by amanda

| Vardag
Nu är jag galet trött och utmattad!

Idag efter skolan åkte jag och Filippa till Flex gymmet i Skarpnäck. Pratade om lite priser och sånt innan vi drog till Bagis en snabbis. Gick sen hem till mig, pluggade och spelade lite wordfeud. Lagade middag och fick sedan en uppgift av pappa. Att plocka äpplen i trädgården, vi har sjukt mycket. Höll på i minst en timme. Man såg liksom knappt gräset pågrund av alla äpplen. Fick 100 kr var för det :) Sen skjussade jag henne till centrum, duschade och nu kollar jag på Idol. Bloggar kanske senare, puss&kram

Har ju fortfarande inte lagt upp alla bilder från lägerskolan, men de kommer.
Här är bilder från helgen!











sv: Najst :D

alexandra | fotoblogg

sv; tack så mycket!

Gotlänning

saatan vilka snygga brillor ;)

Anna med A

mitt gymkort kostade 2000 för ett helt år, så det var ganska billigt jämfört med andra ställen! Gymkort är bra att ha nu inför vintern och hösten då man tpy inte kan träna ute. man har mer träningsmöjligheter på gym :)

jr

sory för min sega kommentare ;(



Haft det annans bra ;)?

Louise - Onepiece tävling pågår!

härligt :) jo de e bra :)

har du för dig då? :)

Sophie'

- jadu.. jag ska försöka.. <3

Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: Inte mer än alla andra tävlingar :).

sv;hihi :D

Anna med A

haha ja :D



nej det är dom inte haha

sv: :)

ida - Smilinggirls!ッ

sv: haha tack! okej va kul:)

roliga bilder på dig och dina kompisar! är du den brunhåriga tjejen?:)

Gabbe

sv ingen fara ^^!

Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Sv: jo, iallafall i min blogg :). Sen får man ju tänka på att alla parter ska "vinna på det". Företaget vinner genom att bloggaren gör reklam, bloggaren vinner då man får fler läsare, och läsarna vinner genom att de kan få hem produkter. Förstår du vad jag menar? :)

Anna med A

vart bor du?

moaa

SV: Nice!

Jotack de e bra med mig förutom i låret, haha :)

malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram

Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu har jag börjat med Dagens blogg igen! Kom gärna in och delta :D

moaa

SV: Blev knäad där igår på matchen :o

Haha jag vet ;)

sandra

Snygg blogg!

Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: Ja precis! :)



Nu ska jag sova, godnatt <3

malin

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-5.html#comment

kram

moaa

SV: Jo men det är bra att det går att träna bort iaf! :D

Sophie'

- ja jag ska <3

Cecilia

Sv; Jo, dom töjer ut sig fett fort :o

malin

sv: jag med! den luktar så gått :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; sitter är och ler som en fåne vilket jag inte gjort på bra länge :) så med mig är det susen nu!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: