by amanda

| Människor

Halloj kompisar! Idag slutade jag klockan 2 och då var det tänkt att jag skulle åka in till stan för att träffa Moa. Men det blev inte av så istället sitter jag hemma hos Hanna och försöker plugga spanska. Det suger eftersom vi har läxförhör imorgon men ingen har någon aning om vad vi ska öva på. Menmen, jag ska väl snart röra mig hemåt. Vi hörs ikväll ♥


Hanna & Davve mina vänner ♥

A M A N D A - Chasing down my dreams!

sv: jaha nice! Skola och sjunga :D

Anonym

Har frågestund på bloggen nu, så va gärna med och ställ en fråga eller två! :)

Kramiis!

DIANA ÖSTERBERG

sv; yes :D

emilia

Jag bor i Oskarshamn, Småland.

Vad har du gjort idag? :D

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Tack så mycket!:) Haft en bra dag? Kram!

Anna med A

vad gör du?:)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en fortsatt bra dag! ^^

Emilia

grymt härlig design :D

Ina♥

Nej :) <3

sandra

sv: okej, jag ska på fotboll :)

sofia

okejj :D <3

sabina

:)

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Härlig bild på vänskap! =)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: great :D

Anonym

sv; okej, haft en bra dag? :D

A M A N D A - Chasing down my dreams!

sv: Jadå :D

Cajsa

men så kommer det att bli hela veckan

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Vad gör du? :D

♫♪ Sandra T

ha en fin kväll :)

amanda

Fin blogg! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack! :) fin bild!

sv: tack! :)

Anonym

Hejhej, nu har jag avslutat tävlingen där du kunde välja en valfri vara. kika här:

http://byyemelie.blogg.se/2012/april/vinnaren-av-en-valfri-vara-fran-erikas-garder.html#comment



Vann du inte denhär gången? - Det kommer en ny om ett tag, och annars kan du alltid vara med i mina andra tävling.

http://byyemelie.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-en-smyckesask-fran-damknektse.html#comment - Vinn en "goodibag" med massor av snygga smycken + en leopard-scarf med ett värde av 790:- »AVSLUTAS OM ! VECKA«



JAG HAR ÄVEN börjat med veckans utmaning. Den/Dom som kommer med förslaget som jag väljer att göra får en länk i samma inlägg inför mina 200-250-300 läsare.

http://byyemelie.blogg.se/2012/april/nytt-veckans-utmaning.html#comment



Kram/Emelie

Ina♥

Vad gör du? :) <3

Anna med A

Kollar på teve:)

Agnes Eriksson

Taack. :)

Isabellasphotographing

sv: :)

danten89

Fina^^

Jag mår bra :)

Görs?

elin

ha en bra vecka! ;D

Nathalie

Sv; Idag har jag varit med kompisar och i skolan.

Vad gör du?

kram

sofia

tack :) <3 fin bild på din kompisar! :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

okej :D kollar tv hhihi som vanligt :P

Patricia♡

sv: Haha, nej det är svårt att öva på något om man inte ve vad:P

MADDISENJ

tack tjejen! Hoppas du haft en fin måndag

Josefin

Var gärna med och tävla om att bli dagens blogg hääär --> http://jojoscrazylife.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-vinnaren.html

Super enkla regler! :)

danten89

Vad gör du nu då? :D

ping lowhngren

thihi^^

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

▲ a' fotoblogg

hejsan,

tillbaka från helsingborg/ pausen!

Hoppas allt är bra med dig! :D

Anna med A

Ja:)

David

Så fina vi är!<3

Cajsa

förlåt att jag bara försvann. var och firade pelle. :) han fyllde 25 igår! :D

A M A N D A - Chasing down my dreams!

sv: just nu gör jag inte så mycket :) vad gör du själv?

' d anni

- Okej trevligt :) tränat lite och tagit det lugnt.

Patricia♡

sv: Kan tror det ja!

Anonym

Vill du ha fler besökare på din blogg? :)

var då gärna med och tävla om att bli veckans blogg

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/22-april-2012-veckansblogg.html#comment



Denna vecka får alla en länk, läs mer om hur på min blogg :)

Cajsa

hihi ja det var det verkligen! :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jättekul att du är med i veckans blogg, utser en vinnare på måndag, då även en ny omgång kommer upp.



MISSA INTE MINA ÖVRIGA AKTUELLA TÄVLINGAR - Just nu kan du vinna; en damtopp, ett armband, hårborttagningshandskar och en skyddsängel: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Cajsa

jag ska snart skriva ett inlägg om det. :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: japp :D

F R I D A ||fotoblogg||

- okej, jodå :)!

Cajsa

ska du göra mer i kväll då?

Hoppas du har haft en bra dag och att läxförhöret går bra! :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ha en fortsatt fin kväll :)

Vad gör du?

Cajsa

planerar att sova snart jag också. :P

molly-FOTOBLOGG

hej! Var gärna med och delta om att bli veckans finaste blogg!

kika in vettja!

Direktlänk: http://mollysfotografi.blogg.se/2012/april/forsenade-vinnare-av-veckans-finaste-blogg.html#comment

Kram!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

skoj :D kollar BB hihi

Cajsa

hehehehe jo..xD

danten89

Vad pluggar du ikväll?=)

DIANA ÖSTERBERG

sv; helt okej :) sj??

Anonym

sv; min dag har varit bra, :D

planer för idag då?

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Fått en bra start på veckan? :)

Ina♥

Mums :D nej har precis fixat mig till skolan :) <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Jodå samma här!:)

hanna ♡

det blev skola, sen match och sen bara ligga hemma och vila mitt huvud :)

Agnes Eriksson

fin bild. :)

LINNEA

samma<3

sanna

Svar: Okej! :) Jag kollar på vakna med the voice och dricker lite kaffe :) Är allt bra med dig?



Kramar.

Hoppas förhöret går bra

Amandah

Hejsan. :) Vad har du för dig idag? :)



Kram Amandah

Cajsa

allt bra med dig idag?

sofia

varse :D <3



Vill du vara med i dagens blogg hos mig, så kolla in detta inlägget då;http://soffiiaaa.blogg.se/2012/april/dag-49-dagens-blogg.html

DIANA ÖSTERBERG

sv; härligt tjejen :)

Patricia♡

sv: Ja att ta ett bad är nästan alltid skönt:)

danten89

Hur är det?=)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får en sketabra tisdag - det är underbart väder!!!!

Kram på dig :)

felicia

Hej!

Hoppas allt är bra med dig och att du fått en bra start på veckan :)

KRAM

EMMAS!

sv: okej :D jo de är toppen!!

vad gör dudå?:D

sabina

svarar kommentarer bara.. tråkar just nu:P sj?<3

SKOR+VÄSKA

Snygga grejer till låga priser? Behöver du ett par nya skor eller en ny väska?

Kolla in mina auktioner på tradera!



http://www.tradera.com/svarta-stovletter-stl-39-skinnimitation-boots-klackar-auktion_342403_154751450

http://www.tradera.com/svart-vaska-i-laderimitation-trend-laptop-gulddetaljer-auktion_341719_154750492



Happy bidding!

Isabella

sv; :D

Vad har du gjort idag då ?

Anna med A

Bra, du?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: