Länkbyte

| Länkbyte
Checka in bloggen!
Super söt tjej och duktig på fotografering :)
Jessica

Jaa ohja!

sv: Oohjaa! Älskar att gå i stora tröjor :D

elsa!!<3

fin:)

Jo tack det är fintfint:)<3

Felicia♥

Sv: Tack :]

Va gärna med i dagens blogg:D

kraam♥

KARIN ♡

sv: inte än.. :/

sv: Härligt! :D

Anonym

venne muppar :D

elsa!!<3

okeej;)

hihi alltid<3

Felicia

:D

Anna med A

tack :)

Julia

har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig!

elsa!!<3

vad heter du ??<3

Anna med A

vad gör du? :)

sv: Skolan, sen bara tagit det lugnt :) själv?

sv: Mysigt! :)

sv: :)

Anna med A

teve :)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

kul med länkbyte :)



SVAR; ja jag håller med, fint var det :)

sofia

okejj, härligt! :D <3

Sophie'

- mår ba dåligt av allt, orkar inte allt :( <3

Jessica

Jag har inte alls gjort så mycket, dudå? :)

Sophie'

- asså jobbigt med skolan osv, sen killar u know.. :(

btw, ska du på blog awards på lördag? <3

sofia

aa :D <3

sofia

tänkt ta å lägga mig å kolla på ngn serie, dusj? :D <3

sofia

okejj :D <3

Sophie'

- okej :( ah det ska jag <3

njae, skolan kan du inte hjälpa med.. och killar.. jag har tröttnat på att va singel :( <3

linda

glöm inte och lägga in bilder från din "fjortis" period haha! Puss gumman!

Felicia♥

sv: vad kul att du är med :D

Vad gör du för nått då?^^

kram♥

sv: ja :)

felicia♥

sv: aha,är det nått bra på tv då?:D

Musik och letar filmer ^^

kram♥

f e l i c i a | fubzie

Åååh, vill du göra ett länkbyte med mig? Snälla söta rara! :) Har 200 unika om dagen, men det börjar stiga ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: