"En gång är ingen gång"

| Djupt

Tack till er alla som brytt er och funnits här för mig. Jag skäms fortfarande för vad jag gjorde, jag ångrar allt. Jag ska verkligen bevisa för er nu. Tack för en andra chans. Jag älskar dig mest pappa, även dig älskade mamma. För allt ni gör för mig även om jag gör er besvikna om och om igen.

Jessica

Hur är läget? :D

Erica Nylund

fin blogg!

göra länkbyte?

sandra

sv: ja, har du någon favorit i år? :D

FlizanLizan

sv: nja jag tävlingsbowlar och känner några i hellas och sen så möter vi hellas i ligan och spelar tävlingar samtidigt och så :P ;)

Emilia

Vilken fin blogg du har! ♥



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på våra bloggar lite då,då. Alltså du på min och jag på din. Kommentarer är ju alltid roligt, ellerhur? :)



Kramar Emilia

' d anni

- va hittar du på ikv?=)

Max l

Mig har du inte gjort besviken men jag tror inte du kommer det heller ;) <3

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

Haha skyll dig själv ;) ;) hehe nej då. :) Vad gör du ikväll då? kramar

Jessica

Härligt! Det är bra här med :D

Erica Nylund

hur många unika har du om dagen?

Erica Nylund

ca 100-3000 om dagen...

vet att det är stor skillnad.

sugen på länkbyte? D:

HANNA

oopsie, fel omgång! anmäl dig här istället:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-289.html#comment

Gotlänning

de e bra med mej med :)

HANNA

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, kolla in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-289.html#comment

Sophie'

- asså app till iphone så man kan blogg från iphonen med bilder osv :D

Anonym

kul att du är med!<3

ida - Smilinggirls!ッ

sv: oj då! vadå för dåligheter?:(

jo den var väl bra:)

jennifer / photography

Ja :) kungligt!

Gotlänning

tack så mkt :D

Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

Fin bild :)

sv: :)

Anonym

sv: haha ja!

sv: tjejkväll på stan, själv? ;D

Caroline

sv; haha aa :)



Vilken fin bild!

sv: okej :D

HANNA

sv: självklart ;)

HANNA

sv: skola och fotografering :) för dig då?

Johanna

Svar : Haha okej :D <3 Trevligt ;)

Anna med A

haha ja :)

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

läste ditt inlägg, vad är det som hänt gumman. kramar

MIKAÄLA

det är så kul att sverigets stursta dysselexi-blogare är back on track! NEMLIGEN JAG, MIKAÄLA! http://cindirellas.blogg.se/



P.S. DETTA ÄR EJ NÅGON REKLAM FÖR MIN BLOG, DET ÄR ALLTSO INTE REKLAM FÖR MIN BLOGG.. JAG ÄR KEND SÅ DET RECKER OCH BEHÖVER ALLTSO EJ NÅGON REKLAM FÖR ATT FÅ LÄSARE D.S.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: