by amanda

| Vardag
Idag efter skolan sprang jag hem snabbt och lämnade min väska sen åkte jag in till stan. Mötte Cecilia, vi kollade runt i affärer och satte oss sen på Espresse house och fikade. Standard. Sen åkte vi hem till mig, packade och har bara tagit det lugnt. Nu kollar vi på Idol, när det är slut så blir hon hämtad.

Imorgon ska alla i min årskurs åka på lägerskola till Barnens ö. Drygt 15 min från mitt landställe, typiskt. Men det ska bli riktigt kul! Vi blir kvar där tills på fredag, så ingen uppdatering. När alla andra åker hem stannar jag kvar där för att åka vidare till landet. Men förhoppningsvis får jag igång internet och kan blogga där. Ha det så bra så länge. Puss&Kram

Bild från klassresan i 6an, innan vi splittrades
Anonym

ååååh gud vad bra! ber så hemskt mkt om ursäkt för förseningen!

wilmaaa

tack så mke!

Hanna och Johanna

Gå in och kolla om du blev dagens blogg vinnare! :)

Gabbe

awesome ^^!

Louise

okejokej :) jag kollar film :)

sv: Ohja! ;D

Anna med A

tack (:

Anonym

frän bild :=

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Varit hemma och chillat, ändrat bloggen och så ^^ sj?

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

jag har pluggat, tränat och vilat haha :)dudå

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack söta du! :)

allt bra med dig?

Louise

i hate valentines day :)

sv: tack!

flickaneemeliie

sv: kul att du är med! Meddelar dig när vinnaren är utsedd!

Gabbe

sv skola o film, sj? ;D

Louise

ja de är den :)

toves träningsblogg

hej :)



har haft super mycket med flytt o plugget att göra att jag inte hunnnit svara på din kommentar. Hur är det med dig själv, haft en bra början av veckan?

johanna

trodde du att det var olika?;o haha:D

Gabbe

sv X-Men =D!!

awesome ^^

sv: Fast jag tror den är tagen faktiskt. Haha! Hittade den i min skrivbok och där brukar jag skriva ner saker jag själv kommer på och andras saker (fast då skriver jag av vem jag skrivit av) men denna gången stod det ingenting... ;D

flickaneemeliie

sv; vad roligt att du tycker det :D

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Tackar :D okej va kul :D

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Godnatt :D

Gabbe

yes =)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Hihi jaså? :D får hoppas jag lyckas ta mig förbi första juryn ens haha ^^

flickaneemeliie

kul med läger :)

sv: bra, då lurar jag varken mig själv eller någon annan. Haha! :)

' d anni

- Tack:)

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

vad mysigt. hade du roligt i skolan? ;)

Gabbe

ska sova x) sj? =3

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Tveksamt ^^ Godmorgon :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det är bra :D!

LIENE

Hoppas det blir kul med lägerskolan:)

beccis

god morgon! sovit gott? regnar det hos dej också idag? :(

jr

Tack!

bella

med mig är allt super bra :) hoppas du får en härlig start på dagen! :) kram bella:)

sara linnea therese

Hoppas du får en bra dag! :)

Enya

Sv, jadu,, en blandning :)

caroline

sv: ja verkligen :)

johanna

små grodor är söta tycker jag! däremot stora klumpiga är inge söta:$ bebisar.. hahah <3<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: