Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
Tom Popper lever ett hektiskt liv i New York där karriären kommer före allt, fram till den dag då han får ett oväntat arv i form av ett gäng pingviner. Pingvinerna visar sig inte vara det lättaste av husdjur och vänder upp och ner på hela Poppers tillvaro men kanske är de ändå precis vad han behöver?

Tryck här för att se trailern.

Jag är en sån person som väldigt mycket går efter titlar när jag ska kolla på filmer eller läser böcker. Om jag inte hade kollat trailern på denna film så hade jag aldrig sett den. Och tur var väl det för den var faktiskt riktigt rolig! Jag älskar hur man kunde se att Popper sakta men säkert förändrades till något bättre. Och pingvinerna?! Shit vad söta, jag vill typ också ha en! En helt klart sevärd film.


Bild lånad från google
danten89

Allt bra ;)

Vad gör du?

F R I D A ||fotoblogg||

- kul :)

skola, träning, kompisar osv!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Tack fina du :D Vad gör du? :)

Simona

sv: ja eller hur!

sjukt skönt :)

Cajsa

hehe tackar.. ^^

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

heheh jao :P

danten89

Lyssnas det på?=)

Ska fika.

Cajsa

åh, hur godissugen får man vara!? :O

F R I D A ||fotoblogg||

- ja, förutom skolan då ;)

Cajsa

nope. :P

sabina

jaa, samma här..

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag vet.. <3

Cajsa

har inga pengar...

J O N S S O N L ♡

- vilke nummer blev du? :)

Cajsa

får inte pengar förrän på onsdag. håller på och bli galen..xD

Cajsa

ja det gör jag. :P

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

älskar den filmen :D

Simona

hihi :D

Malin

Haha åh den där vill jag se:)

sabina

jadå:)

J O N S S O N L ♡

SV: Okej, bara undra :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: har inte blivit så, vi är rätt stor familj och mina syskon har alltid lyckas hamla i en bra klass som vill samma pengar så dom har vart på klassresa och sånt. men i sommar ska jag åka bort när jag fått pengar :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

tv :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

jag vet inte :) sj?

linah

allt bra idag?<3

Evelina

Hejsan! Haft en bra helg? :)

linah

jaa, hhaha, kan du några bra skräckfilmer?:/

J O N S S O N L ♡

- nej. Men då ve man om någon "fuskat"! :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

matgrej på 4an :P

Cajsa

vet inte

Sanna

haha, så himla härlig film! :)

Agnes Eriksson

Åh den är såå bra! :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha kan jag förstå :D

Patricia♡

Åhh denna filmen är såå söt:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe jag vet faktiskt inte, typ inget :P dudå?

Cajsa

undra om man skulle gå över itll carro ett tag...jag har astråkigt.. :/

Sanna

sv; haha ja, och slutet är så bra :)

J O N S S O N L ♡

- nej, men vissa gör de ;)

LINNEA

drog med mamma till akuten hehe<3

celine

jättefin design!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

ahaa åh vad kul :D:D något favvo fik? :)

Sanna

sv; verkligen :D



haft en bra helg? :)

Monrou's vintage blogg

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

okej :) ett lokalt som heter storken :)

Sanna

sv; tack så mycket!



häärligt, jag med :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

dom har massa goda saker :D

Cajsa

kommer snart ska gå och tigga socker av carro.. ^^

LINNEA

hennes öga har "runnit " i flera veckor nu :/ varit svullet oså.. men de va 3 timmars väntetid så vi sket i de :(



sv; TACK!<3

Monrou's vintage blogg

SV: jotack de är bra här med :)

den filmen är bra, såg den för ett tag sen!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

jaa :D men espresso house har en aaasgod typ.. cheesecake liknande sak i en trekantig pappersgrej :P

Sanna

vad ska du göra i veckan? :)

LINNEA

sV; jo jag vet men vi åkte in på " dropin" idag bara så men hon ska dit typ någon dag till ett annats ställe fast hon ska boka tid kanske först haha :p

skitsamma <3

sofia

sv: fotat med kompis och pluggat, :)

celine

sv; tack så mycket :)

Monrou's vintage blogg

SV: okej du har sett den asså? :)

Cajsa

hehehe ja..xD

LINNEA

yes hihi, ska kolla tv nu hörs!<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

fyra riktiga och sen fyra halv på mammas och fyra halv på pappas :)

Sanna

sv; fotkurs eller ska det stå fotokurs? :)

samma här, skolan, plugg och sånt.

Cajsa

japp japp! :D

A M A N D A - Chasing down my dreams!

allt bra? ;D

danten89

;)

Händer i veckan?

Sanna

sv; haha förstod det! vad är det för kurs? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. haha, ja :)

F R I D A ||fotoblogg||

- handboll och fotboll :)

ebba & isabella

vi önskar dig en fortsatt bra söndag :)

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: okej :)

F R I D A ||fotoblogg||

- går du eller har du gått i nån sport? :D

A M A N D A - Chasing down my dreams!

sv: så bra :D det är okej med mig med (:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det hade vart as gott eller jordgubbar! :)

Alma !

Har också sett den filmen den är super rolig :)



Händer under din vecka då ? :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

den filmen är skitbra :)

sv- <3

sofia

sv: händer något kul i veckan? :)

F R I D A ||fotoblogg||

- okej, var de kul med basket? :D

Anonym

Kollar du på BB, isåfall, vem tror du åker? :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

Cajsa

hehe jo hon bor inte så långt bort..XD

Ina♥

Inte det minsta! :(<3

Sanna

sv; jaha, vad kul :D

alma

SV:Okej kul ! :) Ja inte så mycket blir en lugn vecka :D

alma

SV;Japp :) Tack så mycket !! :) Händer ikväll då ? :)

alma

SV;Okej :D Kul ! :)

Patricia♡

sv: Håller verkligen med om att man själv hade velat ha en pingvin:)

EMMAS!

den är bra :)

Julia

Fin blogg! Allt bra? :)

Novembersara - i väntan på majbebis

Den där filmen är bra =)

Cindy [Cindyles.blogg.se]

verkar vara en bra film , får väl se den nån dag:)

camilla

den filmen är väldigt bra :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: