by amanda

| Vardag
Läs bloggen - http://fubzie.blogg.se/ !

Förlåt för absolut ingen uppdatering. I fredags var jag, Hanna, Elin, Annie, Frida, Max, Jacob, Philip, Rikard, Svante, Tage, Wille, Erik och om det var ännu fler minns jag inte. Vi var i allafall hemma hos Hanna, chillade och lyssnade på musik. Drog hem vid halv 1. På lördagen fixade jag mig och mötte sen Hanna. Gick hem till henne och vid 5 någon gång kom Elin. Vi fixade oss och drog hem till mig. På kvällen var vi med samma personer som är skrivna ovanför, alltså i fredags. Men även Melker, Petter, Jonas, Micke och ja.. Lyckad kväll, somnade hemma hos Hanna vid 05.15 - 05.30 Blev väckt typ vid 10, drog hem och mötte sen Meliina inne i stan. Vi fikade och kollade i affärer. Fick med mig present till mamma, en ring och 2 par jeans. Bilder från köpen och helgen kommer senare. Puss&Kram



CONVERSE

- Förlåt för super sent svar!

Hoppas allt är bra med dig i alla fall :)

Vad händer i morgon?

Kram

Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: haha, jaha! :)

Anonym

jättekul att du är med och tävlar om en goodiebag med smink på min blogg :D lycka till ;)

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

sandra

sv: härligt!

Jodå det är helt okej med mig :)

sofia

härligt! :D <3

alexandra | fotoblogg

haha like the pic, riktigt såna som får mej att sakna mina vänner där 'hemma' :s :D

Jessica

Varsågod & tack själv :D

flickaneemeliie

sv: varsågod :)

sv: :)

Amanda Jonsson

Svar: lugnt :)

Enya♥

Sv; okej, tack för du svara :) men tror jag byter när det blir vinter! :D

bella

lugnt! :D

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Yes :d

caroline

sv: visst är den? :O

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

SV: tack så mycket:)

bra, allt är toppen med mig också;D

martina

Just nu har jag 4st superhärliga tävlingar i min blogg!



I den första kan du vinna en riktigt ball earcuff från Delicious Design.

http://martinaolsson.myshowroom.se/7554/tavling-i-samarbete-med-delicious-design/



I den andra kan du vinna en valfri produkt från Runns.se eller Erikasgarderob.se till ett värde av högst 250kr.

http://martinaolsson.myshowroom.se/7324/tavling-vinn-valfri-vara-fran-erikasgarderob-se-eller-runns-se-till-ett-varde-av-250kr/



I den tredje tävlingen är det ett hemligt skönhetspaket från UpBrand.se som ligger i vinstpotten!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7275/7275/



Och i den fjärde tävligen är det ett valfritt smycke från Smyckenby som kan bli ditt!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7627/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-smyckenby/



Ha en bra kväll :)

Sara - Only me

sv typ samma :d

va hände rimorn då?

sv: Tack! :)

Amanda Jonsson

Svar: taaack så mycket! :)

sv; Tack :D

sv: :)

sv: Skola, sen hem och plugga till prov. själv? :)

sv; hihi :D



Haft en bra helg?

Blerina MUQA

aahdå hihi :) hur mår ud?

Feliciaa♥

Sv: vad bra :D

Jodå det är bra ;D



Fina bilder :D

kram♥

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Varit med min pojkvän! Själv? :D

Enya♥

Sv; tihi :D

Gotlänning

fiin blogg :)

är det bra med dig ? :D

malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

Lena

Ställ gärna en fråga till min frågestund! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: