by amanda

| Vardag
Igår kväll hade jag så fullt upp att det aldrig blev mer bloggning. Jag hjälpte mamma att laga mat, hämtade kläder hos pappa och pluggade galet. Menmen, idag efter skolan så åkte jag till bowling hallen. Jag hade som vanligt privat lektion och den gick helt okej. Det var dock en annorlunda oljeprofil men den funkade. Jag har precis kommit hem därifrån och ska snart äta lite middag. Efter det ska jag och Hanna åka till Sjödalsgymnasiet för att gå på informations kväll. Puss&Kram
Agnes Eriksson

Så lite så. :)

LINNEA

soet !

Cajsa

bara bra med mig med. :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: haft praktik idag :) du då?

danten89

Allt bra =)

Görs ikväll?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

sant :P jag kunde bara inte äta idag :(

Cajsa

hehehe ja.. ^^

men vi höres sen, ska iväg nu.

hanna ♡

planer för kvällen? :)

Anna med A

Skönt:)

Anonym

ha en bra kväll sötis! :)

LINNEA

så lite <3

sabina

okej:)

Patricia♡

Vad blev det för god middag?

sandra

sv: yes! :)



händer ikväll då?

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

söööt bild på dig :)

Louise - Flyttar till Turkiet

Önskar dig en fortsatt underbar Tisdag :)

Anonym

sv; i bowling eller? :)

ska plugga, :D

Hej, läget med dig?:*

Kram Emilia på TEXTMEMAYBE:*♥

Ina♥

Jadå :) <3

sarah

jag kom nyss hem jag hade träning:)

men just nu inget:)

hur e det?

sarah

disney channel:)

vgd?

F R I D A ||fotoblogg||

- tack! :)

haft en bra dag? :D

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; Nu är dagensblogg uppe, kika inoch kolla om det blev du !

Om inte så finn det en ny chans igen!:)

http://thaipinnen.se/2012/april/spamma-hur-mycket-ni-vill-lottar-vinnare-7.html#comment

Isabella

sv; Bara tatt det lugnt :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

hallå där! jag kom precis hem från Loreal huset, har gått show där idag. Vad ska du hitta på ikväll? kram

sofia

vad roligt att du var med :) <3



och vinnaren är nu dragen, kolla in detta inlägget för att se om det blev du; http://soffiiaaa.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-vinnare.html

sanashaba'

sv;jorå, det hade jag!:)

Cajsa

var och planerade med pelle. :P

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: vaD görs? :)

sabina

Ja åh vill haa.. <3

Vad gör du?

elsa:)

allt bra med dig??;)<3

Johanna

Svar : Hihi <3

sandra

sv: nej inte mycket, kollar kläder och så :)

Isabella

sv; Ja :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Vad gör du? :)

sandra

sv: yes box :D

Isabella

sv, Tack :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala



okej:D tv som vanligt hihi

Cajsa

vårat pass vi ska ha på torsdag

sandra

- ingen jävla aning faktiskt :P själv då?

F R I D A ||fotoblogg||

- va bra, jorå! :)

elsa:)

toppen!:D<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

gjort idag? ;D

sofia

hihi :D <3

sabina

okeey. ja städar nu <3

Cajsa

hihihi... ^^

elsa:)

fin bild!:D

elsa

tack söötis!:D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

ahaa vad kul :D jag har inte gjort något alls xD

Isabella

sv; :D

F R I D A ||fotoblogg||

- gillar de verkligen :D

Nathalie

Sv; Okej! :)

Hur mår du idag?

kram

Patricia♡

sv: Ska jag vara ärlig har jag bara ätit mackor idag^^

FlizanLizan

sv: hehe aa sjukt kul :;D

elsa

tack söötis!:D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Japp ;P

Anonym

Jag kikar in och önskar dig en fin kväll! :)

Kram från http://mkdn.blogg.se

danten89

Slappar ikväll =)

Dudå?

elsa:)

så lite så!:D<3

Cissi

Snygg tröja! :)



Ta gärna en titt på min bloppis där jag har en massa kläder, väskor och annat smått och gott till salt.



http://buyittoday.blogg.se

sarah

bra:)

Anna med A

visst är han:)

elsa:)

älskar din tröja!:D

F R I D A ||fotoblogg||

- vad händer imorgon ? :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi puss :D

sarah

träning:)

sig?

LINNEA

tack sötan <3

Anna med A

Haha bara att kämpa:) hitta det som är kul

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: okej, kollar på tv ;)

elsa:)

så lite så!:D

Anna med A

haha :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :D:D vad gör ud nu? musik?

danten89

Pluggar du på bloggen? ^^

Cajsa

godis och sånt. :)

sabina

hehe jaa :p<3

sarah

:) hihihi fotboll:)

Ina♥

Tackar :) <3

Rosida

Fin tröja! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: