by amanda

| Vardag
Just nu kan jag inte påstå att jag mår speciellt bra. Tänker inte berätta om det eller vad som har hänt. Skulle bara varna er för dålig uppdatering och segt svar på komentarerna. Såg i allafall på bio igår med Cecilia och Max. Den var jätte bra, skriver om den senare. Vi åt på donken och sådär också. Men nu måste jag dra mig mot skolan. Ha en bra dag!
Anonym

Hej! Vad kul att du var med i min tävling.

Nu har jag avslutat tävlingen om att kunna få tusentals fler besökare till sin blogg! Gå in och kolla om det var du som vann, annars finns det alltid en ny chans i samma inlägg!



Här hittar du tävlingsinlägget:

http://svettlukt.blogg.se/2011/september/when-it-is-dark-enough-you-can-see-the-stars.html



Massa kramar från modellen Bea

LIENE

Så mysigt med bio:)

MADDES

Vill passa på att tipsa dig om att det nu vid 13-tiden dyker upp en riktigt grym tävling där du kan vinna både parfym och konsertbiljetter. Inte illa va?! Missa inte det!

' d anni

- ja ellerhur :D

thaipinnen

hoppas du mr bättre snart, finns om du vill prata !

sv: tack :)

Anna med A

tack tjejen!!

Anonym

Var med och tävla om en freebra! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-en-freebra.html

amanda

bara tagit det lugnt :)

moaa

SV: Inte jag heller faktiskt, har varit o kollat hjärtat eftersom ja fick typ kramp o hyperventilerade, men det är bra nu iaf :)

sandra

sv: hehe aa :D

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

Heejsan, allt bra idag? förlåt för att jag varit så seg på att svara. :) men jag har bara uppdaterat hela dagarna och så har jag så lite tid till att svara + att man har ett super dåligt Internet just nu. :/



Vad gjorde du i helgen då? :D kramar

Enya♥

Sv; Tack?! :) Haft en bra start på veckan? :)

Amanda Jonsson

fin :)

josefine

Haft en bra dag ? :)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Jajjemenn :D

sofia

visst är den! :D

vad är hänt? :/ <3

Max l

Amanda kom över hit så att jag kan få dig att må bra annars kommer jag till dig

moa larsson

Jag finns föralltid <3

beccis

vad hittar du på ikväll?

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg!

Vad händer? :) KRAM

EMMAS!

sv: samma här :D

Gotlänning

okej :;) tävlat i vad ? :)O

Jessica

aw, tack så jättemycket :'D

E l s a s f o t o // mode och fotofylld blogg

lagt till dig nu, nr 175 :)



säg till när du lagt till mig:)

Mli

Hoppas det blir bättre..

Johanna

<3 <3

HANNA

sv: okej ;)

Nathalie

hoppas du mår bättre snart<3



vad tycker du om min outfit idag?:D

http://liborius.devote.se/blogs/12720254/is-it-me.htm#WriteComment

ha en fortsatt trevlig kväll<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: