by amanda

| Vardag
Igår mötte jag Hanna, Natou, Annie och Alex. Chillade lite tills vi åkte till Savannen. Var även flera där. Efter en halv timme kanske stog jag inte ut längre, för tråkigt. Så jag, Saga, Lisa, Micke, Max, Ivar, Jacob, Philip och Melker åkte till Kärrtorp. Gjorde inte alls mycket. Joel, Petter och Linnea kom. Bla bla, folk kom och gick hela tiden. Drog i allafall hem till Wille senare med Hanna, Joel, Saga, Linnea, Max, Tage och Svante. Fick även träffa Frida, det var på tiden! Kollade lite på film och sådär. Jag och Hanna sov hemma hos Joel. Drog vid 10, hem till mig och duscha. Mötte Emelie och åt lite på Abbes. Har bara legat hemma sedan dess och kollat på One tree hill. Är så sjukt trött. Om jag drar ut ikväll eller bara chillar hemma är osäkert. Hörs senare. Puss&Kram
' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

träffa kompisar:D

Sandra T ♫♪

jaa :)

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

ja haha :o har träffat dem via mitt favorit band som bor i holland :)

zami

sv: Tack de ska jag göra :)

Jag känner mig bättre nu efter tre dagar men jag är hes och jätte förkyld så jag låter som en friterad anka xD

sandra

sv: jarå :D

Louise

okej :) jag fyller år i september :)

Nicole

Hej! Har du lust att delta i dagens blogg? (:



http://twinstars.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-del-2.html#comment

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

jaaaaaaa :D

aaww

tack:)

Linnea ♥

Allt bra ? :)

Hehe :D

CONVERSE

Fint halsband du har :)



- Så bra! Jo det är bara bra med mig också :D

MARIA ~ MAKE CUPCAKES NOT WAR

Vilken linje går du? :)

Max Larsson

Du är skit snygg

elin norén

hej skulle va jätte snällt om du kunde svara på min fråga, tycker du ta höft piercing? :)

Enya♥

Sv; dans typ :)

wilmaaa

händer ikväll?:)

elin

så nu följer jag dig! säg gärna till när du följer mig också! :)

Hej hej, hoppas att allt är bra? =)



Har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Bland annat smycken och underkläder! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen eller i fliken Tävlingar.



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt,



Kram Nathalié

Anonym

ska ringa posten och reklamera att det ej kommit fram i tid och höra hur vi kan gå till väga mer bestlut kan jag ej ta nu när det är helg. kram :)

' d anni

- Tackar :)

caroline

sv: så lite =)

Enya♥

Sv; jao :D

MADDES

Hoppas du har haft en fin helg! Gör du nu?

Anonym

absolut :)

sofia

joho! :D <3

sofia

Tack :D <3

Jodå allt är bara bra här :). Vad har du gjort i helgen då? =) Kram

caroline

sv: heh e=)

caroline

sv: det hade varit riktigt nice! :d

caroline

sv: oxå nice ju! :D

caroline

sv: men det är inte så långt kvar ju, det går snabbt! :D

ronja

söt :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vadå? :)

ronja

snyggo!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: