what goes around comes back around

| Djupt
sanna

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu! Missa inte chansen att synas inför ca 1000 besökare, Lycka till! :)



H J J O N S S O N ♥

Hej!

Jag ville bara tacka för att du röstade på min bild på elifoto.blogg.se & din blogg & andra bloggar (som har röstat på min bild) kommer upp i min blogg vid halv åtta ikväll!

Enya♥

Sv; så lite så :) Nöjd med dagen? :D

' Saveu - Music & Chaos, It's life

fin bild :)

emma härnqvist

tacky = white trash, billigt.. fult :)

felicia - fotokobran

idag tänkte jag sprida lite budskap om tävlingen om tandblekning på min blogg! delta vetja! :)



http://fotokobran.se/2011/october/annu-en-tavling-i-samarbete-med-wwwthesmil.html#comment

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Heej! :)

Nu är de 5 vinnarna i min Veckans Blogg dragna, kika in och se om du blev en av dem :D

Direktlänk: http://evvesliv.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-4.html#comment

Anmäl dig gärna igen, du får vara med igen även om du var en av dem som vann, och kom ihåg att du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via bloglovin!

Kramizar Evve!

Sophie "autophoto"

ja ^^



härlig bild :)

Matilda

Awh vad bra !

Nu har jag glömt att svara kommentarer igen , buhu !

har fullt upp på landet med lepricons & regnbågar med skatter ! haha , måste ju hitta skatterna =) nejmen , skämt o sido .



Har snön landat i sverige än ? =)

Maria - Passion for heels and fashion

har du haft en bra helg? :)

Emma - emmaaaolsson.blogg.se

Hej, ska vi följa varandra via bloglovin? :D

FASHIONSEA

PSSST! tävling på bloggen!

emma

Fin bild! :)

Louise

godmorgon :) allt bra idag ?

Louise

kul att du är med :)

Louise

skönt att höra :) jo det är bara bra med mig med:)



har du för dig då? :)

Anonym

sv: deä r bra:)sj?

KarinHannaIsabelle- photography

sv: Ja det tror jag att de blir :D

Louise

Godmorgon! :)

Dagens blogg vinnarna är nu uppe! Kika in och se om det blev du om inte anmäl dig gärna igen :)

MICHAELA

sv: skönt :D

det är bra här med!

http://michaelaphoto.blogg.se/

rrobin

jadu serien är rätt så bra :D

Madeliene

- jag kollar tv :) vad gör du?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

Madeliene

- okej :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack! :)

är det bra med dig?

Madeliene

- ja det är riktigt gott! :D

Cecilia

Sv; Haha tack snygging <3

är kanske inte den snyggaste bilden på mig, men men :p

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: det är bra här med :)!

Cecilia

Sv; Driv inte! :D

MICHAELA

sv: jarå :D

haft en bra helg?

sofia

aadåå :D <3

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi jag med :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes! :)

MICHAELA

sv: skönt :D

Jo, min helg har varit underbar :D

EmJo

tack :D

Cecilia

Sv; Jafan! :D

Vad gör du ikväll då?

Canan zanyar <3

heheh joo du sa det :D hoppas du gillar filmen då! för jag verkligen älskade den !

Anna

Inte mycket, musik :) dudå sötis

marina

sv. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: