Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om Victoria's secret:
snyggt! Vet du vart man kan köpa märken/kläder från victorias secret i stockholm? Eller är det en hemsida? :)
Svar: Visst är de?! Nej jag vet inte och är själv väldigt nyfiken på svaret. Men jag har däremot fått höra att de inte säljs i Stockholm/Sverige utan att man får beställa på deras hemsida. http://www.victoriassecret.com/ :)
Enya♥

Sv; ja :D händer ikväll?

Sara - FOTO

sv:Ja visst är han, haft en bra lördag?(:

Louise

mysigt :) jag vaknade nyss :)

Jasmine

Hejsan! :)



Tävlingen om ett par peace-örhängen är nu avslutad. Kom in och kolla om du blev vinnaren! Annars, bättre lycka nästa gång!



Kram :)

CONVERSE

- Allt bra idag? :D ♥

johanna

sv: ja allt är bra med mig! Vad har du haft för dig i helgen då? :D

Kram

aww

hihi ja ! :)

emma härnqvist

går bara att bestälal från hemsidan.. om man inte bor i usa då :)

HANNA - tävlingar, videobloggar och foton!

sv: ingen orsak :)

Anna med A

vad gör du? :)

elin

jätte fin blogg tjejen! vad sägs om att följa varann via bloglovin ? :)

Gabbe

sv: hehe indeed xD

a'photography (y

har lagt till dig , lägg till mig!

wilmaaa

tack<3

Cajsa

jo tack det funkar

ronja

sv: tack:)

snygg bild!!

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

Haha :D

johanna

sv: okej låter kul! vilken film såg du? :D

Jag har bara tagit det lungt osv :)

M A R I A~ Make cupcakes not war~

kul :)

svarar på kommentarer just nu

Louise

svara gärna på min dagens fråga om du inte har gjort de :)

Johanna

Svar : Okej fan vad najs :)

Jag drog bara ut för att träffa Alva, men slutade med att jag blev med dragen på fest för att fira en killkompis som fyller år på onsdag, (han som Nadja hittade på en massa saker om..) :D Var rätt kul faktiskt, :) Träffade en massa nytt folk <3

Enya♥

Sv; Härligt :D jag ska träna :)

Emelie den bästa (y)

hej, allt bra? :D

Cajsa

göres?

johanna

sv: ååh, visst är den bra?!

Såg den förra veckan, =)

Louise

awsome :D

Maria~ Make cupcakes not war~

- tack så mkt! vad kul att du tyckte det :D

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

Holland :D

jennifer / photography

Ja, hon är ju verklige det!

Keyyo

HAHA :D

Gabbe

sv hehe ^^

Cajsa

kollar lite på tv.. ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: