by amanda

| Vardag
Idag har skolan varit helt okej, slutade dagen med spanska vilket sög menmen. Gick direkt hem och nu sitter jag och äter. Klockan 5 ska jag vara i Medis för att möta Carin, min farfars fru. Vi ska äta någon middag tillsammans och sen se den sista Harry Potter. Har inte hunnit se den än, men bloggar mer när jag kommer hem igen. Pussar

2 stycken gamla header's

Rafaela ♥

Sv:Jarå!

Haft en bra dag :D?

Anonym

okej :)

t h a i p i n n e n ♥

sv; ja mums verkligen !:)

Felicia

frågade jag om länkbyte? mitt minne är lite dåligt nämligen (a)

Gabbe

sv varit i plugget =D sj? =)

MADDES

varsågod :)

MARIA ~ MAKE CUPCAKES NOT WAR

Tack :D

Anna med A

Ja (:

FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

sofia

jaodåå! :D <3



snygga headers! :D <3

amanda

gör du då? :)

JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; bra iaf att jag inte dör själv! nej då, men det är bli svårt!

Amanda Jonsson

Svar: hihi men eller hur :D

caroline

sv: ska du säga tjejen!

aww

tack :D

Julia

allt väl?

Majja Malmsten

Har startat en frågestund på bloggen :)

Släng in en fråga!



http://lifeinthephotos.blogg.se/2011/september/fragestund.html

LIENE

Den sista Harry Potter filmen är asbra:D

Anonym

sv: hihi :D

thidah

Nu har jag frågestund på min blogg & jag skulle bli jätte glad om du frågade några frågor! :)

Du har en jätte söt blogg btw, ha en bra dag :)

SOFIA

Hoppas du haft en fin dag KRAM

Anonym

Hur är läget med dig då ?:D

' d anni

- Ja det är alltid lika skoj :d

Beatrice Jakobsson (foto)

sv, mycket i skolan! :(<3

alexandra | fotoblogg

sv; går första året på medialinjen :)

sv: Härligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg! Vinnarna lottas ut strax! :)

Caroline

snygga !



Var med och tävla i min veckans blogg? Du kan vinna länk i min blogg + flera läsare!

Lottar ut ikväll! http://smac.blogg.se/2011/september/veckans-blogg.html#comment

Louise

okejokej jag kollar film :)

thidah

sv: du kan vara fin gumman :)

' d anni

- Hehe nice :D

LIENE

sv: Kul du tycker det med:D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

SOFIA

Ledsen för sent svar men tusen tack fina du! Hoppas nu du får en härlig Tisdag! KRAM



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: