by amanda

| Vardag
Förlåt för den usla uppdateringen!
Men det är faktiskt min blogg och mina regler, ska berätta kort om vad som hänt på senaste -

I fredags på landet kollade jag på One tree hill resten av kvällen. På lördagen plockade vi svamp och rensade i flera timmar, åt grillat till middag och fortsatte kolla på OTH med min kusin. På söndag åkte jag och mamma hem ganska tidigt, fixade mig och mötte Elin. Vi åt på donken och åkte sen till Kärrtorp. Gick hem till Jacob med honom och Max. Kollade på tv och tog det lugnt. Idag hade vi spex/ploj foto i skolan. Min grupps blev inte sååå bra om jag får säga det själv. Drog i allafall hem till Wille efteråt med honom, Elin, Hanna, Erik och Rikard. Kollade på film och sen åkte jag till stan. Mötte Cecilia och vi åt på tacobar till middag. Nu ska jag kolla på True talent som jag missade imorgon, här kommer några bilder från lägerskolan. Flera kommer senare :) Puss&Kram









Magda ♡

sv; härligt!

med mig är det också bra :)

vad har du gjort idag då? :D

Anna med A

idol :)

jennifer / photography

Tusen tack, Amanda! Hoppas allt är väl med dig :)

sv; varsågod, hihi :D

Majja Malmsten

Har lagt till dig nu :)

Anonym

true talent är bäst :)

Felicia

har lagt till dig! :)

Anonym

:D

jessica

sv: hihi:d

sv: tack! :)

johanna

hahaha neje!:D

Gabbe

sv de nada ^^

:D

skärholmen, myst med pojken och bakat :) du dåp

felicia

sv; härligt! ska vi göra länkbyte? :)

jennifer / photography

Härligt! Jo, det är okej med mig :)

johanna

tackitack:D

Cajsa

hehe ja det ska bli riktigt kul! :D

Sarah Carlsten

Fin blogg!

Johanna

Svar : Hihi tack :D och tack igen för hjälpen <3

bella

gött, jag är förkyld :/

bella

tack sötnos :) är allt bra med dig ? kram bella :)

JOHANNA'

sv; med mig äre greaat! :D

kram

Tova

sv; kul att du gillar den!! :D

Maria - med bebis i magen ☆

godmorgon! :)

Sanna

Sv: Tack rara! :)

ronja

sv: aw tack :) det var supergott!

ser riktigt kul ut :D

alexandra | fotoblogg

ni verkar ha haft skoj!

du går nian vaah? :)

' d anni

- Ja den blev mycket mums :D

Var gärna med i dagens blogg! :)

http://babustyle.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-139-11.html#comment

sandra

sv: nämen man tackar :D

Louise

härligt :) jag mår bara bra :) har du för dig då? :)

Beatrice Jakobsson

sv: men jag vet inte om jag är hemma denne vecka!

kaffehörnan Tävling värde 3000 kr

Nice bilder du bjuder på

dite

tänkte tipsa om mina tävlingar,

antingen där du kan vinna iphone skal/tillbehör;

http://afroditeedreflo.blogg.se/2011/september/iphone-skaltillbehor-tavling.html

du kanske inte har en iphone?

tävla då om en mini ziperall som du kan förvara din telefon i;

http://afroditeedreflo.blogg.se/2011/september/ziperall-phonecase.html

ida

vart är de där från? känner igen stället:o

summer

vill du få fler bloggläsare? jag har världens bästa tips till dig, kolla mitt senaste inlägg, kram!

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Hihi tack :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: