by amanda

| Människor
Världens sämsta uppdatering jag vet och jag ber om ursäkt! Men glad påsk mina vänner - fast det kanske är sent att säga nu? Aja, same shit..

I onsdags kväll så softade jag med Hanna, Filip, Matilda, Danne, Tage och Wille. Sov hemma hos Hanna, super mys. Blev hämtad på morgonen för att spela en bowling tävling. Efter den blev jag hämtad igen och vi åkte ut till landet. Jag, syrran och Sebbe stannade påvägen och hälsade på några. När vi väl kom fram var vi hos farmor en stund, spelade kort, åkte runt och kollade lite och bara tog det lugnt.

Igår dåra så målade vi i stort sätt hela dagen förutom de få timmar vi var på påsklunch med släkten. Men, jag får inte glömma att berätta att jag har letat påskägg med hjälp av karta, hihi! Det var egentligen meningen att jag skulle sovit där igår natt också men så blev det inte. Vi åkte hem ganska sent och när jag kom hem träffade jag Filippa, Matthew, Julia, Olivia och Wille. Sov hemma hos Filippa och nu sitter vi och äter frukost. Vi ska snart till gymmet. Bilder kommer så fort jag bloggar när jag är hemma. Puss&Kram

Foto & Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 1000D På bild: Karolina & Sebastian
Felicia

NU är Årets påskblogg utsedd! Blev det du??

KRAM och tack för att du var med <3

Shue! Kikar in och hoppas att du får en bra dag! :)

Emelie

Sv: Tack :D Ooohh det är ju jätte bra :)) <3

BATTS

va söta!

sanashaba'

Låter som om du har haft det bra iaf!:D

Anna med A

Åh tack! :D

Julia's

sv: jag kollar lite bloggar, har du haft en bra påskafton? :)

Louise (Foto & Vardag)

Hejhej!



Var gärna med i "dagens läsare" hos mig!



Läs inlägget och var med här: www.elsalouise.blogg.se/2012/april/dagens-lasare-1.html#comment



Kram!

N

Underbar bild! :)

har du haft ett bra lov då? ^^

EMMAS!

allt bra?:D

malin

vilken söt bild :)

Ina♥

Jag visste inte att du hade en kille :D skit fin bild på er! <3

Juni

Det är bra, ska vi följa varandra på bloglovin? :)

Annika - drömmen om 11 barn

SV Tusen tack, hoppas du har en underbar påskhelg!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det ska jag :D

Cajsa

bara är så...har varit lite upp och ner sedan i torsdags.

♫♪ Sandra T

söt bild!

Two trollfaces

Sv; Nu följer vi dig :D Säg till när du följer oss och vilket nummer du blev :)

Morgan

Tack för hissen! :) Allt bra?

LISAFISAP ★ Photography

Veckans blogg är avslutad! kika in om det blev du och var gärna med igen!



http://lisafisap.blogg.se/2012/april/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v15.html#comment



Allt bra idag annars?

Kram! ♥

juliaa

Tack :)

louise

Sv: Härligt! Nja... lite smått sur på ett par personer bara.. Annars är det bra :)

Vad har du gjort idag då? :)

Johanna

Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/8-april-2012-veckansblogg.html#comment

Felicia

Är det påsk så är det :))))



Släng gärna in en fråga i frågestunden om du har lust eller om det finns något att fråga! :D



PUSS

Enya♥

Sv; Härligt! ja det är super :)



Du oh din kille? :)

karolinajonsson

Nu känns det mycket bättre, men tack för frågan. <3 Men ska ha dig i åtanke när jag behöver prata! :))

LINDAVIOLA!

vs; :)

Anonym

Ganska lugn men skön. Åker hem imorgon så då blir det till att röja lite ;)

s

tack :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Ha en trevlig kväll! :D

Annika - drömmen om 11 barn

Dagens bloggtips är publicerade, morgondagens tips är öppet för anmälan:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-ny-omgang-mandag.html#comment

karolinajonsson

Kika in och se om just DU vann veckans blogg! Om inte, anmäl dig gärna igen :D

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/april/utkast-april-8-2012.html#comment

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

omg vah söta!

sv- ihih jaha ok :p <3

ronja

gud vad söt bild! är det din pojkvän? :)

ronja

sv: tack :)

kkrazyjulia :s

-Det är bara bra här:)

vad gör durå? KRAMAR!

Gabbi

Sv: Vsg!:)

EMMAS!

Se om du blev veckans babe & var gärna med igen :D men LÄS hur du blir länkad. :



http://eemma.se/2012/april/denna-veckans-babe-las-hur-du-blir-lankad.html#comment

Emma- Foto & Design

Nu finns veckans blogg uppe, anmäl dig gärna ^^

CONVERSE

Hei, det var ett tag sedan jag var inne på din blogg men din design har blivit jätte fin!

Hur mår du? ^^

madickenmarsh

sv; tack sötis :D

Anonym

http://www.notar.se/fototavling/1809325284



Snälla du!!! Kan du klicka på länken och rösta på min bild?

Jag vill verkligen vinna en systemkamera!



Först måste du gilla sidan och sen klicka på bilden och röstar. Efter det kommer det något med applikation så du måste godkänna först! Det skulle betyda mycket! Mitt rum är det med leopard täckeoch blommig tapet om du inte hittar! ♥

Sara - Mamma till Nova

Händer idag? :D

Julia

sv: ja det hade jag, vad gör du ? :D

Cajsa

tack men det behövs inte. :)

Esmeralda<3

sv: hehe okej:)

Esmeralda<3

sv: Tack:D

Anna med A

vad gör du? :)

BATTS

Hoppas du får en AWESOME dag! :D

ronja

sv: ahaa, men det liknar ju dig riktigt mycket :O hur gammal e din syster då? :)

Anonym

sv: tack tack :D

Cajsa

göres söt?

Felicia

Så söt biiild!



SV: Tack fö frågna den dyker upp i veckan :D



pusss

Cajsa

kollar runt på nätet. :)

Simona

ja! :D

Cajsa

hehehe jo..xD

madickenmarsh

sv; har du några bra hårtips sötis? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

jasså, hade ni kul då? :)

jag var hemma och kollade på film och tog det lugnt :)

Ska du hitta på idag då? Puss & Kram :)

Cajsa

nu kom jag till alla klänningar..xD

TWO TROLLFACES

Allt bra? :D

Cajsa

kommer fortfarande till alla klänningar. säg vad den heter så kanske jag kan hitta den. :)

Anonym

fin bild :)

Shuue! Är väldigt, väldigt stressad, men ville bara kiika in och hoppas på att du får en bra dag! :)

Juliaa

äre 2 vänner på bilden eller?:)

Cajsa

åh, ja den va söt! :D

Cajsa

hihi ja! :D

BATTS

TÄVLING på bloggen nu, du kan vinna ett valfritt smycke från I'MBUSY.SE! Missa det inte :)

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Mysig bild!



BLOGLOVIN-Byte? =)

Anonym

Aha okej :)

Morgan

Jag mår bra :D Vad gör du?

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

Cajsa

ja det tycker jag verkligen! :D

julia

sv: svarar på kommentarer, vad ska du göra idag? :D

Cajsa

hehehe ok. :)

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Har lagt till dig nu!



Hojta till när du gör lika! =)

julia

sv: nu sitter jag och svarar på kommentarer och ser på film, och lite senare ska jag till stallet! :)

Cajsa

ahh den va fan ännu snyggare! :D

Anonym

plugga :/ själv?

Ina♥

Jahaaa xD pinsamt..<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: