Svar på tal

| Svar på tal
Anonym om by amanda:
Fina ögonfransar! vilken mascara använder du, har du någon bild? :)
Svar: Tack! Inte för att jag skulle påstå att man ser så mycket på bilden i det inlägget.
Men jag använder Volume million lashes.

sv: ska börja städa strax, själv? :)

johanna

sv, njaa asså vintern har många nackdelar men det är ändå härligt. jag skulle vilja att snön bara varade i typ 1vecka eller något, precis under jul :)

johanna

glad jag blir att du tycker det:$

jag har också den mascaran!:') haha

tycker dock inte att den är speciellt bra :$

jag ångrar nästan att jag köpte den.. för jag föredrar "stora" håriga borstar.. hahha å dendär är liten och plastig och elastisk :( hehe

sv: najst ':D

louisebiszczak♦

hejsan jag har ett jätte bra tips på bloggen om du bläddrar ner nått inlägg så hittar du det.

den har iaf hjälp mig att få över 100 nya unika läsare & jag har fått massa flera kommentarer! In & anmäl dig de är super lätt & går jätte snabbt!

sv: nähe ;o

Anna med A

sjuk :/

sv: :D

Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 1200 läsare om du känner för det :)

Gabbe

inge att tacak för ^^ =D

Anna med A

Tack :)

johanna

hej, jag kulle bli jätte glad om du skulle kunna skriva en "utmaning" till mej i min blogg! :)

Länk till inlägget: http://johannalives.blogg.se/2011/october/utmaningar.html

KRAM!

sv: :D

L i n d a ♔

fin blogg! :)

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

det är bra det, man ska ha underbara komisar.

just nu svara jag på kommentarer. vad gör du idag då? kramar

johanna

sv: okej, tack endå! :)

Anna med A

haha ja det är den :)

Hanna

jätte fin blogg! :)

har du bloglovin? :)

Gabbe

sv: plugga x) sj?=)

johanna

sv: hah ja, det kommer jag göra :D

XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

aha låter nice det. :) då blir det fika och god mat. ;) hehe vi ska göra mer film idag. :P hehe kramar

Anna med A

kollar teve :)

du?

Hanna

ska vi följa varandra? :)

Mimmi Naveed

Något som händer nästa vecka som du ser fram emot? :D

johanna

sv: vad gör du då? :D

Gabbe

åh kul ^^!

Hanna

har gjort det nu, lägg till mig ;)

Anna med A

Keeping up with the kardasians eller hur det nu stavas haha :)

johanna

sv: exakt samma! :o haha :D

sv: Planer för veckan? :D

Gabbe

^^

Hanna

okej, det syns inte :)

Hanna

oj det kom upp nu :)

intresserad av ett länkbyte? :)

Anna med A

Jaaaa :)

Amanda Jonsson

rekommenderar du den? :)

johanna

sv: skulle till stan :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: