by amanda

| Vardag


Att städa idag för att samla in pengar till klassresan sög med tanke på att det var jätte många som inte kom, det regnade och var verkligen svin kallt. Efter någon timme gick jag och Hanna i allafall hem till henne igen. Vi åt lunch och bakade kladdkaka. Efter det gick jag hem och pluggade. Höll på att ge upp flera gånger men kom en bit i allafall, sjukt svår uppgift -.- Har ikväll kollat på Gossip girl, lyssnat på musik och spelat lite på king.com Nu sitter jag och chattar med vänner på facebook och dricker te. Hoppas ni haft en super bra helg! ♥
LINNEA

söta !

saranda

super fin blogg har du , kolla gärna min om du har tid :)!

sofia

sv: skola och en massa plugg, det vanliga! :D

danten89

Ingen skola?=)

Jag har mest skola och plugg.

Isabellasphotographing

sv: hihi :)

LINNEA

så lite ♥

alice & nora

ska jag färga håret rött? snälla hjälp miiiig!

http://alicenora.blogg.se/2012/april/farga-rott.html#comment

danten89

Nåt spännande i skolan i veckan? :P

LINNEA

jag sökte som etta samhäll inriktning media :) dudå?<3

Cajsa

tänkte göra det men hon såg så trött ut.

sofia

hihi, tack :D <3

danten89

Vi har flyttat upp en del lektioner, så får sluta tidigare vissa dagar :D

LINNEA

jaha varför? :(



vilken skola?

danten89

Yeah :P

Har ni några långa hål på ditt schema?

LINNEA

sv; jag var också helt inne på ekonomi först.. men jag kunde inte välja de då de inte va något ja ville :( jag vet ändå inte va jag ska bli eller jobba med sen <3

sarah

fin blogg:)

sofia

hehhe :D <3

Isabellasphotographing

sv: tack så mycket!

sofia

skolan och sen gym tror ja, dusj? :D <3

LINNEA

godnatt ska dra mig nu, hörs imon<3

sabina

ser på bb, sj?

Cajsa

göres?

sarah

vgd?

danten89

Slutar tidigt alla dagar utan måndagen och onsdagen, men dem dagarna har vi flyttat upp lektionerna :D

Cajsa

sitter i sängen

sabina

okej:)

Cajsa

spelar sims på facebook.. ^^

sarah

kollar p tv:)

Tildisen

Yummy.. Kladdkaka!!;)

Cajsa

hehehe ja alltid.. ^^

EMMAS!

sv: de är bra :D

vad gör du?:D

danten89

Att sluta vid 11 på fredagen, som jag? ;D

Cajsa

vad gör du själv?

ebba & isabella

hoppas du haft en bra söndag och får en bra start på veckan imorgon :)

Cajsa

hihi ok. :)

danten89

Slutar du så tidigt någon gång?=)

sabina

taack:)<3

ronja norlén

fin blogg du har :)

Annika - drömmen om 11 barn

KLaddkaka är minsann beroendeframkallande :P

Anonym

Hejsan!

Har just nu 2 grymma tävlingar på min blogg:

http://byyemelie.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-erikas-gar.html#comment - Vinn en valfri vara. Allt från ringar till angry birds - börsar. - »AVSLUTAS IMORGON«



http://byyemelie.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-en-smyckesask-fran-damknektse.html#comment - Vinn en "goodibag" med massor av snygga smycken + en leopard-scarf med ett värde av 790:- »AVSLUTAS OM ! VECKA«



JAG HAR ÄVEN börjat med veckans utmaning. Den/Dom som kommer med förslaget som jag väljer att göra får en länk i samma inlägg inför mina 200-250-300 läsare.

http://byyemelie.blogg.se/2012/april/nytt-veckans-utmaning.html#comment



Kram/Emelie



Förlåt gånger 1000 om du inte gillar sånthär :(

Bella Davis - MODELL BLOGG

härligt och höra! :)

Några planer inför veckan? Kraam :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Hoppas din måndag blir perfekt (även fast måndagar är värdelösa, hihi)



NATTI KRAM! :D

Anonym

sv; vrf? ;)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Hoppas du får en grym ny vecka! :D

Agnes Eriksson

Fin bild. .)

Miss Sunshine

Smart men tråkigt att städa för klassklassan :)

Jannike♥

sv :Det blir bra!

ankiii

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN NU!

Ställ så många frågor du kan, svarar på alla! ;)



http://ankapuckolarsson.blogg.se/2012/april/fragestund.html

danten89

Hur är det idag?=)

A M A N D A - Chasing down my dreams!

sv: jadå, händer idag? :)

H J J O N S S O N

Hej!

Jag har en ny tävling som du kan vinna smycke. Jag hoppas så mycket att du vill delta i. http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/vinn-presentkort-hos-damoknekt-1.html#comment :)

LINNEA

görs?<3

EMMAS!

Se om du blev veckans babe & anmäl dig gärna igen. Men läs reglerna först :D



http://eemma.se/2012/april/veckans-babe-las-reglerna.html

Annika - drömmen om 11 barn

Sv: Jajamen =) Allt bra med dig idag?

Anonym

sv: yes :)

Annika - drömmen om 11 barn

Sv jodå det är fint, lite trött bara men det är överkomligt. Sov typ två timmar inatt så det var inte mkt att hurra för ;)

Emma Lannebrink

sv: har lagt till dig nu, blev nummer 253 :) jag började följa den som har mest följare, för du har två konton där tydligen. Säg till när du följer mig :)

kram

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

Lisa

sv; jamen detsamma:D

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: visst e den :D

hanna ♡

planer för dagen idag då? :)

Isabella

sv; Thanks :)

Cajsa

slutar vid 16

Monrou's vintage blogg

SV: tycker du att den var bra då? :)

Hejsan

Nu har jag startat en supernice tävling

Man har chansen att synas hos mig lite extra.



Banner mellan inläggen

Namnet där vid kommentaren



Alltså en exklusiv tävling du ej ska missa

Hoppas att se dig i tävlingen

juliaa

sv: hoppas du har en fin måndag!

' d anni

- Haha okej där ser man =) Hittar du på idag då?

EMMAS!

sv: okej :D

jag kom nyss hem :)

allt bra idag?:De

EMMAS!

Skojj att du är med och tävlar :D allt bra?

Patricia♡

Tråkigt när inte alla kommer och ställer upp, så är det alltid:(

Agnes Eriksson

Så lite så. :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

ja London är underbart:)! allt bra med dig sötnos? kram

F R I D A ||fotoblogg||

- haft en bra dag hittils? :D

MADDISENJ

härlig bild

danten89

Läget idag=)?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en bra start på nya veckan! :)

David Sundberg

Bästa!<3

karolinajonsson

Härlig bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: