by amanda

| Vardag


we<3it

Hello my friends! Idag efter skolan åkte jag och Filippa till globen för att köpa biljetter till Nicki Minaj konserten, dock var deras system nere för dagen så vi ska tillbaks och köpa en annan dag istället. Vi åt på donken och sedan åkte vi till gymmet. Efter någon timme åkte jag hem igen. Duschade, åt och pluggade. Dock har pluggandet gått dåligt idag så känner mig inte alls lika nöjd som jag gjort de tidigare dagarna :( Imorgon är det nationella i engelska, skrivning -.- Låt mig slippa! Jaja, hoppas ni haft en bra dag.

sabina

:)<3

allt bra?

Cajsa

ja! :D

LINNEA

HATA ATT DE ÄR NATIONELLA IMON :( lycka till bebis<3

Isabellasphotographing

sv: jag älskar dom :D

LINNEA

tacktack ! :)<3



va gärna med i dagens blogg!

Anonym

sv: 150, e de bra? ;)

Isabellasphotographing

sv: jaa hihi :)

Cajsa

inget. har städat tills nu tpy..xD

iiiden

hoppas ni hinner köpa innan de tar slut då:D

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack sötis! händer i helgen?

ping lowhngren

aww finnn dikt<3

kaffehörnan

Synd att de låg nere

Hoppas den blir bättre idag

Carro - http://four.blogg.se/

sv: vsg!

Hoppas du får en grym fredag! :D

hanna ♡

idag blir det skola & sen sitta hemma och plugga hela dagen/kvällen. ovärtovärtovärt.



hoppas att du får en fin dag idag :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. bra ;D!

karolinajonsson

Fin text i bilden!

jumiz hästblogg

sv: tack så mkt :)

susy

okej. hur länge var du där??

marina

sv. okej då :)

Anonym

fint skrivet :D

Lisa

fin bild!

Ida

Fett fiin du e!

Louise - Flyttar till Turkiet

Önskar dig en underbar Fredag ! :)

Anonym

kul att du är med <3

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Okej, själv har jag inte gjort något speciellt :D Kramar!

elin

sv: åh kul :D ikvl ska ja på 20 rs fest :)

Hoppas du får en toppen fredag! :D

Sara - Blivande två barnsmamma!

Hoppas din helg blir toppen. :D

N

vad gillar du mina hängselshorts amanda? kram :)

Kulan

Jopp bra skrivet!

Anna med A

vad gör du?:)

Emma- Foto & Design

Nu är vinnarna av veckans blogg uppe! Det kanske blev du? Om du har lust kan du ju alltid anmäla dig igen ^^

Kram!

sofia

mm, hur gick nationella då? :D <3

morgan

Härligt :D Jag mår perfekt, vad görs? ;)

Nathalie

Kul att du är med i dagens bloggg! :D jag utser vinnarna ikväll så håll utkik ;) kram<3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Haha okej :D

Ina♥

Gullig text :) precis som Sofijah sjunger :)

Nej haha :) <3

♫♪ Sandra T

fin bild!

Patricia♡

Ska det bli skönt med långledigt?:)

LINNEA

hur gick de på NP?<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack :D

Sandra

- hihi tack :D

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; mysigt, haf FF hela helgen så festaaa :D

Nathalie

allt bra idag söits? kram<3

Cajsa

allt bra?

Anonym

sv; härligt :D görs?

Anonym

Tävling på gång!

Spana in bloggen för att vara med :)



puss kram /Natta

Linn

Tjeena!

Allt bra?

Kram! ♥

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får en fortsatt fin fredagskväll :)

Sandra

Mysig blogg och fina bilder!



Vad pysslar du med ikväll?

Trevlig helg

Puss

Isabella

sv; Jodå :) Vad gör du ?

ebba<33

allt bra? :)

iiiden

sv: tack:D

sarah

ok:)

vgd?

ping lowhngren

thihi^^ ;D

Isabellasphotographing

sv; har inget planerat, själv? :)

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: händer i morgon då? :D

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

iinget sjdå? :D<3

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en toppen helg! :D

marina

sv. ja den är bra :)

hanna ♡

allt härligt me dig idag då? :)

FlizanLizan

sv: allt bra idag? ;:D

Sofia N

Nu är veckans blogg utsedd se om det var du och om det inte var det så kör vi en ny omgång.

Länk till inlägget vinnaren står i: http://ssofian.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-vinnare-1.html#comment

Länk till inlägget där du kan kommentera att du är med och det står lite info: http://ssofian.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

Hoppas du är med igen.

Sara - Blivande två barnsmamma!

Hur var fredagen? :D

LINNÉA FLYSTAM

SV: Det är bra här med! Vad ska du göra idag? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :) planer för dagen?

Miss Sunshine

Cool bild^^

Cajsa

jo helt ok med mig med. :)

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Yes :D

Ina♥

Ah ska kolla x) ''förlåt så mycket'' :D<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: