by amanda

| Vardag


Vi var på Sjödalsgymnasiet i någon timme, det var intressant och jag gillade verkligen skolan. Vi får se hur det blir med den saken. När jag kom hem så chillade jag lite och så har jag pluggat en stund. Nu har jag tagit en paus för att svara lite på kommentarer, lyssna på musik och chatta med mina vänner. De är så underbara allihopa! Jag älskar verkligen att jag bara umgås med folk som får mig att må bra och som jag känner mig trygg med. Tack för allt ni gör för mig varje dag.
Ni är bäst ♥

F R I D A ||fotoblogg||

- okej :)

skola, träffa kompis kanske och på kvällen ska jag på ungdomskvällen :P

Isabellasphotographing

sV: riktigt häftiga :)

Anonym

sv; ja, bowla e kul, sj? :D

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack sötis :) görs?

Anna med A

skolan och träning :) du?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

aha :D hihi på vadå?

sofia

bara varit hemma, dusj? :D <3

sabina

jaa vet. men är klar nu:P <3

Cajsa

göres?

Amandah

Okej. :D Jag har haft en lång dag. Sprungit ärenden hela dagen i princip. Avlsutade dagen med middag hos familjen och nu mys med hunden. ^^



Tycker du Jag ska starta eget företag? Sälja mina målningar, trycka målningarna på tygpåsar och sommarlinnen bla. :) Skulle vara kul att veta vad andra tycker. :D



Kram

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sV; kollar lite tv ;)

Cajsa

kollar på GCB

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :) rä du duktig på att sjunga?

F R I D A ||fotoblogg||

- jodå ;D

har ni majbrasa på valborg där du bor?

Cajsa

asbra program på 5:an. :)

Patricia♡

sv: Glömde helt bort och nu har jag ingen lust^^ haha

sabina

yees <3

LINNEA

fan va söt amanda !!<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi skoj :D

LINNEA

hihi godnatt ! >3

Patricia♡

Tack snälla du<3

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; kollade desperate:D

Johanna

Svar : Hihi tack :D <3

sabina

träna sedan ska jag kika på bil med pappa:) sj?<3

sandra

Hej! Fin blogg, allt bra med dig ? :)

Anonym

sv; hur mkt får du på en serie då? ;)

DIANA ÖSTERBERG

sv; mm =) <3

danten89

Yeah, kan du göra så? ^^

Jag skulle inte klara av att plugga in nåt och sen sitta vid datorn med ;P

morgan

Hej :) allt bra?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, nja sådär :/

Hoppas du får en toppen onsdag! :D

Evelina

Härligt att höra! Min helg har med varit bra, lagom lugn och skön :)

Kramar

hanna ♡

inte mycket planer alls :) hoppas att du får en fin dag idag :)

LINNEA

sluta nu amanda<3

Isabellasphotographing

Sv: hihi :)

Amandah

Okej, tack. :) Kommer ju få startbidrag och även privat sponsorer, så kommer inte ha reklam eller något på dem. Endast min egna design. Men det är mycket att tänka på. :P Kan ju förlora pengar själv om jag lägger ut egna, men därför jag litar på startbidraget..



Vad har du för planer idag? :D



Kramis

kaffehörnan

Nice look

Bella Davis - MODELL BLOGG

absolut :)! allt bra med dig idag sötis? kram

ebba & isabella

vi önskar dig en toppen onsdag :)

Miss Sunshine

Gillar bilden xD

Sara - Mamma till Nova

Nja jag ska bara ta hand om min gubbe&dotter som båda är magsjuka! =( Sj då?

sanna

Svar: Härligt att det är bra! :) Jo tack, det är bara bra med mig ;) Blir det Grey's anatomy ikväll för dig också eller? :)



Kramar.

Anna med A

Okej:)

Liza ✝

Tja! Hoppas att du haft en bra dag hittills!

Vad gör du? :)

Ina♥

Har du np på fredag? :) <3

F R I D A ||fotoblogg||

- okej, ja de finns 1 där vi bor :)

morgan

Hej! :) Allt bra?

ping lonngren

hihi b&j in my heart 8D

sandra

sv: ja okej :)

MADDISENJ

Hoppas du har en fin kväll!

Shuue! Är ledsen för att jag inte har svarat på din kommentar tidigare - jag har haft fullt upp med skolarbeten som tyvärr går före bloggen. Kommer vara glest ett tag framöver, men hoppas du kikar in ändå! :)

Sofia N

Hej jag har veckans blogg på min blogg och undrar om du vill vara med skulle vara roligt länk till inlägget: http://ssofian.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-ny-omgang-vet-ni.html#comment



Hoppas det var okej att jag tipsade.

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

haha ja :D<3

karolinajonsson

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :D Lycka till!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: På ett äldreboende :)

Var gärna med i min tävling där du kan vinna valfri vara från brandsinfashion!



--> http://kkungenduvet.blogg.se/2012/april/tavling-brandsinfashion.html#comment



// Södermanlands största bloggerska

sanashaba'

Haft en bra onsdag?:)

s

okejj roligt :D <3

elsa:)

snyggbild!

pluggat sjdå?:D

Patricia♡

Ska du börja gymnasiet nu efter sommaren?

amanda

FLER GARANTERADE BESÄKARE??? :D



det har funkat HELT garanterat för mig, det är bara att klicka på länken under :)

(inget driv eller virus, I promise :) )



Puss på er !



Länken:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Paam97



// Amanda Nordquist (Paam)

Anonym

sv; men 140 är ju skitbra!! :O

kanske bara jag som hade tur.. eller vad tror du? ;D

sabina

Okeej nice :)

Nämeeen taaack :)!

Emilia

Har varit i skolan och med kompisar :)

Haft en bra dag?

DIANA ÖSTERBERG

sv; ute och ätit, och tittat på folboll :) sj=

elsa:)

OkejOkej!<3

gick det bra eller?:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi ajuu :D

sabina

de är okeej<3

Anna med A

visst är dem:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti natti ^^,

Hoppas du sover gott i natt och att du får en skiiitbra fredag!! :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: