by amanda

| Vardag

I brist på något att skriva så får jag uppdatera lite vad jag håller på med. Sitter och chattar på facebook med Linus, Emelie och Johanna. Kollar lite bloggar och små kikar på Jersey Shore som är på tv. Men alldeles strax är det dags att stänga ner allt. Måste fortsätta gå och lägga mig i tid, som jag gjort sedan skolan började. Börjar 8 imorgon som vanligt och slutar någon gång efter 3. Ska på bio med Elin runt 5. Så vi hörs när vi hörs, pratade om att jag skulle sova hos henne också. Men godnatt på er !

Michelle

Så söt du är, thihi



Kram<3

Jessica

Jadå :D

tova

konstigt :/<3

Johanna

Svar : Yes <3 Godnatt!

Gabbanacat

Sv; bara bra :) Fin header du har! :)

milena malmros

fin hårfärg snyggo :)

Felicia♥

Sv: hehe,du frågade lite om olyckan,och då svarade jag (:

kram♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

sandra

sv: haha ja, sjukt kul spel! :)

jr

Det är piss skönt!



Vad händer idag bruden?:)

Anna med A

ska till skolan :)

emma

sv. njas :D händer idag då?

beccis

god morgon! vill önska dej en härlig fredag :)

Johanna

Svar : Ja sjukt skönt att börja tio :)

Absolut, smsar dig sen :D <3 Puss!

Louise

godmorgon :) allt bra denna fredag? :)

sv: :)

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

så lite så :)

Zandra

sv: Det är sådär med mig, jag har ont i halsen och är jätte förkyld :(

MADDES

Vilken film blir det?

' d anni

- Några planer för helgen? =)

Lisa Radojewska

ber om uresäkt för att ja inte svarat på din kommentar, eller bloggat! men min dator gick sönder, men nu har jag en ny och är tillbaka på banan! :)

hur är det med dig?<3

bella

händer idag? :D

FlizanLizan

sv: tack :D

GUEVACCI

Aha awesome! Nja har inga planer direkt. Tar dagarna som kommer just nu=) händer något kul denna fredag?:D ha en toppen fredag! kram

dite

allt bra idag? :)

Anonym

- fint hår!

- Swedish Source Of The PLL

sv: härligt, jadå :D

tova

mm :( <3

sofia

Hihi, sååååååhääääär sööööt bild på dig! :D <3

Hihi ja :D

Alva

Fin blogg.

Är allt bra med dig? ♥

amanda

såå söööjt du är ! :D

Jessica

Jaa, jag med :D

Gabbe

tack själv kraam!

Sara - FOTO

sv:Ja kan tänka mig det, sötis (:

MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Händer?:)

HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att vinna en deisgn! :D lycka till :*

har också en dagens bloggtävling, passa på att va med !

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-29.html#comment

wilmaaa

oki<3

CONVERSE

Fin bild ^.^



- Aha, najs :D

Malin

Hej! Nu finns svaren från frågestunden uppe i bloggen, se svaren här: http://mallemusic.blogg.se/2011/september/svar-pa-fragestunden.html :)

Tack för att du ställde en fråga! :D

Cajsa

Hemma från lägret!

allt bra?

flickaneemeliie

sv: tack för ditt svar!:)

sandra

sv: haha japp :D

allt bra idag? :D

caroline

sv: hihi =)

Enya♥

Sv; Å tack :D händer i helgen? :)

HANNAH / SPOINK

sv: Haha jag hade klappat den och döpt den till arne såklart! :D



Händer ikväll? ;)

XTIO - UNDERHÅLLNING TILL 100%

Så vad gör du ikväll? jag har as tråkigt. behöver lite idéer! har du något bra man kan göra en fredag kväll? kramar

SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar

ronja

fina du :)

bella

kika in och klaa om det blev du som vann grejerna från pieces! om du gjorde det, kontkta mig så fort som möjligt! love bella :*

Blerina MUQA

yes same here!! :D planer inför imorgon?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: