by amanda

| Vardag

När vi slutat skolan idag gick jag och Hanna hem till henne. Vi åt lite och åkte sedan in till stan för att fixa en sak med min väska och så kollade vi i lite affärer. Därefter åkte jag hem och sedan dess har jag bara tagit det lugnt och kollat på One tree hill. Bowling träningen idag var tyvärr inställd. Föresten så gick det helt okej på nationella provet men det var sjukt svårt :( Menmen, ha en fortsatt trevlig kväll ♥

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Tss nej :P

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Tack (A)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi :D:D

Amanda

SV; Snyggt namn föresten ;) Heter ju själv Amanda



MVH Amanda

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

dom är redigerade :P den gula är den äkta xD

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

men önskade att jag hade alla färger! :D

s

varse :D <3

Amanda

SV; Tack så jättemycket!! Några planer för morgondagen? :D



MVH Amanda

sofia

haha jaa :p <3

Mone

fin header :)

Amanda

SV; Jag ska vara i stallet med min mamma :D



MVH Amanda

Amanda

SV; Din blogg är så hiiiimla fin :D



MVH Amanda

Cajsa

nää. :P

Amanda

SV; Tack så jättemycket :D



MVH Amanda

hanna

hej , hur mår du idag ? ;)

hanna

jorå , bara bra !

Hur många läsare har du ? <3

Anna med A

vad gör du? :=

sabina

vsg=)

Cajsa

för att de har andra planer.. ^^

Cajsa

hehehe... ^^

hanna

sv : jag bara undrade ,thihi ! :)

Cajsa

hehe..

kommer snart tillbaka igen!

hanna

är det du somfotat alla bilderna i headern ? <3

danten89

Slappelislapp ;)

Haha.

Nöjd med dagen?

Cajsa

va och hämta ett glas saft. :)

sabina

Tack :D

Anna med A

kollar på teve:)

Cajsa

hehehe det är alltid nice med saft! :D

hanna

sv: finaaaa ! :)

- Swedish Source About Josh Hutcherson

SV: allt bra med dig idag? :D

sabina

vad gör du?

sabina

samma här :P

hanna

sv : varsegod , vilken av dina kameror används mest ? <3

Anna med A

Revenge :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Nee :P har inte råd haha

Cajsa

hahahha nej då..xDförlåt sötnos...tillbaka om 20 minuter...ska se ett sista avsnitt av SATC innan jag går och lägger mig. :)

Anna med A

Ja :)

hanna

ja , det är ju klart ! <3

sabina

=)ja<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hhehe jau :P

moufieeh

Hej! :)

nu är dagens blogg och en ny omgång uppe, kolla om det blev du och var gärna med igen! :)

http://moufieeh.blogg.se/2012/april/dagens-bloggis.html#comment

kram!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

jaa absolut :D heter molly bergström och har en bild med knallrosa hår :)

Anna med A

gott!

hanna

hehe , okej !

Men oftast ( tycker jag då) blir det bättre bilder med systemen ? :)

danten89

Härligt =)

Jo allt bra.

Vad gör du?

annie

läs den här bloggen : www.moyvally.blogspot.com

sabina

jobbar hela helgen:/ o på lör eftermiddag ska jag till kista centrum för lite shopping, äta o bio med vänner :) sj?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hihi såg ::D:D

Anna med A

vad ska du göra i morgon :)

hanna

man tänker ju inte på det om du inte säger de! :P

danten89

Nice :)

Ja slappar galet.

Planer för helgen? .)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

YEY :D

hanna

nej då ! :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

skoj :D

Cajsa

sådär. :)

Patricia♡

Tack:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Bio :D sj?

Ina♥

Varsågod <3

Nathalie

Fin blogg, är allt bra? :)

kram

sabina

okej låter också bra:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Myyys :D jag kollar på fråga olle :P

sabina

=) ser på bb nu<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Eller vad sa jag? :O

Cajsa

va? :P

sabina

jadå:p<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

måsteha svarat fel, du frågade vad jag skulle se på bio va? :P

Ina♥

Japp :D det har jag verkligen haft! xD <3

ping lowhngren

HAHHAH roligt :3 xDD

Cajsa

inget jag minns bara inte vad vi snacka om längre..xD

sabina

menar du programmet för idag elr hur?:P

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hahah :P ska se hungerspelen :)

Ina♥

Sådär :) självdå?

HANNA

ja , det är super kul! men det blir ändå mest att jag fotar till bloggen ! <3

sanashaba'

sv; jo faktiskt! :)

Ina♥

Ja, jag fattade aldrig de första typ xD <3

sabina

jaadå, själv?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: