by amanda

| Vardag
När vi slutade idag åkte jag direkt till bowling hallen. Små besviken blev jag när jag fick höra att privat lektionen var inställd men som tur var kom Cecilia och Oliver en liten stund senare så spelade lite med de och sedan käkade vi. Efter det mötte jag Jair i centrum, vi pratade om typ allt och sedan kom Ulrika. Vi gjorde inte så mycket och nu är jag äntligen hemma. Filip kommer kanske om en stund också. Puss ♥




we<3it
Esmeralda<3

sv: oj, varför det?

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

aaddduuu :d<3

ava miranda

fan va nice! :>

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll söt!:)

Ina♥

Hehe javisst är hon :D <3

Sandra

sv: hehe mm :)

allt bra med dig?

Aliice

Jättefin blogg! :)

Bella

I♥it haha ;)

En chic mammas bekännelser

tack galet snygga pumps :D

Cajsa

ja bara bra med mig med! :D

keamy

sv; ÅÅH, bowling! :3 Jag suger på att bowla, men det är lika skojigt ändå c: Hmm... jag vet inte, typ ingenting D:

- bbella aka huuynh ::

Godnatt på dig och sov gott ! ~

Anonym

sv; Det är bra själv?

elsa!

det är toppen!:D<3

johanna - foto

tack så mycket, ! :)

hur mår du då?

elin

sv: jaa super gott, är riktigt te beroende, haha :)

elsa!

jaa det är toppen!:D<3

Cajsa

göres?

elsa!

älskar den sidan!

We<3it!

Juliaa

hihi tack :)

Cajsa

jobbar mot samma mål.. ;-) KUDDEN here I come! :D

elsa!

håller med!:D<3

Cajsa

men vi höres i morgon söta du! :D

bexollila.

ja dem e sjukt snygga !

elsa!

heheheh:)<3

Johanna

Svar : Hihi <3

Juliaa

händer i mrogon?:D skola,vänner,plugg?:)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack sötis! :)

elin

sv: ja! :D händer till påsk då? :D

Emelie

Sv:

Härligt! Allt är bra med mig med :)

Vad gör du då? :D

N

sv: men tack! :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

har du inte de ? xd <3

ping lowhngren

heheh ja eller hur :D

frida

hej!

har haft fullt upp med skolan så har inte hunnit med att svara på alla mina kommentarer från kanske två månder tillbaka! jag ber om ursäkt för det.

Är allt bra med dig?:)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Dagens bloggtips är publicerade och ny anmälan ligger uppe i samma inlägg:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-34-ny-omgang.html, anmäl dig innan 20.00!

Felicia

SV. okej!



puss natti

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :D

M.Kivistö

så härliga bilder! :)

malin

finns så fina bilder där:)

Ina♥

Och sötare kommer hon att bli :D

Jannike♥

LLÄÄNNKKKAAA

Aliice

sv;

Så lite så !:)

keamy

sv; Hihi, det är kul! Spelar du mycket? :)

karolinajonsson

Kommer inte ihåg det nu ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen :D

Johanna

jättefina bilder!

amanda ruiz

både den och starbucks ... grymt snygga lila klackskor :)

Anonym

Hej jag har veckans blogg tävling just nu så passa på o var med :)

- bbella aka huuynh ::

godmorgon , hoppas du har sovit gott !

johanna - foto

jodå jag mår bara bra!

Vad ska du göra på lovet då?? :D

amina

sv: tack så mycket ;)

Allt bra med dig då?

Anna med A

Åh, underbar smoothi bild!

Patricia♔

Ha en underbar dag sötnos!

madickenmarsh

sv; allt bra? :D

N

händer det nått kul idag? kram :D

Hoppas du får en riktigt bra dag! :)

Miss Sunshine

Ha en bra dag :)

MOAA

ha en bra dag!:)

Simona

Hej hej, är allt bra med dig idag? :D

KRAM!

Karro

Sv: det är bra med mig också :)

vad händer ikväll? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

tack snygging! vad ska du hitta på för kul idag? kram

C O R N E L I A

Fullt upp låter det som? Kul :D Fina bilder har du hittat också! :)

MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Kul med bowling :D

Carmen Mathilde

DU VET VÄL ATT DU KAN HANDLA SKOR FÖR 99-149 KR/PAR, SKOR FRÅN NELLY!

http://happyfluffy.blogg.se/2012/april/tjejer-ni-glommer-val-inte-skor-fran-99-pa.html#comment (klicka på länken om du vill veta mer! )



Ha en bra dag. =D

Karro

Sv: vad kul :D jag ska nog bara chilla och så, haha.

Isabella

sv; Tack dsm :)

Simona

sv: härligt, samma här :D

Planer för imorgon? ;D

Kajsa

Dom bilderna är ju inte tagna ifrån dig! får man inte kopiera dom då?

Simona

sv: okej, jag ska bara slöa, hehe :D

kram!

Kajsa

Jaha, mendåså! då fattar jag :), hur är det idag då?c :)

elin

sv: okej va mysigt! nja vetinte riktigt! :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

görs? :D

Simona

sv: aa :D

Simona

sv: åh tack :)

batts

trevliga Bilder

JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

sjukt fina bilder!

Kajsa



BLOGGTÄVLING OM VALFRITT IPHONESKAL!



http://kajsaochtuva.blogg.se/2012/march/tavla-om-valfritt-iphoneskal.html



OM du inte har en Iphone blir det ju en perfekt present!

Anonym

va gott det såg ut med alla frukterna :D

Malin Sundin

fint!

yesgirls

hej!

Nu har vi en tävling på bloggen! Anmäl dig vad har du att förlota?

http://yesgirls.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-3.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: