Länkbyte

| Länkbyte
Kolla in Lousie fotoblogg! Hon tar sjukt fina bilder :)
(Tyck på bilden för att komma till bloggen)

elsa!

kul med länkbyte!:d

elsa!

heheh!:D<3

elsa!

<3

emma

kan jag tänka mig :).

vart i sthlm bor du då?

Isabella

sv; Ja :)

elsa!

yess!:D

Emelie

Gissa vad?? Jag vann den individuella tävlingen :D Jag kom 1:a!!!! :D ♥

elsa!

jaa bra!;

Cajsa

härligt söt! :D

AttentionWhore

Hur ska jag, med mina små (läs naturliga!) bröst och min ödmjuka sida, någonsin ta mig halva vägen?



http://burythelies.blogg.se



Nystartad blogg, vill också bli fucking awsome A-känd. Eller inte, bara nå ut - med vett och etikett.



Btw, fin blogg - besöker dig nog med jämna mellanrum...

Anonym

Tack :))) Tänk... Jag kommer få en pokal... :OO ♥

emma

roligt roligt :)

Isabella

sv; Ja, det börjar imorron :)

Anonym

Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen! :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/1-april-2012-veckansblogg.html#comment

elsa!

har ingen aning sjdå?:)

madickenmarsh

jätte fin blogg :D allt bra?

emma

visst :D skaffade de nyss , för alla tjatade om de :P

Isabella

sv, Ja riktigt skönt! Har du oxå påsklov??

Emelie

Sv: Hmm... blööh ^^ Aja du vet ju att det var jag ;)

Men jag måste vänta tills maj, då får jag mitt pris ;D

Sanna

Haft en bra helg? :)

Anonym

nu följer jag dig :)

Isabella

sv; okej, vad kul :)

Emelie

Sv: För att då är nästa bowling match ;) Då är det final... :O ♥

Cajsa

nej nu ska jag sova snart. :) Ska bli skönt! ^^

Hanna Håkansson [ Foto ]

jorå, sj? :D

Isabella

sv; Vad gör du nu?

sofia

japp :D <3

Sara - Mamma till Nova

Hoppas din dag varit bra? =D

Emelie

Sv: nej nej nej! Jag vann tävlingen i sollentuna :'D Och jag kanske fick högsta enkel... Hoppas ;) ♥

elsa!

okeej:)

sofia

chillar, dusj? :D <3

Sanna

sv; tack!



nice :D jaao!

Johanna

Svar : Så lite så! :)

Isabella

sv; Chattar på fejan :)

Cajsa

nej nu ska jag börja göra mig klar för kvällen. höres snart igen söt! :) ska bara borta tänderna och så. ;-)

Cajsa

Ligger i sängen nu. :)

Isabella

sv; i know :)

Cajsa

Tror inte min adress kom med men är tillbaka nu i alla fall. :)

elsa!

inget sjdå?:D<3

HANNA

hejsan!

en tävling du deltog i är avslutad. kika in här för att se om det var du som vann, håll tummarna!:

http://hannalovisasol.se/2012/april/massor-vinnare.html#comment



hoppas du haft en bra söndag :)

kram, http://hannalovisasol.se

Sanna

Sv; hihi okej :)

vad gör du?

DIANA ÖSTERBERG

sv; måste bara säga att du har en sjukt fin header :)

Felicia

SV: good!

pusss

Annika - drömmen om 11 barn

Skoj att du var med i bloggtipset idag, vinnarna är publicerade och den nya anmälan är nu öppen. Vann du inte idag är du givetvis välkommen att anmäla dig till morgondagens tips! :)



Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-1-april-ny-omgang.html#comment

malin

kul med tips på ny blogg :)

sofia

okejj :D <3

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hihi okaaaj :D<3

Sara - Mamma till Nova

Hehe, Som min då :D

Vad ha du för dig ikväll?

Esmeralda<3

sv: härligt! jodå det rullar på :D

planer för imorgon??

bexollila.

så lite så1

ava miranda

sv: vsg! okej :>

nathalie

Vackra du!;* Jag skulle bli jätte glad om du GILLADE mitt bidrag. Jag är med och tävlar i Miss World Sweden 2012! http://www.missworldsweden.se/kval2012/nathalie_eriksson kramkram ♥ DU ÄR GULDVÄRD

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå det är kanon med mig, ska snart sova nu :P Vad har du gjort idag?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: förstår :)

Ina♥

Vad gör du? :)<3

Jannike♥

Hej hej! Vill du göra länkbyte? svara på min blogg i en komentar kram!

SANDRA DAGH

Jag ska till skolan om ett tag :)

Lisa

sv; vad kul att du gör det:D

emma

God morgon :) allt bra?



Jag har lagt ut ett recept, titta och gör den gärna :D

är jättegott :)

karolinajonsson

Meh :(

THEAS | Thea Martinsson

Sv: hih, jo blir nog att jag bestället hem det halsbandet :)

sarah

Var det du som vann tävlingen, ett iphone skal?

Kika in och kolla :)



http://sarahceciliacollin.blogg.se/2012/april/avslutade-tavlingar.html#comment

LINDAVIOLA!

sv; haha, fast jag la mig då ändå :))

DIANA ÖSTERBERG

sv; lugnt :)

Felicia

SV: japp!

puss

karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :D Lycka till!

Carolina - Beridare på stall Assla

Lust att göra ett bloglovin byte? :)

Anna med A

Är i skolan :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Vad snällt av dig :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej goding! har du anmält dig till min modell tävling? annars tycker jag du ska göra det. mer information hittar du på min blogg! kramis

malin

godmorgon! hoppas du får en bra dag :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hej!



Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe. Glöm inte att berätta om du gör extragrejerna. Även fast du redan till exempel gillat på facebook i den förra tävlingen, måste du skriva det igen. Klickar du på bannern ovanför min header och hjälper mig vinna tävling hos studeravidare.se har du väldigt stor chans att vinna veckans blogg!



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Isabella

sv; JA :)

Pippa

Hej,



ta dig en stund och läsa detta.

Jag driver en kampanj mot att stoppa nätmobbningen, skriv ett inlägg i din blogg och hjälp

mig att förändra dagens verklighet för unga tjejer på nätet.

Jag tackar dig i såna fall av hela mitt hjärta, här är min facebookgrupp: http://www.facebook.com/StoppaInternetmobbning

Jag hoppas du gör rätt och skriver om det. Kram på dig!

Shue! Kikar in och hoppas på att du får en bra start på veckan! :)

MOAA

fin blogg :)

SNYGGASTE BLOGGERSKAN

Hoppas du får en bra start på den här veckan, sötnos!

N

något planerat idag= ^^

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

tusen tack :)

Felicia

Hej! Vill du va med i veckans påskblogg hos asslatjejerna.se?



Isåfall kika in o anmäl dig :)

KRAM



http://asslatjejerna.blogg.se/2012/april/veckans-paskblogg.html#comment

T0VA [ 12 år utan pappa ♥ ]

hööh tackar :D vad är ditt rekord? :D<3

madickenmarsh

sV; tack :D

elsa!

allt bra?:D<3

sofia

japp :D <3

Anonym

Hejhej, allt bra?! ;)

http://swaxu.bloggplatsen.se

Julia

Länkbyte?

Sandra

sv: Ja det var grymt kul och se han live :D

Cajsa

hejsan sötnos! :D

Paulina

Hej du!

Har du något tips om vart man kan söka sommarjobb/extrajobb ? :) Om du har det så tar jag gärna emot tipsen!

Om inte - så hoppas jag att du haft en bra dag och att du får du ha en fortsatt bra dag!

Jannike♥

Kan du länka mig först och sen så skickar du en komentar och skriver typ Har länkat nu! och skicka länken till inlägget och sen länkar jag dig och skriver typ har länkat dig och sen så skickar jag länken till det inlägger ;) Hoppas du förstår hur jag menar kram

TWO TROLLFACES

Bloglovinbyte? :D

maria

Hejsan! Just nu behöver jag akuuuuut hjälp! Känner att våran blogg börjar bli tråkig och att skriva om våra liv kanske inte är så rolig längre, så vad tycker du om bloggen just nu? Lämna gärna en kommentar i detta inlägget, där jag faktiskt behöver åsikter från andra! :)



http://ourpointofview.blogg.se/2012/april/opinions.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: