by amanda

| Vardag
Bion vi såg igår var sjukt bra, vi såg på Hunger games så jag skriver om den i ett inlägg senare. Vi åkte hem efteråt och bara tog det lugnt. Jag sov hos Hanna. Idag började min privat lektion i bowling runt 1, körde i lite mer än en timme och nu har jag precis kommit hem. Ska äta lite innan jag drar ut för att träffa Hanna, Nicklas och Markus. Vad som händer ikväll är en gåta ;) Puss&Kram
Anna med A

Vad gör du? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

visst är den :D

Ina♥

Den vill jag oxå se :D var den bra? <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :)

Cajsa

gör du idag då?

Hanna Håkansson [ Foto ]

inget spec, sj? :)

Joanna

svar: Japp , jag mår bra!:)



Vad ska du hitta på ikväll då?:)



(Svara svaret till Joanna)på pesto.blogg.se

Patricia

sv: Den filmen verkar riktigt bra:)

Cajsa

nice!:D jag ska snart göra middag

Morgan

Ja! :) Allt bra idag då?

Anna med A

ska möta upp en vän snart :)

Ina♥

Kan förstå det ;)<3

THEEAS | Thea Martinsson

sv: hih, yes (:

& tack så mycket!

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ska snart spela in en film, sjdå? :D<3

sanashaba'

sv; vad skönt!:)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll!:D

Malin

Ja, den är jättebra! :D



Bloglovin-byte? Länk-byte? :)

elin

sv: jaa :D ha en bra tisdags kväll!

EMMAS!

Kul att du är med :D

Hör av mig när tävlingen är avslutad!

Anonym

Vad roligt att du är med och tävlar om att bli veckansblogg, hör av mig när vinnaren är uppe :)

louise

Sv: Okej!

Jag har gått min första dag i skolan efter påsklovet ;)

Vi hade lovdag igår :)))

Sj?::D

Lovisa mode,foto&vardag

sv: tack :)

kkrazyjulia :s

-Jag mår bara bra:)

Ska vi lägga till varann på bloglovin? I fall vi inte gör det än? KRAMAR!:D

LINDAVIOLA!

sv; :)

s

okejj :D <3

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: kul :)

Anonym

Var gärna med och tävla om att bli veckansblogg :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/8-april-2012-veckansblogg.html#comment

N

Kul med bowling :D



händer ikväll? ^^

JOYYES - Jessicaolsson

har en frågestund på bloggen, skulle va jätte kul om du ställde en massa frågor, dom kan handla om vad som helst!

svarar sen på så många frågor jag orkar i ett inlägg som jag lägger upp imon kväll (onsdag)

här har du en direktlänk; http://joyyes.blogg.se/2012/april/fragestund-fraga-vad-du-vill.html#comment

SAGA

Nu är jag tillbaka med ny fräsch design!

Checka gärna in min blogg

KRAMAR

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en fin kväll! :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

Jo då det var toppen :)

Hur är det med dig då? Kram :)

Isabella

sv; Vad ska du göra imorgon då :)?

Julia

Ny tävling uppe på bloggen! Var med du också och tävla! http://julligullan.blogg.se

Emelie

Har du tid den här veckan att bowla? :) <3

Yuki Yoursic

sv: nu följer jag dig :)blev nr 245 :)

hur har din dag varit då? :) kram

Two Trollfaces

Sv: Skola som vanligt, kanske fota :)

Annika - drömmen om 11 barn

Dagens bloggtips är publicerade och i samma inlägg tas anmälan emot för att vara med i morgondagens bloggtips!



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-ny-omgang-onsdag.html#comment

Caroline Blomberg - blombergs

sv; så nu har jag lagt till dig! säg till när du lagt till mig ! :)

Felicia

Vill se den jag medd!!!



SV: TAACK :D

pusss

Annika - drömmen om 11 barn

Sv: Tack för det =) Vad ska du göra i veckan då? =)

Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Du var med och tävlade om ett iphoneskal i min blogg. Vinnaren är nu presenterad: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/vinnaren-av-iphoneskal.html#comment

CONVERSE

- Jag mår också bra! HG är verkligen en bra film :D

Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Du var med och tävlade om ett valfritt smycke på min blogg. Tävlingen är avslutad och en vinnare ser du här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/vinnare-av-valfritt-smycke.html#comment

ping lowhngren

Jooo tack sj? ;)

FlizanLizan

sv: ja verkligen hehe :P

elsa!:D

allt bra?:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

sv: Hoppas du får en bra dag! :)

Cajsa

hihihi ja eller hur!? ^^

Patricia♔

sv: Jag ska lätt se den när den kommer ut i alla fall:)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv;t ack :D allt bra?

Hanna Håkansson [ Foto ]

lyssnar du på då? :D

Malin

Åh den vill jag också se:)

Miss Sunshine

Söta :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

najzz :D <3

danten89

Hej där :)

Nu är jag tillbaka =)

Hur är läget?

Kram

elin

sv: tack! :D

Lovisa mode,foto&vardag

söta bilder! :D

Gabbi

Sv: Haha, ja!

Anna med A

Ja :D

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: yes ;)

Emelie

Sv: Bra, jag kan också i helgen :D Vilken dag i helgen? <3

THEEAS | Thea Martinsson

sv: chillidill, händer annars idag då? :)

madickenmarsh

sv; bara ta det lugnt :D durå?

marina

Sv. inte så värst.

Emelie

Sv: Bra, jag kan också i helgen :D Vilken dag i helgen? <3

s

tack :D

Malva

Hoppas du får en toppenbra kväll!

Anonym

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Kolla då gärna in min video om hur man kan få fler besökare och en större blogg här: http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/11-april-2012-sa-far-du-fler-besokare.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!

Isabella

sv; Skola:)

karolinajonsson

Åh jag vill också se den filmen!

Morgan

Jag mår bra! =)

karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :D Lycka till!

Sometimes I wish I could save you

HEJ HOPP! :D



Tänkte bara se om du följer min blogg, rensar bloglovin och du har inte kommenterat på ett tag så... :)



KRAM



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: