I didn't wish for any of this

| Vardag

Jag valde inte det här och jag hatar hur det slutade mellan oss. Du var mitt förstahandsval.



Idag har min dag spenderas i Södertörns tingsrätt. Vad som hände där och varför jag var där är privat. Jag åkte till donken efteråt med Filippa, Julia och hennes lillasyster Ida. Därefter åkte jag och Filippa hem till henne, softade lite och mötte sen Julia igen. Vi åkte in till Skanstull och åt på resturang med Malin och Pär. Sedan hem till Julia en stund innan jag och Filippa drog ut. Träffade Annie, Elin och Nicole. Vi träffade Rikard, Tage och Wille. Var med de en stund innan jag drog hem. Nu kollar jag på tv och äter godis. Smarrigt värre. Puss&Kram
Hanna Håkansson [ Foto ]

gött :D musik :)

v

jättecool bild:D

hanna

fin bild!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en grym fredag! :)

LINDAVIOLA!

Cool bild!

karolinajonsson

Den var GRYM självklart :D

Gabbi

Sv: Tack!:) Du med! Kram

Sara - Mamma till Nova

Hoppas din dag blir toppen. :D

Ina♥

Cool bild :D <3

marina

sv. tack :) Är du vidseplig idag som att det är fredagen den 13?

therese

God morgon! :) allt bra idag?

Anna med A

Vad gör du? :)

THEEAS | Thea Martinsson

sv: haha, undrade varför du varit på rättegång :d

Sarah

Sv: Också väldigt bra, händer i helgen? :)

SAGA

Så lite så!

Cajsa

god morgon!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tusen tack! :)

hur är det med dig?

Anonym

fin bild ;)

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej goding! med mig är det bara bra, vad ska du hitta på för kul dnna fredag? kram

Malva

- Japp! :)

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: allt bra? :D

sv: Shuue! Ledsen för sent svar. Inte riktigt haft tid eller ork. Hoppas du får en bra dag i alla fall! :)

moufieeh

Hej! :)

jag har en dagens blogg tävling på min blogg, det skulle vara jättekul om du ville vara med! :)

länk: http://moufieeh.blogg.se/2012/april/dagens-blogg.html#comment

kram!

Sjuukt fin design du skaffat;D

Felicia

ajdå!



SV: TAACK :D



pusss

Malin

Gott med donken och godis! :)

ronja

sv: taack :)

elin

sv: yes! ha en bra helg.

bellaaaa

cool bild

s

visst var dom :D

josefines.se

Svar : Tusentack detsamma!♥

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

LINNEA

hehe okej :)

Louise - Flyttar till Turkiet

önskar dig en fortsatt bra fredag ! :)

Anonym

allt bra? :D

Isabella

sv; ja :) Allt bra idag ?

Carolina - Beridare på stall Assla

Fredagen den 13:de... Har du haft otur, precis som vi? :P

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

haha jadå, du kan få ta dom :D

kram<3

Johanna

Svar : Vi får absolut se till att träffas snart! Är hemma i stockholm nu :) <3

sanashaba'

sv; Åh du är fin om någon!

Sometimes I wish I could save you

aldrig kul med rättegång.. om det nu var det du var på.:(

S O F E N - rock/photo/life

SV: Ja :)



Cool bild!

Hanna Håkansson [ Foto ]

jadå ;D

Lisa

ska vi följa varandra på bloglovin? :))

Julia och Anna

Fin blogg! :=)

MICHAELA - FOTO

Hej! Har haft bloggpaus ett tag men nu är jag tillbaka fast på ett annorlunda sätt! Kika in vettja!



Allt bra idag? :)

karolinajonsson

Tack :D Ja det hade vi!

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

Vad tycker du om flätfrisyrer?

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :)

Ina♥

Varsågod! :) <3

therese

Allt bra idag? :D

linn

Tjeenare!

Jag har nyligen publicerat en video! Lust att checka in? ;)

Hoppas allt är bra! ♥

Kram!

FlizanLizan

sv: haha okje :P

Cajsa

hehe jo..xD funderar på att göra samma till middag...xD

LINNEA

tack fina du <3

ping lowhngren

tack så mkt<3

therese

sv: jo de är bra :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :D

F R I D A ||fotoblogg||

- allt bra? :D

therese

sv: japp :D

ping lowhngren

godis e gott C:

LINNEA

gulle<3

Ina♥

Tack för frågan :D <3

therese

ska träffa en kompis =) själv ?

F R I D A ||fotoblogg||

- najs :)

de är super här också :D

Ina♥

:D<3

Jennifer

sv: Okejj :)

therese

okej :D

Ina♥

Jag ska bara mysa hemma :) självdå?<3

LINNEA

görs? :)<3

F R I D A ||fotoblogg||

- jodå.

vad gör du ? :D

therese

ingen aning ännu ^^själv ?

Linnea

Fin blogg du har :) Hoppas du haft en bra dag idag ;)

Awesome blogg, allt bra?:)

F R I D A ||fotoblogg||

- okej, samma :)

Cajsa

ja. :P

Ina♥

Mysigt :D<3

Anonym

va ska du göra ikväll? :) ska mysa lite nu<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: