Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
Kärleken står i centrum i denna ensemblekomedi. En vardagkväll som alla andra får Cal en obehaglig överraskning. Hans fru Emily vill skiljas. Medan Emily genast får uppmärksamhet av kollegan David har Cal svårare att gå vidare. På en bar där han försöker dränka sina sorger träffar han Jacob, en kvinnotjusare med alla de rätta replikerna, de rätta kläderna och den rätta attityden. Jacob tar Cal under sina vingar och snart är Cal en fullfjädrad casanova. Men när det gäller kärlek går ingen säker, inte ens en casanova.

Tryck här för att se trailern.

Jacob är ju galet snygg i filmen, speciellt i scenen när han ska träffa Cal för första gången på deras bestämda tid och plats. Jag gillar verkligen hur Cal fortsätter och kämpa, även Cal's son för barnvakten. Allt är så komplicerat vilket gör allt ännu roligare. Och deras slagsmål i trädgården, haha :D Jag älskar hur Jacob ändrar hela sin livsstil på bara några dagar för en tjej. Han blir förälskad helt enkelt. Och hur kan man inte gilla talet på skolavslutningen? Klart sevärd film!


Bild lånad från google
' d anni

- Tackar =)

Anonym

Kul att du var med i dagens blogg!!

Hoppas att det var du som vann, gå in här för att kolla om det var du:



http://svettlukt.blogg.se/2011/september/life-is-nothing-without-friendship.html



Annars får du en ny chans i samma tävlingsinlägg.

Lycka till! Kramar Bea

sv: :)

bella

Ryan gosling såg jag med sin hund på manhattan i sommras :) hoppas bowlingen gick bra kram :)

FlizanLizan

sv: okej japps :)'

såg att du spelade i hellas det var drf jag undrade haha :P

Vinn biljetter till Britney Spears!

Kul att du är med och tävlar!

allt bra?

joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tipsa om att just nu finns en dagens bloggtävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag och andra spännande tävlingar med fina priser som löshår,iphoneskal, heminredning, osv:)

Så besök gärna min blogg:)

kram

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, jadå :D

bella

den skulle jag vilja se :D

CONVERSE

Haha den där filmen verkar bra, ska nog se den ;)



- Jag mår bara bra, har ett spanska prov i morgon som jag är lite stressad över men annars är det bra :D

Anna med A

den vill jag se!

S A G A ♥

Ja :D

Cajsa

förlåt att jag har varit så dålig på att blogga men har mått si sådär och det är galet mycket i skolan att jag inte riktigt hinner med mig själv. :P hoppas att allt är bra med dig i alla fall! :D Ska börja blogga mer nu! ;-)

Sophie'

- ja han är sjukt snygg! :)

jennifer / photography

I helgen var mamma och systrarna här hos mig - lite stanrundor osv. Själv? :)

LINNEA

sv: Ja! Dom blev supergoda! Allt bra med dig? =)

Anonym

hejsan :) du var ju med i dagens blogg hos mig för ett bra tag sen, och jag glömde helt att dra vinnaren. Nu har jag startat en ny omgång, hoppas du är med igen :D

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-229.html#comment

MADDES

Roligt att du är med i tävlingen :) Hur har din dag varit?

EMMAS!

sv: aaw tack:D

Caroline

sv; sitter och kollar runt på facebook och lite såntdär :)

HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

Gotlänning

hur äre idag ? ;:)

Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears!

det är toppen med mig :D

JOSEFINE CHRISTIANSSON

hoppas du mår bra!

Mli

Den kanske man skulle ta o se..

Anonym

Nu äntligen är det dags för en tävling med Hope design! Tävla på facebook sidan här: http://facebook.com/hopedesignsmycken



KRAM! :)

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

samma här, var faktiskt riktigt bra drag i helgen. :) var det någon värd fest för dig? kramar

Anonym

godnatt sötnos! =)

Johanna

Svar : La till dig, hihi. Men jag suger verkligen på det, haha <3

M*

- nice one!

LIENE

Verkar som en kul film!

Bea

Vad kul att du var med i Dagens blogg! :D

Hoppas att det var du som vann!! För att kolla det går du in på den här sidan:



http://svettlukt.blogg.se/2011/september/i-dont-have-the-time-to-hate-people-who-hate.html



- Du får såklart en ny chans om du inte vann



+ Missa inte mina tränings och kost - tips för att få din drömkropp! :)



Kramkram , Bea!

Bella

Jag får göra det ::)

sv: tack :)

elsa!!<3

va med idagens bloggg puss:*<3

det skadar aldrig!!<3



http://elsaedvardsson.blogg.se/2011/september/bloggd.html#comment

Sara - F O T O

sv:Okej, vilken klass går du i?(:

malin

den verka så bra ! vill verkligen se den, får se om det blir av till helgen :)

Anonym

- helt okej, vgd?

Sandra T ♫♪

vill se! :)

Elisabeth

Åh den där vill jag också se.

Marielle

Såg den häromdagen, riktigt bra film och lite rolig samtidigt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: