by amanda

| Vardag


Imorgon tänkte jag lägga ut lite bilder från min fjortis/wannabe period, påminn mig! :D

Har kollat på Idol ikväll igen. Druckit te och bara chillat framför datorn. Är väldigt trött och klockan börjar bli mycket så ska röra mig mot sängen. Men först måste jag föna och platta håret eftersom jag duschade tidigare idag. Imorgon är det klassfoto också. Efter skolan ska jag träffa Emma, det var länge sedan. Godnatt ! ♥

jr

Snart fyller man år

sv: låter som en mysig dag! Jag själv har bara tagit det lugnt och varit med pojkvännen :)



Ja, tyvärr är det så på skolor :(

Ja, okej ;P

wilmaaa

jo <3

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Ja men precis! <3

bella

Hej hej:) allt som det ska med dig? hoppas allt är bra! Kram Bella

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

Ville bara passa på att tipsa dig om tävlingen som jag precis startade upp. Du kan vinna ett ursnyggt tandsmycke, valfritt dessutom. SÅ VAD VÄNTAR DU PÅ? haha :)



http://saveu.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-tandsmycke-1.html#comment

Louise

godmorgon :) allt bra denna tisdag? :)

Malin

- roligt att du är med i dagens blogg, jag hör av mig när denna omgången är avslutad. kram

Rafaela ♥

Härliga bilder i headern!

M*

Hoppas du får en fin tisdag!

Anna med A

JA :)

johanna

hahah ja hon är ju gryyyym!;)

Hanna och Johanna

Var med och tävla om att bli dagens blogg! http://honnajonna.blogg.se/2011/september/dagens-blogg.html#comment :)

Jessica

Haha, jag gillar den också :D från weheartit!

HANNA - tävlingar, videobloggar och foton!

sv: AHAHHA ellleeeer ;)

sandra

sv: ja :)

Lisa Radojewska

sv;låter kanon! ja mår fint ja mä!(:

har du någon pojkvän?<3

Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

Hanna

fin blogg! :)

Pia - Smilinggirls!

sv: Åh, tack sötis! :D

MADDES

det är fint med mig. Hoppas du haft en fin dag!

sofia

haha jaaa :D <3

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Ja ^^

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

jaha :c

sv: 3 månader :)

Maria~ Make cupcakes not war~

Häftigt haha :D nu i sommar?

Louise

Härligt :) de e helt okej med mig :) va har du för dig då? :)

jessica

sv: haha ja:D

flickaneemeliie

Nu är dagens blogg vinnare ute,

blev det inte du? Ny omgång tills imorgon: http://flickaneemeliie.blogg.se/2011/september/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang-2.html#comment

Malin

- visst var den fin!

Jessica

Hihi, så bra :D

Jessicaaa

Hur är det med dig idag då? :D

Jessica

Härligt att höra! Det är toppenbra här också :D

Jessica

Jaa, men absolut :D

ronja

aw söt bild :D

ronja

söt bild :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: