by amanda

| Vardag
Igår kväll så var jag, Hanna, Matilda och David hemma hos mig. Vi gjorde inte alls mycket, när Matilda drog lagade vi pannkakor, lyssnade på musik och lite senare kom Alex. Vid 00.30 så tog vi bussen till hennes land, det var super mys. När vi vaknade imorse solade vi och runt 2 åkte vi hem. Pluggade lite och fixade oss. Matilda kom till mig och så mötte vi Krull. Vi åkte till Bagis och dit kom Jair. Vi gick hem till Matilda och nu har Jair precis dragit. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Vi hörs sen. Puss&Kram

jag saknar min frida <3
Isabella

sv; Allt bra idag ?

Cajsa

allt bra idag då sötnos?

Louise - Flyttar till Turkiet

Önskar dig en bra start på veckan ! :)

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

Hej! nu är vinnaren av en personligalmanacka avslöjad. Kika in videon här för att se om du vann.

http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/april/vinnare-av-personlig-almanacka-och-presentkor.html#comment

Ha det super:)

Anonym

ha en bra kväll sötis :)

Patricia♔

Hoppas du har en fin kväll:)

Isabelle Johansson

Hoppas du får en bra kväll!

Vill även passa på & säga att jag har veckans blogg i min blogg. Anmäl dig så har du chansen att få en veckas länkning inför mina 1000-1600 läsare.

Du hittar tävlingen i senaste inlägget eller här

http://ijjohansson.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

KRAM

LINNEA

skulle också gjort de men ångra mig helt när ja skrivit hela... :/(

susy

turkiet :p

Isabellasphotographing

sv: jag med!

kram

morgan

Ja :D hihi!

karolinajonsson

Tackar :D

karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :D Lycka till!

Carro - http://four.blogg.se/

Önskar dig en trevlig Valborg! :D

Sandra

Det var riktigt gott :)



Allt bra med dig diag?

kram

Lisa

sv; ja det tycker jag;D

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Ja!:) Vad ska du göra idag då? Kramar!

Miss Sunshine

Ha en bra dag :)

marina

sv. tack :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad glad jag blir :D!

Anonym

Hej! Du var med i en tävling där du kunde vinna skal till iphone, htc osv. Tävlingen är avslutad och kolla in ---> http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/vinnare-till-de-tre-olika-tavlingar.html#comment så får du veta vem som vann!

Linn

Godmorgon! ♥

Har du sovit gott?

Kram!

ping lowhngren

hihi jaa^^

F R I D A ||fotoblogg||

- Okej, jodå! :D

N

Hej finis! berätta vad du tycker om mina köp,kram:D

Anna med A

nejdå:)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack sötis :) allt bra?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. verkligen! :)

Anna med A

vad gör du:)

♫♪ Sandra T

hoppas du får en bra valborg :)

marina

sv. :)

Cajsa

ja då det är bara bra med mig! :D göres?

Cajsa

kollar på tv. :)

sanashaba'

sv; jorå, det är toppen!:)

Johanna

jättefin blogg, allt bra? :D

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; helt okej :)

Cajsa

disney channel. :P

Cajsa

göres?

F R I D A ||fotoblogg||

- Tack! :)

▲ a' fotoblogg

svar: nice , jag ska äta lite god mat med familjen , sen dra ner till en maj brasa med massa kompisar & umgås med dom :D

ULLIS - california dreams

Ha en trevlig valborg!

Sandra

Det e toppebra med oss :)



Hur ska du tillbringa din valborg?

Puss

linah

ha en fin valboorg<3

elin

sv: yesyes! ha en bra kväll :)

marina

Hopppas du får en bra dag :)

Ina♥

Varsågod ! :)

LINNÉA FLYSTAM

SV: Det är bra här med! :)

sanashaba'

sv; ja, verkligen!

Önskar dig en trevlig Valborg!:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en fortsatt fin valborg och en bra start på nya veckan ;D

Sara - Blivande två barnsmamma!

Trevlig valborg!

Blir det någon eld idag? :D

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; ska ut, själv? :)

morgan

Ja, jag också :O

SANDRA DAGH

Hoppas du har en bra måndag :D

Sandra

sv: hm okej, vad konstigt. Ser du den nu?

Nathalie

SV; TAAACK! :D

Hur mår du idag?

kram

Ebba ♥

nu har jag utsett vinnaren av veckans blogg titta in och se ifall det blev du



HA EN BRA KVÄLL ♥

N

sv: ja allt var så jäkla billigt!

händer hos dig? :D

Ronjaa

Sv: Tack! :)

LINNEA

för jag hade inte läst noga om va man kunde skriva om på 2:a :(

Cajsa

inget, väntar på att vi ska på majbrasa så att jag får komma tillbaka igen..xD

sanashaba'

sv; vad ska du göra?:)

Cajsa

nja, jag har aldrig tyckt att det är så speciellt kul.. ^^ och då fanns det mer att göra på valborg när jag va liten än det ifnns idag. :P

SANDRA DAGH

Tack! Allt bra? :D

LINNEA

asså gjorde ju uppgift 1 så skrev om de med tv oså.. blev helt kaos :((((<3

elsa:)

toppen!;D

sabina

jag jobbade på kvällen var jag med killen o två tjejkompisar vid brasan en stund efter de gick vi hem bara:P sj?

Cajsa

ska göra ett nytt försök på att sova nu. ska upp kl 5...xD

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Hoppas du får en sketabra onsdag!! :D

Kramar i mängder!

sabina

okeejj:)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en superbra onsdag! :D

elsa:)

Hahaha!!:)

Godmorgon!

Vad händer idag då?:)

Sofia

sv: ja det är gott och speciellt nu när det är så varmt! :)

Linora

SVAR: Allt är bra med mig med.

Vad ska du göra idag? :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Vad gör du? :D

sofia

hihi :D <3

▲ a' fotoblogg

hej! Nu har jag bytt blogg från amandapersson.blogg.se till http://apfoto.blogg.se/ så hoppas du läser den istället för min gamla :)



Ha en bra dag :D

sv: allt bra? :D

FlizanLizan

sv: aha okej :)

SUSANNA

va fin tröjja där till vänster!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: