by amanda

| Vardag
Idag efter skolan träffade jag Yosra, Moa och Max. Vi chillade runt i Kärrtorp, pratade och sådär. Hälsade på några och sen kom Elin och var med oss. Runt 4 gick jag hem. Var hemma en snabbis innan jag åkte till Gullmarsplan och mötte pappa. Fixade mitt pappa och åkte sen till stan. Mötte Cecilia och vi gick och käkade i Kungshallarna. Pasta carbonara blev det, mums. Pappa hämtade mig, åkte till mamma och hämtade lite saker och kollar nu på idol. Bloggar kanske mer senare, puss och kram!

teneriffa 2010
flickaneemeliie

Nu är dagens blogg vinnare ute,

blev det inte du? Ny omgång tills imorgon: http://flickaneemeliie.blogg.se/2011/september/vinnaren-av-dagens-blogg-ny-omgang.html#comment

Anna med A

vad gör du? :)

Louise

Härligt :) de e helt okej med mig :) va har du för dig denna måndag då? :)

alexandra | fotoblogg

varför ska du alltid vara så fin!!

johanna

hehe ja hoppas jag kan hålla igång bloggen nu bara:):$

aaww

gött:)

Sofia

jadåå! :D

Johanna

Svar : Hihi okej fan vad najs hörru :) Lite seg med kommentarerna men har haft fullt upp både igår och idag:D <3

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR, det låter kul, vad är det för en lägerskola ? :)



jag ska vara med vänner, skola, plugga, experience, det jag mest ser fram emot :)

sofia

vi skulle beskriva våran lycka på ngt sätt! :D <3

Jessica

Fin bild :D

jasmine

Hej du!

Gillar du musik?

Isåfall tycker jag att du ska kolla in på mina COVERS med låtarna : Beautiful (Christina Aguilera), Du är allt (Sonja Aldén) & Big Big World (Emilia). Det är första gången jag gör covers, så du får JÄTTEGÄRNA säga vad du tycker, och om jag ska fortsätta med det! :)



Beautiful : http://jasmineofsweden.blogg.se/2011/september/jasmine-beautiful-cover.html#comment



Du är allt : http://jasmineofsweden.blogg.se/2011/september/jasminegarnold-du-ar-allt-cover.html#comment



Big Big World : http://jasmineofsweden.blogg.se/2011/september/jasminegarnold-big-big-world-cover.html#comment



Förlåt om jag störde, och om du inte gillar såna här kommentarer! Hoppas du får en fortsatt fin kväll! :) / http://jasmineofsweden.blogg.se

Anna med A

ja :)

Anna med A

ja (:

flickaneemeliie

sv: kul att du är med! Meddelar dig när vinnaren är utsedd!

sofia

ska sätta in en msa bilder i ett bildspel så som de blir som en film :D

Anna med A

ska sova :)

johanna

hope so:D

flickaneemeliie

sv: aa :D

jasmine

sv ; Tack, gud vad glad jag blir! :D

Jag är 14 (97:a)!

Hehe, är det bra eller dåligt? (a)?

Louise

okej härligt :) jag har jobbat och så :)

jasmine

sv : Aw hihi, tack! Vad glad jag blir :D

ronja

jättefin tjej på bilden där :-)

Louise

städat :)

amanda

haha kommer inte ihåg :D

sv: okej.. hm... vad har du gjort idag? ;D

ronja

sv: haha, klart vi är ;) ..nämen tack :D

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Tack så hemskt! Bara att veta att det finns folk som bryr sig gör allt lättare, och speciellt dem man inte känner så bra! Sedan är det alltid bäst att prata ut till någon man inte känner faktiskt, tycker jag!, då får man lixom de mest vettiga svaren eftersom personen inte går efter någon reaktion. Har dock fått ur mig allt jag behöver just nu så allt är helt lugnt, dock uppskattar jag enormt att du visade att du vill lyssna, tack så jättejättemycket! <3

flickaneemeliie

sv: tack!:)

amanda

Gör du då? :)

Max Larsson

Jätte fint med både en sådan bakrund och sedan en sådan vacker tjej ;-)

johanna

jaha haha:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: