by amanda

| Natur

Tidinställt inlägg!

Godmorgon på er! Just nu sitter jag i skolan, tror jag.. I såfall ska vi snart börja röra oss mot tekniska högskolan för att därifrån ta bussen till Barnens ö. Denna resa kommer verkligen bli super rolig och ett minne för livet, förhoppningsvis. Ni får ha det super bra nu tills vi hörs igen. Pussar amanda

Louise

Godmorgon :) allt bra ? :)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; hehe det låter ju riktigt kul :D vart ligger det dära barnens ö då ? kram

Rafaela ♥

Sv: :DD

Vad ska du hitta på idag då? c:

Magda ♡

fin blogg!

allt bra? :)

Sasha

Hoppas du får en underbar dag :)

Sandra T ♫♪

fin bild :)

Malin

Nu har jag avslutat dagens blogg så kika in och se vilka som vann och anmäl dig gärna igen - http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/september/gardagens-vinnare-ny-omgang.html#comment :)

Blerina MUQA

förlåt för att jag är så seg på att svara, har varit upptagen med plugget och allt! tänkte ta och börja om nu.. hehe, vad gör du? :D

josefine

Allt bra idag ? :)

MADDES

fin bild

aww

göttgött!:D

HANNA

sv: tack!<3

jennifer / photography

Ja, det är ju underbart!

Linnea ♥

sv; det är bra! följa varandra på bloglovin ?

jessica

sv: tackar!

Pia - Smilinggirls!

sv: Tack så mycket! :D

flickaneemeliie

Nu är dagens blogg vinnare ute,

blev det inte du? Ny omgång tills imorgon: http://flickaneemeliie.blogg.se/2011/september/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang-3.html#comment

Anna med A

vad gör du? :)

MARIA ~ MAKE CUPCAKES NOT WAR

- jaha okej :)

sandra

sv: haha ja :D

sofia

hahah tack ;) De är en spetströja som är min syrrans :D <3

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

fin bild!

Anonym

hejsan! Du var med i min tävling, och nu är den avslutad. så kolla in här och se om det var du som vann!

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/vinnarna-av-tavlingar.html#comment

Tack, din med :D!

Anonym

förlåt för sent svar igen! fan, har fortfarande inte fått nåt mellanting på mitt skol- och privatliv än..^^

alexandra | fotoblogg

sv; tack :))

SANNA

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig :)

Vad händer hos dig då? :)



Kram

HANNA

sv: tihi :) allt bra?

Bella

Allt bra ? :)

Johanna

Svar : Haha jo det är sant :D <3 Jag har dock inte haft tid för bloggen överhuvudtaget, har hänt en massa under de senaste dagarna...

milena malmros

fiiin bild :)

tina

fin bild! :D

CONVERSE

Fin bild :D

Majja Malmsten

Fin blogg! lust att följa varandra via bloglovin? :)

thaipinnen

sv; jaha okej haha :)

amanda

Kollar på O.C:)

malin

sv: håller med! citatet på bilden är så sann :)

Lisa Radojewska

sv; okei! nja, jag är väl inte direkt tillsammans med nån,men ja e på G med en kille (: <3



Kan du hjälpa mig att välja vad de ska stå på min onepiece?

http://raawhr.blogg.se/2011/september/varit-med-tess.html#comment

Tack! :) ♥

malin

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)

kram

Sanna

Sv: TACK så jättemkt!

Julia

fin blogg du har :)

ville bara kika in och önska dig en fin måndag :)

kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: