by amanda

| Vardag

Idag efter skolan gick jag hem, kollade lite på tv och sen kom Cecilia. Vi åt mackor och bytte om för bowling träningen. Denna träning gick det bättre än det gjort på länge, skönt det! Stannade kvar efteråt och åt maaat. Blev hämtade ca 1 timme efter träningen slutat, men det gjorde inget. Tog en dusch och myste sen med mammisen. Drack te och åt äppelpaj. Nu ska jag plugga och sen kolla på gårdagens true talent. Ha en fin kväll ♥
JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; jo visst det vore ju inte helt fel :)

Anonym

snyggt gumman!

' d anni

- snygg :)

Ja dem ser väldigt mysiga ut :d men sen hur man ser ut i dem är en annan femma haha.

Anna med A

samma :)

ida

sv: tack!:D

elsa!!<3

fint :)

Tack<3

Felicia♥

Vinnaren av dagens blog är uppe nu,kika in och titta om det blev du ^^

kram♥

sv: Härligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg! :D

sv; hihi :)

Fint<3

elsa!!<3

hihihixD<3

Anna med A

JA :D

elsa!!<3

typ inget !!<3

Sj ??:)))

moaa

Fan va snyggt! Vart har du köpt earcuffen? :D

sv: Yes! Lycka till till alla! Vi får se vilka random.org väljer :D

elsa!!<3

okeej!!

Kul??:)<3

Jessica

Hihi, tackar så mycket! :D

elsa!!<3

najjs:)

Sophie'

- skit.. själv då? <3

sv: Den är bra när man ska fördela rättvist :)

moaa

SV: Åh fan va nice, vill oxåå haa! :D

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

vilken låt? :o

Felicia♥

Sv; (:

Allt bra då?:)

kram♥

moaa

SV: Jaha ajjjj? :oo

Malin

Vad tycks om min nya bloggdesign? :)

Anna med A

Skola :) du?

Diana

svara gärna på dagens fråga är du gullig! :)

Anna med A

okej kul :)



Tack!

moaa

SV: hahha men ja exakt! ;)

Shue! Vinnarna av dagens blogg har utsetts med hjälp av random.org! Kika in och titta om du blev en av vinnarna!

Blev du inte det, eller vill vara med igen så kommer en ny "dagens blogg"-chans upp i morgon! :)

http://babustyle.blogg.se/2011/september/vinnarna-av-dagens-blogg-159-11.html#comment

Malin (L)

Sista chansen att vara med och tävla om ett armband ifrån märket Friis & Company! Tävlingen avslutas idag, gå in och var med du oxå! :)



http://maayliin.blogg.se/category/tavlingar.html



kram!

Anna med A

vad gör du? :)

sv: Om han är! :O :D

Felicia♥

Sv: hehe okey^^

Helt okey:D

kram♥

Malin

- Kul att du gillar den nya designen, jag själv älskar den. Ha en fortsatt bra kväll! :)

Amanda Jonsson

Svar: tack!! :D

bella

tack :)



snyggt! :D

Mimmmmí

väldigt snyggt örhänge! me like!

thaipinnen

snyggt:)

alexandra | fotoblogg

jättesnyggt örhänge!

amelia

Fin blogg! Hoppas du får en fin helg :)

jennie

Sjukt snyggt örhänge! :D

ronja

SNYGGT ÖRHÄNGE!!

AB PW

snyggt örhänge/earcuff :)

Quynh Dang.

Skit snyggt öronhänge! vart kan man hitta en sådan?

makeupbylinda

skit snyggt öronhänge :)



Besök gärna min ny startade makeupblogg, ge förslag och bli lite inspirerad. :)

emma härnqvist

snyggt på dig! men skulle själv aldrig någonsin passa i det..

Madde

Skit snyggt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: