by amanda

| Vardag

Fick sluta lite tidigare idag, gick hem för att hämta kamera väskan och sedan hem till Ulrika. Vi har suttit hemma hos henne och pluggat, åt just god mat som hon lagat. Om en stund ska vi åka hemifrån, det är fotokurs idag. Det ser jag fram emot! Missade tyvärr förra veckans lektion :( Vi hörs när jag kommit hem igen ♥

arkiv bild

sofia

hehe :D <3s

Kajsa

Sv; jo samma här :) Ha en go påsk!

Clara

lycka till på fotokursen :)

Emelie Rosvall

Sv:

Okej :)

jag gör inte så mycket, ska äta påskmat :)

Cajsa

allt bra idag sötnos?

Jennifer

SV; Tack så mycket, dom är ju dock inte fixade än där! ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket! :)

hur är det med dig?

Esmeralda<3

sv: att du hade spelat basket och att du slutat av någon anledning och jag frågade varför du slutade:)

Hanna Håkansson [ Foto ]

gött :D ska äta snart :D

Anna med A

ja, verkligen :)

bexollila.

inte än men kanske efter lovethihi :D sj?

N

sv: har bara hängt med en kompis och tagit det lugnt! :D

johanna - foto

vad roligt! :)

ska till småland imorgon då, och sedan ska jag fylla år och vara med kompisar! :D

madickenmarsh

sv; jo det är helt okej :)

slutar blogga för tillfället, så du får ha det så bra!



kram

kajsa

söt du är!

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll sötis :)

frida

sv; skönt1 det är helt okej:)

kkrazyjulia :s

-Här är det bra bra:)

Vad gör dudå? KRAMAR!:D

sanashaba'

Hejsan! Jag har haft bloggpaus nu ett bra tag, har därför inte svarat på din kommentar! Men jag är nu tillbaka som vanligt! Ha en bra kväll!(:

Ina♥

Aop :) <3

Anonym

sniggg!!!

Anonym

Jättekul att du är med i veckans blogg, utser en vinnare på måndag, då även en ny omgång kommer upp.



MISSA INTE MINA ÖVRIGA AKTUELLA TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Simona

:D

Aliice

SV;

Jaaa, fast lite varmare är aldrig fel ;)

karolinajonsson

Neej, vadårå? ^^

Anonym

Ha en bra fortsättning!

Linda

Härlig blogg!

Allt bra med dig?:)

Emelie Rosvall

Sv:

Hihi okej, låter goda! :D

Cajsa

nej nu ska jag sova.nattis snygging!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det är bra här med :D!

Bella Davis - MODELL BLOGG

fin bild! vad har du gjort för kul idag sötnos? kramis

sofia

heh <3

martina

Just nu har jag 2st superhärliga tävlingar i min blogg!



I den första har 20st personer chansen att vinna varsin JellyWatch!

http://martinaolsson.myshowroom.se/14004/tavling-20st-lasare-har-chansen-att-vinna-varsin-jellywatch/



Och i den andra tävlingen har du chansen att vinna en valfri vara från Beachandmotion till ett värde av max 300kr!

http://martinaolsson.myshowroom.se/14083/tavling-vinn-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-max-300kr/

Anna med A

Bara ta det lugnt faktiskt! du?

malin

fotokurs låter skoj :)

Johanna

Svar : Hihi tack :D <3

johanna - foto

jodå, alltid nice med lov! :D

tack!

Hanna Håkansson [ Foto ]

LAx & Färskpotatis :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

ah :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

tagit d lugnt, sj? :)

LINNEA

duja! :)

visst lägg till mig "linnea pyrrö" kram<3

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack söt :) gör du? :)

johanna - foto

tackar tack! vad glad jag blir :)

Annika - drömmen om 11 barn

Kul att du ville vara med på dagens bloggtips! Dagens resultat är publicerat och ny anmälan är uppe. Anmäl dig innan 20.00! <3



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-44-ny-omgang-for-5-april.html#comment

Emelie Rosvall

Sv;

ja! Måste nog det.. haha =D

Felicia

godd luck on theeee course!

pusss

elin

tack! :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

du har ju en kamera? xd

du skrev' vill oxå ha' haha men jag trodde du ahde en ? xd <3

kram<3

Anonym

Vad skrev vi?$ du skrev om nån fotokurs?;)

Annika - drömmen om 11 barn

Hoppas att du haft en underbar onsdag med allt vad det innebär! Har du nåt kul planerat för imorgon? Skärtorsdag o allt, kanske drar du till blåkulla (skämt o sido!?) :D

Matts

Hejdu, jag behöver feedback till min blogg, så lämna gärna en kommentar :)

Matts

Hejhej! Allt bra? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: självklart :) lägg till mig så lägger jag till dig! :)

Jannike♥

Hahahaha, jag skulle ju påminna dig!? xD

Miss Sunshine

Kul med fotokurs :)

Simona

sv: Haha, tack :D

karolinajonsson

Jaha okej xD

Carmen Mathilde

Varsågod, ha en bra dag. =D

Julia

Jag har en Veckansbloggtävling på min blogg. Var gärna med! Just du kan vinna! c:



www.dhallan.blogg.se <3

LINDAVIOLA!

sv; härligt tjejen!

Rebecka :)

Halloj! Va gärna med i dagens blogg :)

frida

sv; haha :d vad ska du göra idag då?:)

bexollila.

aha keligt :/

C O R N E L I A

Spännande med fotokurs, hoppas det gick bra :D

Shue! Hoppas du får en bra torsdag och glad påsk! :)Eller när man nu säger det...

THEAS | Thea Martinsson

sv: yesyes :)

allt bra idag? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

Ja visst är den snygg :)

Vad ska du hitta på under påsk då? Kraam :)

Glaad Påsk :)

s

dåå ska man baka :D <3

Cajsa

Hejsan sötnos! Allt bra med dig idag?

e

haha men det var inte meningen isåfall, för jag rensade snabbt vilka jag följer på instagram och råkade ta bort dig isåfall. så tro inte illa om mig, jag är inte sån.

BATTS

trevlgt med Kurs!

Lova

Tack för att du var med i vår frågestund! Nu är svar äntligen uppe och du har fått en länk! :D http://nittiosjuor.blogg.se/2012/april/andra-delen-av-fragestunden.html#comment

EMMAS!

snygg design du har :D

Evelina

Några planer inför påskhelgen? :)

sandra

sv: det är bra med mig med

Juni

allt bra? :)

svar: tack så mycket, haft en bra första vecka i april? :D

Ina♥

aa

Anna med A

Kollar på teve :) du?

Nikita

fin bild! :)

FlizanLizan

sv: filmen äger :D

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: okej, jag ser på tv :P

Marina

Har just nu dagens blogg på min blogg:) Var gärna med! http://marinaas.webblogg.se/2012/april/dagens-blogg.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: