Länkbyte

| Länkbyte
http://mikkisa.blogg.se http://mikkisa.blogg.se http://mikkisa.blogg.se http://mikkisa.blogg.se



Jag gör nu ett länkbyte med Mikaela och jag tycker absolut att ni borde kolla in hennes blogg! Hon skriver om sin graviditet som 17-åring, sin vardag, lägger in fina bilder och hon är dessutom grym på att rita! Checka in nu!
Mikkis

Åh tacck :DDD

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack :D händer idag? :)

jewelry and agony

ska kolla:)

Cajsa

hehe ja jag med! :D

Anna med A

tack :D

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; vad kul :) ska nog träna ;)

Anna med A

vad gör du?:)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; haha japp ;D

Anna med A

ska snart äta:)

Ina♥

Allt bra idag? :) <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Så lite så :D

sofia

bara bra, dusj? :D <3

EMMAS!

Kul att du är med och tävlar, hur mår du idag?:D

moufieeh ♥

Hej! :)

Nu är vinnarna och en ny omgång av dagens blogg uppe. Kolla om det blev du och var gärna med igen! :D

http://moufieeh.blogg.se/2012/april/samma-vinnare-3-ganger-i-rad.html#comment

kram!

sabina

jag går en kurs så jag kan ge ut medicin till mina kunder på jobbet.. alltså dem äldre =P

Emilia

Hejsan!

Fin header du har:)

Skulle du vilja hjälpa mig med att välja vilken header som jag ska ha på bloggen? http://emiiliaa.blogg.se/2012/april/hjalp.html#comment

Kram!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Tror att han säger tack :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

sanashaba'

sv; ja, det är det faktiskt :(

Shuue! Hoppas du haft en riktigt bra dag! :)

sanna

Hej tjejen :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi tack finis :D

danten89

Jovisst =)

Vad gör du?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi finis :D

Lisa

nice:D^

Johanna

Jag har nu gjort en till video på min blogg där jag berättar hur man får en större blogg med fler besökare. Kolla gärna in den, du hittar den här: http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/12-april-2012-sa-far-du-fler-besokare-2.html#comment

Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer, eller om jag redan skickat denna kommentar en gång!

therese

Hej, kör en dagens blogg tävling på min blogg och skulle vara jätte roligt om du ville vara med!



direkt länk: http://ttessanliindgren.blogg.se/2012/april/nu-kor-vi-dagens-blogg.html#comment



obs. läs gärna 'större chans att vinna '



kram /therese

cristy

dagens blogg på bloggen , va gärna med!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du haft en bra onsdag och att du får en fortsatt bra kväll :)

Madeleine - I always do it my way!♥

Hejsan, hoppas att du har haft en bra dag! :D



lust att göra ett bloglovinbyte? :D

(om vi inte redan följer varandra såklart)

Cajsa

typ inget...kollar bara på tv och pratar med carro i telefonen

Ina♥

Jag har ont i huvudet och sedan väldigt trött! Jag har ju np imorn (säkert du med) så ja, det är jävligt jobbigt! :( <3

EMMAS!

okej, bara bra :D

görs?:) kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D

sanashaba'

sv; tack så jättemycket!:)

Filippa

sv: nej du är snygg, nääää<333

Anna med A

Ja :D

Cajsa

vi harlagt på nu.

sofia

okejj härligt :D <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad gör du? :D

ping lowhngren

nej va cool ja ska kika C:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. hihi :D!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Mys :) jag kollar tv! är allt bra?

Cajsa

jag ska ta och göra mig klar för kvällen, kommer snart tillbaka!

sanashaba'

Har du haft en bra dag idag?:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

kallafakta :) brukar du se det?

Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Jag la till dig nu & blev nummer 250!

säg till när du har gjort desamma :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hehe :) vad gillar du att kolla på, på tv? :)

Ina♥

Tack detsamma och tack :D <3

Cajsa

tillbaka nu. :)

Ina♥

Varsågod ;D <3 läsförståelse eller? <3

sabina

har precis börjat där tror de är kul när man väl kmr in i det..

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

hehe :D<3

Madeleine - I always do it my way!♥

sv; härligt :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

okej :D vilka serier gillar du?

sabina

ja:)<3 de va väl hemtjänsten ja pratade om och inte klädbutiken?

sanashaba'

sv; ja, har faktiskt haft en sjukt lugn dag hemma, vilket jag verkligen behövde hahah!:)

Cajsa

ska skriva ett sista inlägg och sedan sova.. :) satt du vet..xD hehehehe

Patricia♡

ha en fin kväll och sov gott sötnos!

Sometimes I wish I could save you

så fint med bebismage"

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

okej :) inte min typ av serier :p

jag följer ni alcatraz och true blood som går på tv :P

sabina

ja men dåså:)

Anna med A

tack:)

dite

hej allt bra med dig? :)

tänkte tipsa om tävlingarna jag har på bloggen där du kan vinna en valfri sak från runns.se, erikasgarderob.se eller gniztra.com.

http://afroditeedreflo.blogg.se/2012/april/vinn-en-valfri-sak-fran-gniztracom.html#comment

http://afroditeedreflo.blogg.se/2012/april/vinn-en-valfri-sak-fran-runnsse-eller-erikas.html#comment

sen tänkte jag visa er den här, världens gulligaste del ur GG :D

http://www.videofy.me/v/478804

förlåt om du inte gillar såna här kommentarer..

Cajsa

nu är inlägget uppe. :)

Cajsa

tackar. :) men det var ett år sedan nu. :) älskar att fota studio och människor men nu måste jag öva på att fota med olika inställningar för det suger jag på. :P

sabina

=) jaa visst är de

Anna med A

Jadåå :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

yes yes :D gör du nu då?

Cajsa

jag funderar på att läsa det på sidan av i höst. :)

Lisa

kul att du tycker det:D

Cajsa

hihi ok. :) TV är mitt favoritläge. trivs bäst att fota med den men vill lära mig alla de andra också.

ping lowhngren

tihihi^^

det är ganska coolt o vara gravid vid 17åödern, själv skulle jag itne klara av det C: O.o kan knappt ta hand om mej sj xD C:

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

är det kul? jag kollar bb ;D

Madeleine - I always do it my way!♥

sv; Idag har jag bara varit i skolan & även varit nere på stan! självdå? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: