogg

hoppas din fösta maj har varit lika bra som min :D

sv: tittar på tv sj? :P

sabina

nice :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en fin tisdagskväll! :D

Isabella

sv; HElt okej

FlizanLizan

sv: tittar på tv sj? :P

elsa:)

allt bra med dig?

Sorry för sent svar!

Patricia♡

Jag valde att åka och träna hela eftermiddagen på valborg.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: