by amanda

| Vardag
Igår blev det ingen uppdatering pågrund av att jag aldrig fick tid till det. När jag slutade gick jag och Hanna hem till henne. Jag gick därifrån runt 5 tiden, fixade mig och åt middag. Sedan mötte jag Filip och vi gick hem till honom. Filippa och Julia kom dit, vi rökte lite vp och sedan mötte jag Hanna. Vi gick hem till mig för att ha spa kväll. Vi låg i badet i flera timmar, lyssnade på musik och hade en riktig bestis-festis natt. Vi sov sedan hemma hos mig. Vi är fortfarande hemma hos mig, även David är här. Vi har precis ätit lunch och ska snart möta Matilda för att åka till Nacka forum. Vi hörs lite senare. Puss&Kram

Jag älskar dig ♥
marina

sv. :) okej.

elin

sv. ja :) åååh vilket mysigt bubbelbadkarr!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. kul :) får se.



ser mysigt ut!

Ronjaa

Sv: Inga problem! :)

Anonym

sv; kul? :)

ska kolla bb

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; haha mina vet inte om ;D

tack sötis :D

Åh, vill också bada så där :(

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Gillar du att FOTOGRAFERA?



Har just nu en FOTO-TÄVLING!



Förutom ÄRAN väntas även fina PRISER!!!



=)

ebba<33

sv; det är bra med mig :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får en fortsatt fin lördag :)

Planer? :D

iiiden

gud så lyx :D

▲ a' fotoblogg

vad ska du göra på valborg? :D

Patricia♡

Skönt med ett bad!!

sanashaba'

sv; jarå, det har jag!:)

Sandra

Låter hur skönt som helst :)



Hur ska du tillbringa kvällen?

Kram

F R I D A ||fotoblogg||

- tack! :)

sofia

sådär, vilken valde du? :D <3

Johanna

Svar : tack finis <3

sabina

Ah men guud så härligt det ser ut!!

Jaa.. men nu är de bra, killen har kommit hem :)

Hur mår du?

karolinajonsson

Så lite så :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Idag ahr jag jobbat, dudå?

Nathalie

SV; Nu ska jag ut och träffa kompisar. :)

Vad ska du göra ikväll?

kram

EMMAS!

vilket coolt badkar haha :D

Kitiwara & Ying

Förlåt för sent svar!



Sv: Okej kul, inget speciellt! Haft en bra dag? :D

Kram

LINNEA

jag valde det med TV saken.. haha dudå? :)

för mig vet jag inte hur de gick..<3

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Carolina - Beridare på stall Assla

Haha vad coolt med genomskinligt badkar!

Isabella

sv; Kollar på tv :)

elsa:)

allt bra?:D

Isabellasphotographing

sv: låter trevligt :)

kram

Ina♥

Hehe mysigt badkar :D

Vadå ''vilken låt sjunger hon så i'' ? Fattar inte, vad snackar vi om ? ;) <3

sarah

tv:)

hur har du haft det?:)

Anna med A

kollar teve:)

karolinajonsson

Kika in och se om just DU vann veckans blogg! Om inte, anmäl dig gärna igen :D

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/april/utkast-april-28-2012.html#comment

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en toppen söndag! :D

ping lowhngren

hahah nej coolt badkar! C:

ja sitter o dricker te läser lite internet onödisa saker<3 xD

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

åh vad mysigt de ser ut att va , åsså sprutar de vatten på ett coolt sätt, åhhhh.. aviis ttyyypp xd

sv- hih aww tac, men due mycke sötare ;)<3

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-6.html#comment

LINNÉA FLYSTAM

SV: Tack!



Allt bra annars? :)

karolinajonsson

Coolt badkar ^^

Sandra

Mysigt med spa :D

hanna ♡

är lite sådär, faktiskt :) känner mig alltid lite seg direkt efter jag har vaknat så :)



planer för dagen? :D

Miss Sunshine

Nice! Ha en bra dag! :)

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Vsg :)

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: aha kul :D

Kitiwara & Ying

Vinnarna är utsedda nu http://twoasiians.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang-3.html (:

Om du inte vann kan du jätte gärna vara med igen :D

Kram

Felicia - bloglovinbyten.

tja snygging! bloglovinbyte? :D

Isabelle Johansson

Allt bra idag sötnos? :)

Emma Lannebrink

sv: förlåt för ett sent svar!

vet faktiskt inte, du kanske har registrerat samma blogg på två olika konton fast med olika epost adresser? Maila dom och fråga. :)

kram

Veckansblogg är avslutad!

Kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen.

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/29-april-2012-veckansblogg-alla-far-en-la.html#comment

jumiz hästblogg

HA EN FIN SÖÖÖNDAG :D

jennifer

ser mysigt ut! :)

sv: förstår det! :D

vad händer i helgen då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad bra :D!

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack sötis :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Visst ;D Vad gör du? :)

sanashaba'

sv; du är snygg Amanda:)

Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !!

Haha do that ;) :D

Isabelle Johansson

sv; förutom min onda rygg sen misshandeln i fredags så är det bra!

haft en bra vecka?

Isabelle Johansson

sv; blev misshandlad av två killar i min klass. Jag kommer berätta i ett inlägg vad som hände snart. Ska bara lägga in min header så börjar jag skriva på det :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

roligt :) jagkollar tv ;D ascoolt badkar btw

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

yes :) händer sen?

Sandra Åhfelt - TÄÄÄVLINGAR !!

tnx bby ;)

Felicia - bloglovinbyten.

sv; blev nr 252 :D säg till när du följer mig också :)

F R I D A ||fotoblogg||

- Haft en bra dag? :D

sarah

ja jag hade det brra.

vgd?

H J J O N S S O N

Hej!

Jag har tre pågående tävlingar som avslutas imorgon. Jag hoppas så mycket att du vill vara med i de tre tävlingar. ----> http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/tavlingar-som-avslutas-imorgon.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna kommentarer.

sanashaba'

Allt bra då?:)

Anna med A

Ja:)

Ronjaa

Sv: Tack. :)

Anonym

Vad roligt att du är med och tävlar om att bli veckansblogg, hör av mig när vinnaren är uppe! :)

Sandra

sv: ja kan tänka mig det :D

sofia

okejj den första :) <3

MADDISENJ

Hoppas du har en fin helg :)

johanna

gillar du mode? varför inte gå in på min blogg och kolla :)

Malva

Hoppas du får en fin kväll! :)

Oliviasphotolife

Mysigt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: