by amanda

| Natur
Idag åkte jag in till stan och träffade Linda när skolan slutat. Vi drog oss mot Espresso house. Pratade om allt mellan himmel och jord, dock var jag tvungen att åka hem ganska tidigt. Skulle möta pappa för att åka till Nacka polisen och fixa pass. Men nej, det gick inte för var tvugen att ha både mammas och pappas underskrifter, men hallå? Mamma är i turkiet -.- Så jag och pappa åkte istället till Sickla. Kollade lite i affärer och åt på en Italiensk resturang. Älskar den resturangen :D Därefter gjorde vi en sak som fick mig att hoppa av glädje. Detta avslöjas på fredag, wihooo! Pluggade när jag kom hem och nu gör jag ingenting speciellt. Men bloggar kanske något mer senare, puss&kram



All svamp vi plockade när jag var på landet förr, förra helgen. Galet mycket !
Ida - smilinggirls

Sv: jaha, snygg du e;) tack!!:) jaa det är inte värt att förstöra tapeten! Har du en systemkamera?

sv: tack :)

Gotlänning

hade du en bra dag ? :)

HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

Gabbe

sv har firat pojkvännen ^^ okej awesome =)

Jessica

Varsågod:D

HANNA

sv: hehe aa ;)

Louise - Onepiece tävling pågår!

svara gärna på min dagens fråga :)

HANNA

sv: samma hät !

ina

Släng gärna in en kommentar! :D

Gabbe

sv =D1

ina

Grymt :D hur mår du? :)

HANNA

sv: det tycker jag :)

belsas / elsa

Det var inte lite svamp det! Gott! :)

Gabbe

sv: svarar på kommentarer ^^ sj? =)

t h a i p i n n e n ♥

sv; allt bra då?:)

Anonym

sv: hahah eeeeller? ;)

belsas / elsa

SV: :D Tack så mycket! <3

Gabbe

sv okej ^^ awesome =D

Gotlänning

jadå, den har vart bra !;)

Anonym

sv: nae, nu blir det sängen! godnatt :)

Louise - Onepiece tävling pågår!

dom e bra :)

Linda

jätte fina bilder:D

Jessica

Joo, & det var de också:)

Gabbe

sv HELT KLART avenged sevenfold-To Far away!

REKOMENDERAR SJUKT STARKT XO nej men lyssna på den en gång i alla fall, den är grymt vacker och sorglig! =) sj? =D

Gabbe

sv oj det va fail av mig xD ja jag menar so far away =)

Jessica

Jaa, men absolut :D

Anna

sv: jag har tröttnat på kläderna :) men alla kläder är inte mina, det är mina kompisar också som jag lägger ut åt, asså kläder dem inte använder längre :)

M*

- jättefina bilder! kram!

sv: Härligt att du är med och tävlar i dagens blogg! :D

Vinnarna utses ikväll!



Ha en fortsatt bra dag!

Anonym

jorå :D

Jessica

Hoppas du får en fin dag nU! :D

Julia

Riktigt fin blogg, allt bra med dig? :)

Isabelle

JUST NU!!!

Kan du vinna NATURLIG bröstförstorning för 1400KR!

I paketet ingår:

3st Burkar bröstförstoringskapslar

1st Bröstförstoringskräm (Nano Firming Cream 60ml)

1st Bröstförstorings Serum (Nano Firming Serum 30ml)



* hjälper genom sin unika formula innehållande örten Pueraria Mirifica

kroppen att producera ny

bröstvävnad och ger större bröst och fastare bröst naturligt. Med EasyBust

kan du förstora dina bröst 1-2 storlekar på naturlig väg utan operation!*



http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling-helt-naturliga-amnen.html#comment

ronja

sv: ungefär 500kronor :)

Wow vad mycket svamp! Ni måste verkligen ha hittat en guldgruva till svampställe! =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: