by amanda

| Vardag
Drog ut en stund och träffade Annie, Linn och Olivia. Vi satt bara och pratade och sen drog jag hem igen. Har kollat på One tree hill och Idol. Nu chattar jag med lite folk på facebook, lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Börjar 9 imorgon, inte speciellt sent. Men den enda sovmorgon vi har på hela veckan. Alla andra dagar är 8.. Menmen, slutar vid 2. Har inga planer på vad som händer efter, men vi lär ju märka om jag hittar på något eller inte. Får se om något mer inlägg kommer upp ikväll. Hoppas ni haft en bra helg också! ♥

riktigt gammal bild!
flickaneemeliie

sv: kul att du är med! Meddelar dig när vinnaren är utsedd!

caroline

sv: hihi =)

aaww

hösten är bäst :)

sofia

Okejj roligt! :D När ska du på lägerskola? :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D!

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

verkligen!

wilmaaa

mys:) har tränat o sett film<3

Gabbe

indeed ^^

amanda

jo de är den :)

sofia

okejj, vad äre för ngt läger? :D

flickaneemeliie

sv: haha klart!;D

Helena

nu har jag lagt till dig. säg till när du lägger till mig.kram

sofia

okejj, vad nice :D Hade typ sånt där när vi hade börjat sjuan på högstadiet, de var att man skulle lära känna alla andra som gick i sjuan då, allstå dom som går i nian nu! :D <3

sv: :)

Blerina MUQA

jadu min lördag bestod av vänner och bakelser :D :D haft en bra helg?

flickaneemeliie

sv: ist för att svara på kommentaren så gör jag ett inlägg snart :D

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

brukar inte tycka att han är bra haha, men han va faktiskt det där :P

caroline

sv: kollar film, sj? :)

Gabbe

a ;D

' d anni

- Några planer för veckan? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bra bra :)!

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; ingen fara tjejen :)



planer inför september månad ?

Jessica

Varsågod :D

a'photography (y

svar okej, vad ska du göra i dag?

HANNA - tävlingar, videobloggar och foton!

sv: hihi :) hoppas du får en bra start på veckan!

flickaneemeliie

sv; taack!:D

Maria - med bebis i magen ☆

godmorgon :)

Louise

Godmorgon! allt bra idag? :)

JC

Hjälp oss och sprida våran blogg så e du snäll :) Skicka gärna en komentar om vad du tycker om våran blogg och vad som skulle kunna förbättras! Eller vad vi ska skriva om. Ha det bra / JC



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: