by amanda

| Vardag


"Samma ögonblick som du bestämde dig för att höja handen gjorde du ett val som kommer påverka dig för resten av ditt liv"


Igår så träffade vi aldrig Danne, istället åkte vi till donken och åt lite med Oliver och Cecilia. När vi ätit klart åkte vi till Sollentuna för att träffa David och Markus. Vi chillade lite och gick sedan hem till Markus. Kollade på film och så. Sköna personer det där. När jag och Hanna kom hem till henne sen så lagade vi lite mat och gick sedan och la oss. Nu sitter jag hemma och ska snart äta lite lunch. Runt 3 ska vi åka till gymmet. Hörs ikväll!
Sara - Mamma till Nova

Hänt något kul ihelgen? :D

LINNEA

verkligen :(<3

Sarah

Sv: Bra :) Ha ett super bra slut på veckan! :)

Hoppas du får en bra söndag! :)

Cajsa

jo....men har inte så mycket annat hemma och heller inga pengar. Så tills denna månad är slut får jag leva på det

elsa♥

på gym!:D<3

Cajsa

och nu får jag inte igång kameran i datorn heller.. .S

marina

sv. :)

Sarah

Sv: Skola och sen bio med skolan :P haha :)

Linn C

Kolla mina bloppisar! :D

Allt ska bort!



http://biigtime.blogg.se/2012/april/bloppis.html#comment



http://saleonly.blogg.se/?tmp=15133512

Magda

fina bilder!

Anonym

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:)Vill verkligen att den ska bli så bra som möjligt,gillar verkligen att blogga! Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!Jag älskar att läsa olika bloggar när tid finns,så jag läser gärna ytterligare en till:)

Kram http://vendelasonly.blogg.se

sanashaba'

Ha en bra dag!:)

Sarah

Sv: Filmen Snabba Cash, har du sett den? :)

Sofie Emma Aurore

jag mår väl okej, har ont i fungret o har mensverk annars lever jag :D<3

Sofie Emma Aurore

svar: det hjälper inte faktiskt! brukar aldrig hjälpa :o<3

LINNEA

går det att kommentera mitt inlägg från iphonen? :D<3

LINNEA

wie bra hihi :D <3

Bella Davis - MODELL BLOGG

Hej där :) hoppas du får en bra dag! Vill du köra länkbyte med sveriges största modell blogg? skriv då hur många besökare du har i kommentarsfältet nedanför mitt senaste inlägg (LÄNKBYTE) Puss & Kram

therese

sv: visst är den fin :)

SANDRA DAGH

Kan det vara så att du har ett par egna eller funderar över om du ska köpa? :D

LINNEA

aw tack ! <3

Eveliners

Hejsan sötnos! :D

I alla fall, jag hade tänkt och fråga ifall du vill se ett videoklipp som jag och min kompis har gjort på YouTube? Vi garanterar ett litet leende på dina läppar och hoppas att du kommer tycka om det, om du nu vill kolla vill säga! :) Videon är en tävling mellan mig och min kompis, så om du har ett konto så får du gärna kommentera vem du tycker vann tävlingen.

Här är länken till videon, dela gärna vidare på din blogg, facebook, twitter osv. Du skulle vara guld värd, raring!:

http://www.youtube.com/watch?v=r5b1RESRmSA

bella nyqvist

sv; hehe tack :')

Johanna

Svar : Aa okej. Skulle du vilja hjälpa mig att ändra det? :D <3

SANDRA DAGH

Virkade shorts haha :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

skoj :D

LISAFISAP ★ Photography

Å hejsan!

Vinnarna av veckans blogg är utsedda! kika in om det blev du och var jätte gärna med igen :)



http://lisafisap.blogg.se/2012/april/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v16.html#comment



Är allt bra idag annars?

Kram ♥

Anna med A

samma här :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D!

sofia

tack men du är det :D <3

alicia

Vad fin blogg! Vad ska du göra idag? :)

Kitiwara & Chong

Sv: Vad bra, det är bra med oss med! Vad ska du hitta på ikväll då? (:



Vill du ha en länk som visas på våran blogg? Klicka då här för mer information

http://twoasiians.blogg.se/2012/april/lankarna-ny-omgang.html :D

Kram

▲ a' fotoblogg

önskar dig en fortsatt bra kväll :D

Felicia

fina pics!



pusss

Ebba & Isabella

önskar dig en bra söndagskväll , blir det att se big brother ? vem tycker du ska vinna ?

marina

sv. tack så mycket .)

madickenmarsh

sv; tacktack :D

Cajsa

gröes?

SAGA

Fina bilder :)

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: härligt, jadå :;D

Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: nice, alltså sidelines då:D

therese

läget då? :D

Cajsa

kollar på satc. :)

Emma- Foto & Design

Nu är veckans blogg avslutad, vem vet det kanske blev du? Om inte så är det bara att anmäla sig igen :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

låter bra :) jo tack med mig är det också bra :) hur har din helg varit? kramis

- Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: hehe yes :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

fina bilder:) haft en bra helg? kram

Molly♥

Fin header :)

ping lowhngren

jooo C:

sabina

jobbat bara typ, sj?

kkrazyjulia :s

sv: har lagt till dig nu, blev nummer 247:)

kram!

therese

sv: samma här :)

hur har din vecka varit? :D

Kitiwara & Ying

Vinnarna av veckans blogg är utsedda http://twoasiians.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang-2.html Om du inte vann kan du jätte gärna vara med igen :D

Kram

Cajsa

händer mer i kväll då?

sabina

okeey :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

så lite så söting :)

Cajsa

ska kolla klart på filmen och sedan ska jag nog sova.

ping lowhngren

C:

elsa♥

finis!:D<3

Cajsa

satc 2

ping lowhngren

hum prao hela veckan C:

sabina

tack snälla! och detsamma :)

elsa♥

så lite så!:D

gillar tröjan!;D

therese

min vecka har varit helt okej :)

madickenmarsh

sv, allt bra? :D

ping lowhngren

hihi prao på tekniska museet C: mihihi kort te alla dörrar 8D

MOAA

söta bilder :)

Cajsa

ja men nu är dne slut. :P

alicia

sv: Är bara hemma typ :/ Händer något speciellt i veckan eller? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jättesnällt :D



Kika gärna in bland mina pågående tävlingar och se om det är någon som faller dig i smaken: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

Cajsa

vad ska man hitta på mer för att bli trött då tro... :P hehehe...xD

sofia

haha, de är lugnt :) <3

D

Fin blogg!:) allt bra?

Fråga gärna frågor på våran frågestund!

Kram

madickenmarsh

sv; bra! :)

sv; hehe okej :D!



Förlåt för väldigt sent svar! Men jag har haft "typ" en bloggpaus för jag har inte hunnit med den.

sanashaba'

sv; vad gör du?:)

therese

hur mår du?:)

ping lowhngren

hihi jooo C:

kaffehörnan

Kanske lite rött skulle du passa i



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: