by amanda

| Vardag

Dålig uppdatering, men det blir så på helger. I fredags var jag med kompisar, festade lite. Annie och Elin sov hemma hos mig. I lördags var jag med några på dagen, chillade i solen på altanen med musik och sådär. Åkte lite moppe och åt middag hemma hos Filippa. Träffade Julia, Elin och Annie. Hälsade på några. Alla utom Julia drog hem till Svante. Chillade bara innan vi tog bussen hem. Några gick hem till Wille, vid halv 2 eller något mötte jag Filippa och vi gick hem till mig. Sov där. Idag gick jag upp 8, blev hämtad 9. Bowling match idag vid namn Junior League. Spelade 3 serier, 2 av de gick sådär medans den andra gick hyffsat bra. Duschade och så när jag kom hem. Ikväll blir det bio med Cecilia och Elin, vi ska se på crazy, stupid, love. Förlåt för ett slarvigt inlägg, men lite brottom. Bilder kommer, men kameran är hos pappa. Hörs sen, puss&kram
Madde

sv: kul att du är med i veckans blogg säger till när vinnarna är uppe :)

Sofia - Vinn biljetter till brittan!

Kul att du är med och tävlar!

Allt bra idag? :)

Anna med A

Cubus :)

sofia

visst är den! :D <3

Tina

sv: lagt till dig nu, nu får du lägga till mig :)

felicia -

hag gjort de =)

Louise - Onepiece tävling pågår!

tack du me :)

Gotlänning

gjort i helgen ? :)

sv: :)

Enya♥

Sv; Okej kul :) inte mke, tränat! :)

Amanda Jonsson

Svar: tack! :D

moaa

SV: Naw tack :D Haft en bra helg?

LINNEA

Kika gärna in på min blogg! :)

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Härligt, samma här :D

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra? :D

Linnea [FOTO BLOGG]♥

allt bra ?

sv; landet o tränat du då? :D

Sophie'

- okej :p <3

HANNA

sv: chillat galet, dud å? :D

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

Dagens blogg är utsedd! Anmäl dig gärna till den nya omgången. http://mmeeli.se/category/dagens-blogg.html

jessica

sv: :D:D.

HANNA

sv: hehe :)

ida - Smilinggirls!ッ

sv: jaha okej ska kika in där då!

jo jag har tapeter men det går att ha kludd på ändå:)

har du haft en bra helg?:)

Caroline

sv; yees! Vad gör du då? :)

Johanna

Svar : Hihi <3

Jessica

Okeej, samma här :)

E l s a s f o t o // mode och fotofylld blogg

Jättefin blogg!



Bloglovin'byte? :)

Louise - Onepiece tävling pågår!

inga problem :)

elin norén

fiin! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: