by amanda

| Vardag
Jag bloggade aldrig mer igår då jag var för lat när jag kom hem. Det gick bra på kursen som vanligt och jag fick en hel del tips. När jag kom hem softade jag bara och så kom Filip förbi en stund. Idag har vi äntligen fått lov så när jag slutade åkte jag till Kungsholmen och mötte Cecilia och Oliver. Vi hämtade ut linser och mötte sedan Filip. Vi fyra åkte till bowling hallen, det var träning och på den slog jag mitt personliga rekord! Nu sitter jag hemma hos Filip och vi har precis ätit middag, smarrigt värre. Vi får se vad som händer ikväll. Puss&Kram
Isabella

sv; Varsegod:)

Emelie

Vad är ditt rekord nu då? :DDD

elsa!

allt bra?:D

ronja

fin bild:)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du sover gott! :D

ping lowhngren

hihi ja! :DD

sanashaba'

Hoppas du haft en bra dag!:)

j u l i a 's foto

sv: bara bra, vad gör du ? :D

marina

sv. ah det är roligt :)

Johanna

Svar : Hihi :D <3

Louise - Flyttar till Turkiet

Önskar dig en underbar långfredag! :)

Nikita

fin bild! :)

Malin

Va skönt med lov :)

N

LÅter mysigt!



händer idag då? ^^

Gabbi

Superfin header!:)

Sami

Hej hur e det? :)

madickenmarsh

sv; tack! tillbaka efter bloggpausen nu :D kolla gärna in! puss

MOAA

ha en bra kväll:D

Anonym

Var gärna med och tävla om att bli veckansblogg :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/1-april-2012-veckansblogg.html#comment

kkrazyjulia :s

-Jag gör inte så mycket:)

allt bra annars då? KRAMAR!:D

Kajsa

Glad Påsk

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; mys, har ff så hade fest :D

josse

Följ mig gärna via instagram, heter josefinesoderberg_ . Hoppas du får en bra lördag!:)

HANNA

sv: hihi! vad tycker du om tatueringar? :)

Emma

Hej! Förlåt för sent svar, har haft fullt upp plus att jag har varit och fortfarande är sjuk men nu är jag tillbaka i bloggen - kommer att updatera den oftigare än vad jag har gjort. Hoppas allt är bra med dig, och hur har din påsk varit / hittills.?



Kram!

Emma - emmaeriica.webblogg.se

Ps. är du intresserad av ett mobilsmycke eller nyckelring - gjord för hand? Läs mera under "Emma's Jewelry". Har du frågor eller så, kontakta gärna mig.

(Emma's Jewelry är mitt "företag")



Förlåt för en rörig kommentar.

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en trevlig påsk! :D

elin

sv: yes, :) hihi händer ikvl då?

Juliaa

fina tjejer!

Cajsa

det är väl sådär....

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: beattriicee :)

Anonym

sv; Tack så mycket :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

mys :)

Simona

:D

s

hehe jo :D <3

Johanna

Glad påsk :)

Carolina - Beridare på stall Assla

Har ni en tradition att påskbord är ett MÅSTE? :)

e

yes :)

snygga tjejor!

HANNA

sv: hihi ja verkligen :D

morgan

Hej! :) Hiss eller diss på min nya bloggdesign?

Annika - drömmen om 11 barn

Dagens bloggtips är publicerade, och en ny omgång öppen:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-ny-omgang-paskdagen.html#comment

Annika - drömmen om 11 barn

Var med i dagens bloggtips:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-ny-omgang-paskdagen.html#comment

THEAS | Thea Martinsson

sv: härligt :) jodå det är bara toppen! glad påsk :)

Felicia

lite minnen antar jag!



pusss

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

tiihih jaha ja xd

men du ahr ju canon eos 1000d :O de är vell skitbra ;) för de är högre tal än canon eos 550d :D <33

Johanna

Hur har din påsk varit då? :)

karolinajonsson

Lite problem hemma :/

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-2.html#comment

Ida

Stor sommarlängtan då jag ser bilden!

Enya♥

allt bra? :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

fin bild! vad gjorde du för kul igår? puss och kram

bexollila.

ja de va riktigt mums med godis :D

Cajsa

ja hellre den andra än den första! :)

Cajsa

men däremot tycker jag att den passar bättre som studentklänning än balklänning om du inte har tagit studenten än.

juliaa

mysigt :) ska du se hugergames eller+ ;)

morgan

En kille, Cimon som han heter och har deltagit i paradise hotel vill samarbeta med mig :) så väntar på lite mer info! Är uppspelt :D

Cajsa

ah då fattar jag. :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

trevligt :D

Juliaa

hihi sedär :D Tack:)

Juliaa

hihi hoppas filmen är bra, har hört de iaf :)

Cajsa

den andra i sådanafall. :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

voilken bio då? :)

Juliaa

ska du kolla med kompisar? :)

Cajsa

minns inte vad den hette nu men den som du kom med förslag efter den första..xD

Juliaa

& gud vad mysigt ♥ hoppas ni får en toppen kväll!

Cajsa

hehehe jo det ska ju vara vad du gillar! :)

Juliaa

hihi tack (a'

Cajsa

hihi ok nice! :D

Anonym

som de står, sista dagen idag :(

Anna med A

kollar på teve :) du?

Anonym

jaaa massa tråkigt ;(

Anna med A

bläddrar runt lite :)

Cajsa

gott! :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

den e bra :D

Anonym

mm för mig är de sisata dagen :(

Ina♥

Bra :)

Anna med A

Händer i kväll? :)

s

jodå :D

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: nu ikväll blir det bb sj? :P

Morgan

Jasså? Visst är han snygg? ;)

Madde

coola fjortisar =D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: