Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
Varje år direktsänds Hunger Games som en av de största mediala händelserna. Från varje distrikt lottas två ungdomar mellan tolv och arton ut att delta i tävlingen. De skickas omedelbart till huvudstaden där de ska stylas, tränas och visas upp i direktsända intervjuer, för att sedan delta i spelet där bara en vinner – den som överlever. Katniss Everdeen är sexton år. Hon älskar sin lillasyster Prim över allt annat, och försöker skydda henne från allt hemskt i distrikt tolv, men mot Hungergames har hon inget skydd. När det är Prims namn som dras i lottningen ser Katniss ingen annan utväg än att själv ta Prims plats i spelen.

Tryck här för att se trailern.

Den här filmen var jätte bra precis som jag hade förväntat mig att den skulle vara. Den var dock lite hackigt inspelad ibland så jag som satt ganska nära blev yr av att kolla. Det hände saker i filmen hela tiden så man blev aldrig uttråkad. Det som Katniss gjorde mot alla andra spelare var så sjukt bra gjort, hon dödade ingen med flit eller för nöjets skull. Det hon gjorde för sin syster också, obeskrivligt. Ni bara måste se filmen!


bild lånad från google
Anna med A

vad gör du? :)

danten89

Hur är det idag då? :D

Kram

ping lowhngren

omg älska den filme 8DD<333333

Hanna Håkansson [ Foto ]

skoj :D

ping lowhngren

mihihi ja vet 8DD

Cajsa

gör du?

Anna med A

kollar på teve :)

SV; nja helt okej, gör du?:)

ping lowhngren

MIhihi ^^ :DD

Cajsa

förlåt jag svamlar...xD

sv; samma kompis skit :(

emma ♥

hej, allt bra? :)

Anna med A

Haha något på comedy central :)

sabina

okeej:)

händer de nå kul i veckan då?

Cajsa

jag får nog min nya dator i morgon! :D

emma ♥

sv: härligt att höra! jo, jag mår bra :)

ping lowhngren

mihihi smyger hem te dej o kolalr oxo O:)

Anna med A

hha nja :D ganska meningslöst haha

Cajsa

Hihi ja jag längtar tills jag får sätta igång med den! :D

ping lowhngren

höhö fast ping ska sova för ananr somnar hon med fejset på bordet </3

go natt^^

sv; det är så mycket så det är lugnt :)

Cajsa

Ska bli så nice så nice! :D

Molly- drömmen om att bli modell

allt bra med dig? :D

danten89

Jo allt bra :D

Vad gör du?

kram

Cajsa

Jaså? :O är dend u har trasig?:O

sabina

kul me bowling :) jobb träning och så.. :P

Ebba & Isabella

hoppas du haft en bra start på veckan och en bra måndag :)

kaffehörnan

Härligt med så bra betyg

Nu ska jag lägga mig

Gonatt

Bella Davis - MODELL BLOGG

Jag har hört att den filmen ska vara bra , kanske måste se den :)

Ska du hitta på imorgon då? Kram :)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en toppen tisdag! :D



så sjukt bra film! :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

varsegod :D<3

Anna med A

Vad gör du? :)

Ina♥

Min bror sa att den var lite halvläskig, asså pga att barn dödar barn. Är den det? :) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det är bra själv? :D

Lisa

sv; med mig är det jättebra:D

EMMAS!

vill se^^

PsychoBlonde

Niice, kanske ska se den filmen:) brukar ha svårt för att kolla på film.

Angie Obell

jaha okej :)

Sara Ahola

VAR MED OCH DELTA OM ATT BLI "DAGENS BLOGGARE" PÅ MIN BLOGG, slutar idag 20.00! =)

Wickiis

VAR GÄRNA MED I DAGENS BLOGG: http://wickiis.webblogg.se/2012/april/dagens-blogg.html#comment

therese

Har din dag börjat bra? :)

Linii

Sjukt fin blogg du har! Var var det bästa med filmen The hunger games, om du måste välja? :)

LINNEA

sv; jag bor i göteborg, dudå :)<3

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: visst :D

THEEAS | Thea Martinsson

sv: härligt :)

jodå det är bara toppen! allt bra med dig idag?

_____________________________________________



Hej! Vinnarna av dagens blogg (13/4) är nu publicerade! Vann du inte? Då kan du redan nu anmäla dig till dagens blogg i samma inlägg genom att slänga in en kommentar. Lycka till :)



DIREKT LÄNK: http://theeas.webblogg.se/2012/april/vinnarna-av-dagens-blogg-134.html

Malin

Alla säger att den där är grymt bra, måste verkligen se den snart! :)

Kajsa

Dv; allt vara bara bra igår! Är allt bra med dig idag? :)

sv: Mammas kompis dog i söndags... :(

sofia

idag så har de blivit skola å snart blire gymmet, dusj? :D

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Yes!

sv; lugnt<3



Allt bra ?:)

Jessica

Vill du tjäna pengar på din blogg? Jag har skrivit om två bra hemsidor att tjäna pengar på!

Jag har tjänat ca 2000 kronor på väldigt kort tid, och har knappt några läsare, några frågor? Ja. Då är det bara att fråga.

Johanna

Svar : Hihi tack <3

Molly- drömmen om att bli modell

sv; toppen med mig! :D

sabina

klädbutik och hemtjänst.. :P

danten89

Har städat en massa :)

Anna med A

kollar på teve :)

moufieeh ♥

Hej! :)

Nu är vinnarna och en ny omgång av dagens blogg uppe. Kolla om det blev du och var gärna med igen! :D http://moufieeh.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgangis.html#comment

kram!

HANNA

hoppas du får en fin kväll! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

Kajsa

Sv; samma här :D

marina

sv. :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: min lärare sänkade betyget och jag har inte fått veta det att jag kunde skärpa till mig :(

maria

Okeej! :) tack så mycket för din kommentar!! :D

Kajsa

Sv; tacktack

Anna med A

vad gör du? :)

Linii

Sv; låter ju superbra! Måste verkligen se den filmen! :D

Sarah

Sv: Svarar på lite kommetarer :) Har allting varit bra idag?

EMMAS!

hihi ska :D

görs?:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

tack :D vad gör du?

Anna med A

kollar teve :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

mysigt :) jag kollar tv. vad lyssnar du på?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jättekul att du är med i veckans blogg, utser en vinnare på måndag, då även en ny omgång kommer upp.



MISSA INTE MINA ÖVRIGA AKTUELLA TÄVLINGAR, där du bland annat kan vinna en damtopp, en skyddsängel, hårborttagningshandskar samt ett fint armband: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Matematik, hade G och nu IG. Hon kunde sagt iaf skriver du IG på provet får du IG men hon sa inget :O för en vecka sen hade jag G och efter provet har jag IG :o

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad är det? :P kollar på 7an :)

Anna med A

MTV :)

EMMAS!

sv: okej, ska snart se på tv :D

haft en bra dag?

Patricia♡

jag vill verkligen se denna filmen:)

sanashaba'

Allt bra idag?:)

sabina

heh aa :P

Patricia♡

Tror jag kommer göra det, men inte på bio.

Tuva

HAr xå sett den tyckte en oxå va riktigt bra :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: