by amanda

| Vardag

Tjolahoppsansa! Nu är jag back on track :D

Jag har haft det riktigt mysigt! Det har varit super kul. Självklart lite bråk fram och tillbaks.. Men vi har haft disco, suttit ute framför en brasa och grillat korv, badat, lekt olika lekar bland annat robinsson, haft väldigt få lektioner. Vi har också hoppat studsmatta, legat på den och kollat på stjärnorna, spelat kort och gått spökrunda. Busat runt på nätterna o.s.v Ville f*n inte åka hem :( Fast skönt också. Jag blev hämtad där uppe av mamma och vi sitter nu på landet. Precis som alla andra ville jag åka hem till Stockholm igen, men det fick jag inte. Så kommer inte hem fören på söndag. Då läggs alla bilder in, för jag har ingen kamera sladd med mig. Men nu ska jag gå ut och hjälpa mormor och mamma i trädgården. Jag bloggar mera senare, pussar och kramar ♥

Max Larsson

Fint Halsband ;)

Sophie'

hej amanda :D

hur är det? :) <3

wilmaaa

är allt bra med dig? <3

emma härnqvist

bråk fram och tillbaka?



och tack, hoppas att du får en fin dag!

Anonym

http://stylegirl.se - sveriges billigaste smyckesshop?!



JUST NU: FRAKTFRITT + GÅVA VID BESTÄLLNING!

Anonym

Hoppas du får en fin lördag i höstsolen :)

Tova

pågår en fototävling på min blogg där man kan vinna en gästbloggning! Hoppas du vill vara med.

Kram :D

JOHANNA'

sv; aw, tack så mycket! :)

allt bra?

kram! :D

Amanda Jonsson

Vad roligt att du har mitt namn i ett halsband! :D

- bbella huuynh ::

fint halsband :)

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

elinochamanda

sv: Tack så mycket :D

Hanna och Johanna

Var med och tävla om att bli dagens blogg! :)http://honnajonna.blogg.se/2011/september/entry-137059797.html#comment

a'photography (y

veckans blogg är nu ute, se om det var du och anmäl dig igen!



http://amandape.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-anmal-dig.html#comment

SAGA

Vad fint!

Gabbe

gud vad snyg =O



SISTA CHANSEN ATT ANMÄLA ER I TÄVLINGEN!

http://gabbesketch.blogg.se/2011/august/vinn-en-fotografering.html#comment

SANNA

SV: Okej! :) kollar på tv, och svarar på kommentarer ;) Är allt bra med dig?



Kram

Foton av Emma

Hej!

Allt bra?:)

- Swedish Source Of The PLL

sv: idag har jag spelat match sj? :P

ronja

fint halsband :)

Felicia

tävling på bloggen! :)

http://fotokobran.blogg.se/2011/september/utkast-sept-10-2011.html#comment

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Ja absolut :D

Gabbe

oke j^^

Sofie Schilcher Ulwencreutz

Hejdär bruden, förlåt så mkt om du inte gillar reklam men jag vill sprida min killkompis röst runt om i sverige..

Klicka gärna in dig på min blogg där ligger en låt som han sjunger, själv tycker jag han är underbar på att sjunga. Killen kan spela gitarr också men tyvärr gör han inte det i låten jag lagt upp.

Hoppas du gillar det du kommer höra.



DIREKT LÄNK ; http://blacknightmare.blogg.se/2011/september/gustav-andersson-never-say-never-cover.html#comment

sv: ;D

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

hur mår du sötnos? :)

' d anni

- gulligt halsband:)

alexandra | fotoblogg

fint halsband, skulle vilja ha ett namnhalsband!

ronja

sv: tack :D

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; jaså okej då förstår jag :)

Rafaela ♥

Snygg bild & halsband!

Sv: Okej :) Snart ska jag o simma, annars har jag väl inte gjort nåt speciellt :D

Jessica

Tack så mycket! :)

Sara - FOTO

sv:Ja verkligen, jag diggar sånna halsband (:

Tilda - Smilinggirls!

sv; tack så mycket :)

Diana

Svara gärna på dagens fråga! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: