by amanda

| Vardag

Tjenare! Idag efter skolan mötte jag upp Gustav och gick hem till mig. Efter en liten stund kom Cecilia. Vi gjorde pannkakor och lyssnade på musik. Sen åkte vi till bowlingen. Gustav följde med denna gång, super kul. Sen blev jag hemskjussad, åt lite och nu sitter jag och snackar på Skype med Annie, Filippa, Micke och Max. Ska kolla på true talent ikväll också, puss&kram

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv; Haha jag med x)

jessicaa

sv: desamma!

Anonym

ingen orsak :)



vill du ha en ny design? well, just nu lottar jag ut en på min blogg! superenkla regler: allt man behöver göra är att skriva "jag är med"!

värt att kika in här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/tavling-lottar-ut-min-gamla-design.html#comment

sofie schilcher ulwencreutz

tack så mkt.

eller om du menade mig x) haha ! eller vad menade du med vad fin ? (A)

flickaneemeliie

sv; inte mycket alls! mest varit hemma för jag har känt mig febrig och helt slut. Sj? :)

tova

tack gumman :) söt bild föresten!<3

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

fin :D

Anna med A

tack :)

Hih :D

sofie schilcher ulwencreutz

bilden i headern ? =)

SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

emma

sv: jpo de ä bara bra med mig :D

Anna med A

vad gör du? :)

flickaneemeliie

sv: tack!:)

Okej, låter kul :D

HANNAH / SPOINK

sv: så lite så :)



Random fråga: Om du var ute och gick och det kom en bäver springande framför dina fötter, vad hade du gjort? ;)

sofia

Okejj, samma! :D <3

Malin♥

- kul att du är med i den nya omgången, hör av mig när vinnarna är dragna, lycka till! :)



Vad händer imorgon?

Fin bild!

Johanna

Svar : Okej :D Det är bra här också faktiskt <3

jr

JA!:)

tova

varsegod :)

haha okejj, tack för du sa det ;)

Melissa

Fin blogg :)

CONVERSE

- Haha ska nog köpa ett par röda, dom är riktigt najs!

flickaneemeliie

sv: :D

tova

hehe :P

sofie schilcher ulwencreutz

svar: nu hänger jag varken med på det ena eller det andra svängen :o!

vad pratar vi ens om ? :o min bild ?

men vilken bild ? :o haha jag är retard fan (A)

hihi ja visst var den :)

Malin♥

- vilken film blir det? :)

Imorgon ska jag till mamma.

tova

man kan inte alls komma in, inte en s skriva sin email ? ;O <3

Malin♥

- den filmen är sjukt bra. Säg vad du tycker sen när du sett den! :)

flickaneemeliie

sv: Ja, de är ju så och det är jätte dåligt :/

CONVERSE

- Ja dom är också riktigt grymma!

Även du vet dom med usa flaggan eller nåt ^^

Jag har bara tre par men det ska bli fler ;)

hur många har du?

sofie schilcher ulwencreutz

Svar: mahah oj där ser man , jag tror jag skulle skriva att dom är fina vilket dm verkligen är ! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: